שרשור "היתי בהופעה"

איילת1974

New member
שיניתי חתימה

היי, אני לא כותבת כאן הרבה, אבל כן פעילה ב"תפוז". לפני שלושה שבועות הוספתי לחתימה עוד שלושה שבועות זה קורה... לאחר יומיים שיניתי את זה לעוד שלושה שבועות פחות יומיים זה קורה... מכץ עוד 3 ימים שיניתי ל עוד שבועיים ויומיים... כך כל הזמן שיניתי, מעין טבלת ייאוש שכזאת, וכך גם במסנג'ר. החתימה שלי מהבוקר היא... "היה חם, לקח לי שעתיים לצאת מהחנייה, הרגליים שלי הורגות אותי... אבל זה היה שווה כל רגע" ובאמת כך! באיזשהוא שלב, מרוב התרגשות, הלב שלי דפק כ"כ מהר שהייתי בטוחה שעוד דקה הוא יתפוצץ ויתפזר לכל עבר , לא יכולתי לנשום. אבל ידעתי שלפחות עכשיו גם אם אני אמות, אני אמות מאושרת. תודה לך רוג'ר על המופע תודה לך רוג'ר על החוויהוכמו שאומרים אצלנו: אל תאמר ביי ביי, אמור להתראות
 
הסיכום שלי (אם מישהו יקרא בכלל):

בכל זאת, עוד מעט 300 תגובות. אני לא אתלונן על הפקקים ועל המשטרה כי אני חושב שהם עשו את המיטב וגם ביקשו במפורש להגיע מוקדם. אני לא אדבר על המחירים של הכרטיסים כי המחירים הם כאלה בכל העולם ולא רק של רוג'ר ווטרס. חוץ מזה שהייתי משלם גם 5000 שקל. אני לא אדבר על כל הפוליטיקה שהוא הכניס (למרות שאני מאוד לא מסכים איתו) כי זכותו להביע דעה, זאת אמנות וכל מי שמכיר את פינק פלויד אמור לדעת טוב מאוד שהוא אמן פוליטי. אחרי שהבעתי את מחאתי נגד כל מביעי המחאה הקוטרים הישראלים אפשר לדבר על ההופעה. חוץ ממופע חימום שהיה די מביך (אבל משום מה כל דבר רע שקרה לי באותו יום ממש לא הזיז לי) הכל היה מושלם. IN THE FLESH היה מטורף, אין כמו שיר כזה לפתיחה של הופעה. רצועת פיינל קאט שלא כללה את THE GUNNERS DREAM למרבה הצער עוררה בי צמרמורת (כמעט כמו דארק סייד) SET THE CONTROLS היה מדהים, למרות שהסאונד קצת איכזב אותי, היה קטעים כאלה שצרמו באוזן. PERFECT SENSE היה אלוהי, גם ממש אהבתי את הסרט שהוא שם. וכמו שמישהו כתב פה, גם אני הייתי היחיד באזור שלי שהכיר את המילים וצרחתי את זה לבד כמו מטורף :) דארק סייד .. פעם ראשונה שממש נהנתי לשמוע את ON THE RUN ההתחלה של TIME הייתה מדהימה עם הסאונד הקוודרופוני הזה :) US AND THEM היה מדהים. הכל היה מדהיים !!!! BRING THE BOYS BACK HOME היה ביצוע יפה גם. והפירוטכניקה בכל ההופעה הייתה מטורפת. האש בקומפורטובלי נאמב הייתה ממש חמה :) היה קצת משעשע לראות שכולם חיים בסרט של וודסטוק, אבל זה נחמד בסך הכל. הסוף היה ממש עצוב :) אני כל כך מקווה שזה לא הסיבוב האחרון שלו. אני חייב עוד הופעה אחת כזאת לפחות. בקיצור - הרגע היפה בחיי. עכשיו אפשר למות בשקט. וחבל מאוד מאוד שלא היה את EVERY STRANGER EYES ורק בסוף ההופעה שמו את הדיסק.
 

Silvernaor

New member
אז נראה לי שאני היחיד

שגם שרו מסביבו את perfect sense... bring the boys back home נוגן בעוצמה כזאת שגם כבדי שמיעה היו סותמים את האוזניים. אבל זה היה מגניב.
 
