יוסף דורי1
New member
השיר ליום ג'
כמידי יום שלישי פעמיים כי טוב אני מביא שיר של עבד אלווהאב מתוך הספר של חברנו לטיף. שם השיר اهون عليك = אהון עלייכ = נעשיתי קל בעיניך. מאת יונס אלקאט'י משנת 1931 . מס' השיר 49 ומופיע בעמ' 143.
האזינו להנאתכם: https://www.youtube.com/watch?v=6I37JZiRAzc
כך כותב המוסיקאי עזרא ברהום בפייסבוק: בשיר הזה של מוחמד עבדולוהאב,(אהון עליכ-اهون عليك) מתחילתו עד סופו מלא אלמינטים מוסיקליים שלמדנו בבתי ספר למוסיקה , למשל (הקואנטה) קפיצה של חמשה טונים מעלה , או עוצמות של הקול (פיאנו ו- פורטה) , כאשר עובר מקול חזק מאד ,ויורד ברכות לקול רפה , או ההבעה שלו כאשר אומר(חביבי,יא חביבי - حبيبي , ياحبيبي) , בתחנונים , וגם כאשר עולה חצאי טונים(לקראת סוף השיר) , פשוט ביצוע אופיראלי לכל דבר ,והשנה היא רק שנת 1931 , אם אני לא טועה,כאן השתמש לפעם הראשונה בכלי ה(קונטרבס), וגם במקצב הוולס .
כמידי יום שלישי פעמיים כי טוב אני מביא שיר של עבד אלווהאב מתוך הספר של חברנו לטיף. שם השיר اهون عليك = אהון עלייכ = נעשיתי קל בעיניך. מאת יונס אלקאט'י משנת 1931 . מס' השיר 49 ומופיע בעמ' 143.
האזינו להנאתכם: https://www.youtube.com/watch?v=6I37JZiRAzc
כך כותב המוסיקאי עזרא ברהום בפייסבוק: בשיר הזה של מוחמד עבדולוהאב,(אהון עליכ-اهون عليك) מתחילתו עד סופו מלא אלמינטים מוסיקליים שלמדנו בבתי ספר למוסיקה , למשל (הקואנטה) קפיצה של חמשה טונים מעלה , או עוצמות של הקול (פיאנו ו- פורטה) , כאשר עובר מקול חזק מאד ,ויורד ברכות לקול רפה , או ההבעה שלו כאשר אומר(חביבי,יא חביבי - حبيبي , ياحبيبي) , בתחנונים , וגם כאשר עולה חצאי טונים(לקראת סוף השיר) , פשוט ביצוע אופיראלי לכל דבר ,והשנה היא רק שנת 1931 , אם אני לא טועה,כאן השתמש לפעם הראשונה בכלי ה(קונטרבס), וגם במקצב הוולס .