מוזיאון מרכז המורשת היום כינסתי

avshosh

New member
מוזיאון מרכז המורשת היום כינסתי

את משפחתי הילדות והנכדים ונסענו לביקור סוכות במוזיאון באור יהודה קבלת הפנים הייתה חמה ולבבית הרגשנו את היופי הצרוב בכל פריט או תמונה וכמובן לילי המקסימה קיבלה את כל אורחיה בחום ובמאור פנים ערכה לכל האורחים סיור קיבלנו סיור מקיף עם הסבר מקיף . לילדים הייתה חוייה בהצגה "בעקבות האתרוג האבוד" כך שההורים היתפנו בשקט להקשיב ללילי ולהסבריה המרתקים רבותי תבקרו פשוט מרגש המקום נכס לכל צאצאינו מאד חשוב להגיע , זה מחזק גם את הקהילה ובטח את האנשים האמונים להדריך ולאצור את הפריטים והתמונות והסיפרים ממש אוצר המדריכים משקיעים מזמנם ממרצם ואכן מגיע להם שנבוא וניפקוד בית זה בהרצאות ובטח בחגים יישר כוח אולי במפגש הקרוב נשלב גם ביקור במוזיאון מה דעתכם? וביכלל לא מאוחר אפשר להגיע גם מחר ובשבוע הבא בתאום עם מערכת וושעות הפתיחה בחג
 

א ש ר ת

New member
אבשוש כל הכבוד על היוזמה המבורכת, לקיחת המשפחה למוזיאון

מורשת בבל באור יהודה. אין על חברתנו לילי בהדרכה, הייתי עם המשפחה בפורים לפני שנה גם עם הנכדים ולילי הדריכה, זה היה מאלף והנכדים יצאו עם טעם של עוד.
 

lmns

New member
היה לי העונג לקבל אתכם וללוות אתכם שוש והבנות.תודה על הפרגון

זו פשוט שליחות להביא לידיעת הציבור ובמיוחד לדור ההמשך את ההיסטוריה, המורשת והתרבות שלנו. זו חובתנו לחשוף אותם לדברים שאינם ידועים, לשורשים ולסיפורים המרתקים לאורך הדורות.
תודה לכולם על הפרגון, זו משימה של כולנו.
שוש העלינו לדף של המוזיאון בפייסבוק תמונות שלכם
https://www.facebook.com/babylonjewry
&nbsp
חג סוכות שמח
לילי
 
למעלה