רואים אותי בסרטון שנענע

פרסמו עכשיווו נארףףףףףף אשכרה אהבו את השלט שלנו!! מראיינים אותי וכדאי לראות סרטון מצוין
 

ImriSama

New member
אין מילים, פשוט לא יאומן

אני סך הכל בן 17, התחלתי לשמוע פינק פלויד סך הכל חודשיים לפני שהכריזו על ההופעה של ווטרס בארץ, ובכל זאת, ההתלהבות שהרגשתי כשגיליתי את זה היא משהו שקשה לתאר. אם אני נהנתי כל כך מההופעה אחרי כשאני שומע את האלבום פחות משנה, קשה לי לדמיין איך זה לשמוע את ההופעה אחרי 30 שנה של ציפייה. משהו שלא היה ולא יהיה שוב בארץ. מי שלא היה שם צריך לאכול את עצמו מקנאה. אהבתי בעיקר את In The Flesh, Have A Cigar, Sheep, Us And Them ובכלליות כל דארק סייד. אבל הדובדבן שבקצפת היה יחסית בתחילת המופע- Shine. למרות שקשה לי לסלוח על כמה שקיצרו אותו ועל הקטעים המדהימים שהורידו, היו לי דמעות בעיניים כששמעתי את השיר בלייב.
 
חוויותי מההופעה

נכתב יום אחרי ראשית כל לטעמי היה אדיר ארבע השעות של הפקקים + 5 שעות בשמש + שעה לחפש ת'אוטו כמו עכברים במעבדה לא הוציאו לי את החיוך מהפרצוף. כמה דברים ששמתי לב: *רוג'ר ווטרס דומה לריצ'רד גיר *הוא לפעמים עושה פרצופים ממש מפחידים כולל את הקטע שהוא פותח את העיניים. *המסיבת עיתונאים כשהוא הגיע לנתב"ג הייתה משונה והיה מצחיק איך שהוא הוריד את המשקפיים ואח"כ עמד ושתק. *לפני flecher memorial הוא לקח כל כך הרבה אוויר ועשה פרצוף כאילו הוא הולך לקבל התקף לב. בשביל מה בכלל, יש לו פלייבק. * היו כמה סרטונים מוזרים על המסך העגול כמו הצורות הגיאומטריות בהתחלה לפני אין דה פלש. אהבתי את המוח המסתובב בbrain damage *on the run, sheep,in the flesh,set the controls, brain damage, eclipse היו מבחינתי השיאים * אהבתי את החיוך שלו כשבhave a cigar הוא ראה שאנחנו שרים נכון משפט קשה. * חלום שהתגשם. עכשיו רק נשאר לי החלום לשמוע ביצוע חי לpros and cons of hitchicking אבל עם מגבלות הקול של ווטרס והביקוש של הציבור לכזאת הופעה נראה לי שזה יישאר חלום.
 
הייתי בהופעה, היה מדהים

אין לי מילים, גם עכשיו אני עדיין המום. כל ההופעה הייתי פעור פה :) והנוף היה מדהים מהVIP
 

simon de

New member
חוויה שלא אשכח לעולם

היי, אני לא כותבת בפורום בד"כ אבל קוראת מידיי פעם ועכשיו הרגשתי צורך לכתוב על ההופעה. לא האמנתי שאזכה ליום הזה, פינק פלויד ואני זה סיפור אהבה של כמעט 15 שנה וביום חמישי הגשמתי חלום. ההופעה היתה מושלמת בעיניי. התרגשתי כמו ילדה קטנה (ואני כבר לא..) ב shine on בכיתי ממש (אי אפשר לעמוד בפני המוזיקה הזו שכאילו אלוהים נגע בה) ובשאר ההופעה פשוט חוויתי התעלות של ממש כמו שרק מוזיקה של הפינק פלויד יכולה לעשות. מאז יום חמישי אני בעננים... זהו, עכשיו אפשר למות בשקט..
 

barlevy

New member
מחזה נדיר בהופעה<===

רק לי זה היה נראה מחזה נדיר בהופעה (ולפניה) לראות כמעט 60,000 ישראלים ואפילו אחד לא מדבר בפלאפון ?
 
:) זה סגלל שלא הייתה קליטה

למרות שהיה איזה איש אחד מאחורי שכל כמה דקות התקשר לאישתו ונתן לה לשמוע (ואני שואלת את עצמי: הם לא שמעו על רדיו?!)
 

new revolution1

New member
הופעה מצוינת!

