סיכום המפגש

סיכום המפגש

כפי שהעליתי בפייסבוק: היו הרצאות שונות: בנושא התנועה הציונית במחתרת העיראקית, (המרצה הזכיר לי את השיטה של מדידת רחובות כאמצעי להגנה בעת הצורך ע"י אנשי התנועה, כך היה גם בקבוצה שלנו כאשר הוטל על כל חבר בקבוצה רחוב מסויים או סמטה. עלי הוטל הקטע המחבר בין אבו א-סעד לבין שארע ע'זי), ציונית דיברה על הספר התמונות שעל הקיר, השחקנית אביעד הנעימה את המפגש בבדיחותיה על המאשטי, ד"ר דוד בצון דיבר על מאמר שכתב באילאף בנושא הבחירות בעיראק, ג'נט דלל דיברה על הרכוש של יהודי ערב ועל הצורך לשמור מסמכים בכל משפחה ולהעביר לדורות הבאים ומי יודע מה ילד יום, עודד עמית דיבר על הקורסים לערבית שהוא מלמד בהם, נירה לב ארי דיברה על המוזיאון ואיסוף מסמכים ותעודות ועוד שיחות שונות על דא והא. קורניש הפתיע אותנו בכובה בורגול שהביא. הייתה טעימה מאוד. לקראת הסוף לילי שור הדריכה אותנו במוזיאון בקומה השנייה בנושא המעברות. הייתה הזדמנות לפגוש חברים מהימים הטובים והעליזים של הפורום שלנו ואפילו ראינו את ח'אלידה, את אברהם אבינו, את קורניש, אוריקו ועוד . בסוף, קדימה אוכל למסעדה של חזי. מפגש שהתחיל ב - 10 נסתיים ב - 15.30. אני מודה לחברים שעזרו לי בעגלה.
 
המשך

כמובן שהיו גם המנהלות אשרת ווילמה, הייתה גם סועד, ג'נט, איילה וכל החברה הוותיקים. בקיצור מפגש מהנה ביותר. היו חסרים בגדדי ופואד. אנשאללה בפעם הבאה.
 

פואד ה1

New member
תודה דורי על הרשמים מהמפגש ומקווה שבאי המפגש יכנסו לפורום

וימשיכו להעשירו כימים ימימה
 

א ש ר ת

New member
תודה דורי על התאור של המפגש שנערך במורשת יהדות בבל באור יהוד

ה . שמחתי לראות הענות של החברים היקרים , דורי , לטיף, חכים, קורניש, חאלדה, אוריקו וחברו שינה , יוסיסי, מלכה באר שבע ואחיה, ריוורס , בנת אלראפדין, ברכה, מונירה , איילה שהביאה חברה בהירה מאד שחשבתי שהיא אשכנזיה לבסוף התברר שהיא עירקית, אברהם אבינו הפתיע בבואו גם, סועד מלהבים,, ד"ר ח'ד'ר בצון וכמובן לילי שהיא אחת מאיתנו למרות התנדבותה במורשת היא היתה חברת הפורום בשבילי. מקווה שלא שכחתי אף אחד אחר שהיה, אבקש סליחה.
תודה לקורניש, שדאג לכובה בורגול לכל החברים ועזר באיסוף חברים שאיני רואה בפורום הרבה זמן.
צר לי היה להעדרם של חברים יקרים בגלל סיבה זו או אחרת, בגדדי, יששכר, פואד והסייח הרוקד ועמארה . מאחלת בריאות לכל החברים היקרים ובעזרת השם ניפגש כולנו במפגש הבא.
אוהבת את כולכם
אושרת
 
למעלה