הבהרה לגבי הספר "מלוא הטנא אהבה"

יששכר4

New member
הבהרה לגבי הספר "מלוא הטנא אהבה"

הגיבורים האמיתיים בספר אינם חבריי השובבים מחברת הנוער במשמר הנגב ולא אני, אלא אותם יהודים שמצבם הכלכלי היה טוב
והיו להם בתים, חנויות, בתי קולנוע,שטחי מטעי דקלים ורכוש רב
וחיו בעיראק תחת משטר עוין ליהודים וברגע שנרשמו לעלות לארץ ישראל כל רכושם הוקפא והוחרם בידי הממשלה העיראקית וטרם עלותם למטוס הורשו לקחת עמם רק בגדים להחלפה, אף את התכשיטים החרימו בשדה התעופה בבגדאד. ספרו להם שהם באים לארץ זבת חלב ודבש שיש בה מכל טוב וכאשר הגיעו והמציאות טפחה על פניהם והובאו לגור בתוך אוהלים על דיונות חול והאוכל והמים ניתנו להם במשורה, הם לא אמרו נואש ולא ישבו לבכות על שעזבו את סיר הבשר, אלא מיד התעשתו ואמרו, "סוף סוף באנו לארץ ישראל שלנו ארץ אבותינו, המדינה צעירה וענייה,אנחנו נעזור לבנות ולהפריח אותה ונשגשג יחד עמה". אנשים אלה עבדו קשה בכל עבודה והרבה שעות ביום וקבלו שכר זעום ולא הלינו על חיי הדלות. הם אהבו את המדינה ואת מנהיגיה ועם כל החלוצים בנו מדינה לתפארת.
שמעון דיין.
 
מרגש מאוד ידידי יששכר, מאחל לך כל טוב


 

בגדדי11

New member
כל הכבוד לחברנו יששכר

כשהספר שכתבת יהיה בידי אני ודאי אזדהה עם הדמויות שתיארת
מאחל לך הצלחה
 
ידידי יששכר היקר, הייתי אתמול בסטימצקי קריון, ולא מצאתי

בכל אופן, אני חייב להשיג את הספא הזה, אני לא בטוח שאני אקרא את כולו אבל אני בטוח שאני אקרא חלקים ממנו, אוליי בבוא הזמן תרשה לי להביא קטעים ממנו כאן,
אני מאוד מאושר ושמח, שכתבת ספר כזה, מההתחלה לפני 10 שנים אהבתי אותך,, איתך אני מרגיש שאני ממש יכול להיות אני עצמי, אז אני מאוד מאוד מרוצה מעצם העובדה שכתבת ספר, והלוואי הלוואי ויהיה לו תפוצה ענקית, הנצחון שלך הוא הנצחון שלי, נצחונם של האנשים האדיבים, שלא דורכים על האחרים, שמתחשבים, שמתאמצים להיות פיירים.

כשיהיה לי את הספר ביד, נביא קטעים ממנו, מדי פעם, וננהל על זה דיון, אני מאוד אוהב כאלה דברים, כמו שאני אוהב את הויכוחים שמתפתחים בעקבות הספרים של לטיף.......אם תרשה לי כמובן.

מאוד אהבתי את השם של הספר, לא ידעתי את המשמעות של טנא, אז ביקשתי מחבר שיסביר לי, זה מזכיר לי זמביל מלא בפירות מיוחדים כמו נבג וינגידוניא........

כל טוב לך.
 

א ש ר ת

New member
תודה לך סייח שאתה משתף אותנו חברי הפורום הזה בתחושותיך

והרגשותיך הכנים. יש לך נפש עדינה ורגישה. שיהיה לך טוב בחיים תמיד.אוהבת אותך מאד.
 

יששכר4

New member
ידידי הסייח ! את הספר תמצא בקריון קרית ביאליק, בכל סניף של

סטימצקי אפשר להזמין אותו.
הספר בהוצאת "הדובדבן".
יששכר.
 
למעלה