פחדתי שמה הוא טיאכזב אותי עם הקול הצרוד שלו שהיה לו בלייב 8, אבל הוא שר מעולה ועשה ביצועים מטריפים ובמיוחד לדארק סייד שפשוט היפנט אותי לכל הדרך, מצאתי את עצמי מחייכת מאוזן לאוזן
הקטעים המעצבנים היו ההופעות חימום שפשוט יבשו לי את הצורה (חוץ ממשינה שהיו מעולים) ובמיוחד דיוויד ברוזה שחשבתי שאני אמות עד שיסיים את השירים שלו
ועוד קטע מעצבן ומכעיס היה עם ההסעות חזרה שפשוט לא הגיעו! אני, מגל, אור ותום הסתובבנו שעות כדי למצוא אותם ויאצנו מהאתר באיזה 4 וחצי בבוקר עם הקפצה של אבא של מגל. אההה והפסדתי את הבגרות, אני ניגשת למועד חורף
ואחרי הכל, עם כל הבלאגנים והציפייה שסוף סוף הוא יופיע, זה היה שווה את הכל ונהניתי בטירוף והתחברתי לחבר'ה מגניבים: אור ותום- אחלה בחורים
ועוד כמה חבר'ה שפגשנו בזמן שחיכינו שיפתחו את המיתחם, וכמובן מגל המפורסם שבזכות הקשרים שהיו לו החיים שלנו הפכו ליותר קלים ונוחים.
וזהו.. מקווה שכולם נהנו.
 

dfl

New member
אפילו לא הופעה רעה

כי זו לא הייתה הופעה בכלל. אין לי ענין להוכיח שהביקור של ווטרס היה רע - אני שמח בשביל כל מי שנהנה והתרגש. יחד עם זה, חשוב להבהיר שמה שהיה בנווה שלום בכלל לא היה הופעת רוק. זה היה ערב של שירה בציבור, עם פסקול ידוע מראש בלי שום חריגות מגירסת האולפן, חוץ מהצליל שהיה נחות - זה בלתי נמנע בהופעה חיה. מישהו יכול למצוא הבדל בין מה שהיה בנווה שלום, לבין סתם התכנסות של 50 אלף חובבי פינק פלויד עם הקרנה של וידאו קליפים על המסך? אם לדייק, היו שלושה הבדלים: 1. ביצוע פתטי וחסר של Shine on 2. פתיחה חובבנית עד להביך של Time 3. הקטע עם השיר של ווטרס על המשפחה שאירחה אותו. עדיף כבר דיוויד ברוזה. חוץ מזה, לא הייתה שם הופעה. לא היה רגע ספונטני אחד, לא היה אילתור, לא היו מוסיקאים שניסו לעשות מוסיקה. סתם חבורה של נגנים מהדרג השני ומטה, שעשו קאבר לא מרשים לפינק פלויד. ווטרס ניסה לעשות קצת Show עם תנועות ידיים וכאלה, אבל זה יצא ממש עלוב - האיש פשוט לא שואומן, מה לעשות, אף פעם לא היה. אני מאושר שהלכתי ושאני יכול להגיד שראיתי את ווטרס בהופעה חיה, אבל באותה מידה הוא היה יכול סתם לעמוד שם ולמכור נקניקיות.
 

wommer

New member
זה שאתה לא מכיר

את ווטרס - שמים לב. האיש ידוע כאחד שלא עושה שואו. האיש ידו שעושה רק עניין של סרטים, זיקוקים כלומר פירוטכניקה. והסאונד? היה פיגוז, ואם תשים לב, 99 אחוז מהאנשים שרושמים פה, בשרשורפלצת הזה, רשמו שהסאונד היה מעולה. אז כנראה קרה אחד מהמקרים: 1. היית מחוץ למעגלי הרמקולים, ולכן שמעת בדיליי. 2. באת להופעה כאילו וואלה, ווטרס, "אוף מאכזב, טוב אין לי כוח להנות, יאללה מתי ייגמר החרא הזה"... גם מהדברים שלך לא מובן אם בכלל היית בהופעה, כי אם לא היית בהופעה, אין מה לדבר בכלל - כי הסאונד ברדיו היה חרא לחלוטין לפי מה ששמעתי. בכל אופן, פינק פלויד מעולם לא היו אנשים של שואו, סתכל על גילמור כשהו מנגן - ידיים על הגיטרה, עומד במקום, לא זז, הוא מרוכז בשירה ובגיטרה. ווטרס קצת יותר מקצין - אם למשל בחומה הוא עשה קצת משחק. אבל הפלויד הסתמכו המון הפירוטכניקה על מנת להעביר שואו לקהל, הם לא העבירו שואו דרכם.
 

dfl

New member
אתה קורא אותי כמו ספר פתוח

לא הייתי מגדיר את עצמי טוב יותר. רק כמה תיקונים קטנים, בשוליים: * עמדתי 15 מטר מהבמה, ראש מעל כל מי שמסביבי. שמעתי מצוין, ראיתי נפלא. * בהזדמנות נוכל להתחרות, מי יודע יותר על ווטרס. אני מעריץ אותו כבר 23 שנים וקורא מה שאני רק יכול עליו. * הייתי בשתי הופעות של PF בלי ווטרס, כך שיש לי קנה מידה להשוואה לפירוטכניקה. מה שהיה בנווה שלום לא מדגדג את קצה הקרסוליים של הופעות גילמור וחבריו בשנות ה 90 * זה שידוע שווטרס לא מופיע טוב, לא משנה את העובדה שהוא לא מופיע טוב. הלוגיקה הזו נכונה אפילו בתחום הפינק פלויד. * גילמור זז או לא זז - אלה הגדרות ריקות מתוכן. גם קלפטון לא זז כשהוא מופיע ואנשים סוגדים לשואו שלו, בון ג'ובי זז והוא פתטי. יש דברים שקשה למדוד - הוא שזה עובד או שלא. אצל גילמור זה עובד נפלא, ווטרס, כאיש במה, עלוב. * כתבתי שהסאונד נחות ביחס למה שמקבלים באולפן, והדגשתי שזה בלתי נמנע בהופעה חיה. הכוונה הייתה שקיבלנו את הפסקול של האולפן, עם סאונד פחות טוב, אבל בלי ערך מוסף של הופעה חיה. חוץ מזה שלא הבנת מילה ממה שכתבתי, התגובה שלך מדוייקת להפליא.
 

afcon11

New member
הציפיות שלך מופרזות לא?

למה ציפית? שווטרס ישתנה לטובת הישראלים ויתן את הופעת החיים שלו?... או שיהיו אפקטים שטרם נראו בשום מקום אחר?... אני מראש לא הנחתי שאני הולך לראות מופע רוק גרנדיוזי. לצפות ממנו לשחזר בגילו ובמצבו את ההופעות המושקעות שהיו בעבר זה נראה לי מוגזם. הוא גם לא זקוק לזה (בניגוד לגילמור וחבריו שהתאמצו להמחיש שיש חיים אחרי ווטרס, בעיקר בכל הקשור להופעות). בכל מקרה, אי אפשר להגיד על ווטרס שהוא עלוב כאיש במה, גם אם יש טובים ממנו בעניין הזה.
 

dfl

New member
ציפיות מוקדמות לא קשורות לנושא

כתבתי כאן רק שמה שהיה בנווה שלום, לא היה הופעה. יש לזה הרבה סיבות. לא התווכחתי על הסיבות. יש כל מיני דרכים להתמודד עם זה. לא פסלתי את הדרכים האלה. יש הרבה אנשים, ואני בכללם, שבאו על סיפוקם מעצם זה ששראו את הגאון מקרוב, ושמעו אותו מדבר על במה. הייתי שמח אם היה בהופעה משהו מעבר לעובדה ההיסטורית הזו, אבל מה לעשות, לא היה. פשוט וידאו קליפ חי, ארוך מדי וצפוי מדי. אפשר היה לצאת אחרי הפתיחה היפה של In the Flesh (אבל אני חיכיתי עד Time ורק אז חתכתי החוצה).
 

wommer

New member
המממ

חח לא הבנתי אם התעצבנת עלי או הסכמת איתי... לא יודע.. :) אני לא מבין עדין למה אתה חושב שהצליל היה נחות... מבחינת הופעה, וגם מבחינת מוזיקה בכללי, היה מעולה. אם תוכל לפרט למה לא היה טוב, אז אשמח אם תסביר... :) אם כבר מדברים על איכות סאונד, אצל גילמור וחבריו, היתה איכות סאונד מעולה, ממש כמו באולפן או מעבר לה?(וזה כולל את הפרטרים: באולם או בחוץ? סראונד או לא?) אני בטוח שגילמור אחד(גדול) יכול לעשות שינוי רב להופעות של ווטרס. אבל מה שהיה בנווה שלום, היה מעולה, מלא שואו ומלא גרנדיוזיות. ואני לא מבין למה לא נהנת. כשדיברתי על גילמור, התכוונתי לכך שהוא לא מתחיל לטייל בבמה, מוסיף תנועות ידיים וכו, הוא עומד ושקוע בנגינה שלו, אני אוהב את זה, זה מוסיף לרעיון שהוא הגיטריסט הטוב ביותר בעולם מבחינתי. ולהפך, ווטרס כן ניסה לשלהב את הקהל. אבל ווטרס זה ווטרס, ושיר שהוא כתב, ספק שהוא ישנה אותו - כמו שאתה שם לב, השיר היחיד שקיבל שינוי היה set the controls, וכל ההבטחות שדארק סייד יהיה בסאונד שונה וכו ירדו לטימיון... אז אתה לא יכול לצפות לפס קול שונה מווטרס.
 

shaniza

New member
אני לא אוהבת את רוג'ר ווטרס

לא מתחברת למוסיקה שלו (חוץ מ"החומה") ובכל זאת הלכתי למופע.... צברתי חוויות לא מעטות. הצד האפל שלי
 
למעלה