שרשור "היתי בהופעה"

bentzi55

New member
ח השמן מהכתבה על ההופעה ברוץ 10

השמן מהכתבה על ההופעה בערוץ עשר אני מכיר אותו!(זה שאמר שזאתאורגזמה רוחנית)
 
מישהו יכול לתת את רשימת השירים??

הרשימה המדוייקת של ההופעה, בעזרתה אני אוכל גם לכתוב תגובה ארוכה על ההופעה המעולה ללא ספק! תודה מראש...!
 

judyr

New member
באתר הרשמי שלו

יש כבר סיכום לגבי ההופעה בישראל ואת רשימת השירים למופע של שנת 2006
 
בבקשה :)

חלק ראשון: 1)in the flesh 2)mother 3)set the controls 4)Shine On You Crazy Diamond 5)Have A Cigar 6)Wish You Were Here 7)southampton dock 8)fletcher memorial 9)perfect sense 10)leaving beirut 11)sheep חלק 2: (The Dark Side Of The Moon) 12)Speak To Me 13)Breathe 14)On The Run 15)time 16)The Great Gig In The Sky 17)Money 18)Us And Them 19)Any Coulour You Like 20)Brain Damage 21)Eclipse הדרן: 22)The Happiest Days Of Our Lives 23)Another Brick In The Wall Part 2 24)Vera 25)Bring The Boys Back Home 26)Comfortably Numb אגב ניב אני הבחור ששמיק הכירה לך טיפה לפני ההופעה. אגב אני בטוח שראיתי אותך איפשהו ואני לא מצליח להיזכר איפה. באיזה עוד פורומים אתה כותב?
 
תודה רבה רבה

פעם הייתי כותב בפורומים בתפוז.... מאביב גפן, משינה, בין תיכון לצבא, שמיניסטים(כשהייתי שמיניסט) הומור שחור, חנונים וכל מיניי...
 

סנאי נדיר

New member
רשמים משורה עשירית בהופעה

* הלהקת חימום על הפרצוף. לא קשורה ולא קצת להופעה. עם כל הכבוד לווטרס ולדעות הפוליטיות שלו, צריך גם עניין של טעם וטאקט, וזה הרתיח אותי מאוד. * משינה הפתעה מעולה, חבל שנשארו ל2 שירים, שאחד מהם הוא לא שלהם בכלל. * דיוויד ברוזה מזעזע. חושב שהוא ווטרס עצמו ונכנס לטריפים מההופעה שלו. "מתחת לשמיים" לא היה מזעזע יותר ממה שהוא נוגן אתמול. במיוחד עם הילד האוטיסט שהוא העלה לבמה. * שוקי וייס חצוף. "אנחנו מתנצלים על העיכוב, ווטרס ביקש שההופעה תתעכב כדי שכולם יספיקו". ישראלים מטומטמים, תצאו בזמן מהבית ולא תתקעו בפקקים. זה רק מראה שמשתלם לאחר. * ההופעה עצמה הייתה מעולה, אין מילים לתאר, ואני חושב שכל מה שנאמר לפניי בהחלט נכון. * הפקקים אחרי ההופעה - מזעזע ברמות. ההופעה הסתיימה ב12 בלילה בדיוק, יצאנו (אני וחבר) מאיזור ההופעה רק ב01:45 וזה גם בלחץ וצפירות מכוניות. זה רק מראה עד כמה הארץ לא ערוכה להתמודד עם הופעה ברמה כזאת. אני רק מתאר לעצמי מה היה קורה אילו ההופעה באמת הייתה מתקיימת בפארק הירקון * לגבי הקהל עצמו - מלבד כמה חבר'ה שהעבירו ג'ויינטים (הרבה חבר'ה) וכמויות האלכוהול העצומות שנשפכו שם, והמים המסריחים שהעבירו בכוסות מהשורה הראשונה, הקהל עצמו היה די סולידי. כמובן שהיו את הערסים של אחרי ההפסקה בהופעה שבאו להידחף, שזאת חוצפה בפני עצמה, אבל בסה"כ היה סבבה לגמרי. לזכור להבא להביא יותר מ2 בקבוקי מים. * לגבי הVIP - לא מבין בשביל מה אנשים קנו את זה. מה כל כך מרגש לראות אותו 65 מטרים מהבמה? אולי כבר עדיף להישאר בבית ולשמוע אותו ב88FM או לחלופין לראות אותו בכתבה בערוץ 22? * הכניסה להופעה - כמובן שהיותי מתורגל בדחיפות ועומס רב כמו עדר סוסים עזרה לי, אבל כזה עומס וכזה שרירותיות של המאבטחים (להחליט לפתוח את הכניסה בשער דווקא בצד הנגדי לזה שמעדתי, ולא באמצע, שיהיה טוב לכולם), אפשר להגיד שישראלים דיי ברברים. ולא דיי, אלא יותר מדיי ברברים. לא פלא ששונאים אותנו באירופה ובעולם, ואני לא מדבר על אנטישמיות בלי סיבה. * המזנונים - היות והיינו בין הראשונים להיכנס להופעה (למרות שזאת חוצפה שלא כל השערים נפתחו באותו זמן, חלק באיחור של עד 10 דקות, למשל שער 2), לא היה לי זמן לקנות אפילו בקבוק מים כיוון שרצתי ישר לבמה. שמעתי ממקורות מוסמכים ויודעי דבר שבקבוק חצי ליטר של מים - 10 שקלים (!?!?!??!?!) ושכוס קולה 10 שקלים (!?!?!?!?) המבורגר - 15 ש"ח (WFT!?!?!??!)... כרגיל, ישראלים. ושאלה אחרונה לסיום - מישהו יודע איפה אני יכול לקנות חולצה מההופעה? ממש ממש ממש בא לי אחת תלויה על הקיר. תודה.
 

ShikS

New member
מצטרף לשאלה..

או אולי איזה פוסטר?(שמעתי שיש כאלו שקשורים להופעה)
 

d e b a s e r

New member
אני קניתי כרטיס לוי.אי.פי

כי אם לא הייתי בוי.אי.פי לא הייתי בכלל. בכלל, אני כן מבינה את מי שקנה וי.אי.פי, כי גם אם אפשר להדחף ולהגיע קרוב לבמה, לא כל אחד יכול, והרי מישהו חייב להיות מאחורה, ומאחורה לא ראו כלום. מהוי.אי.פי ראו יחסית טוב.
 
סלח לי...

לא כולם אשמים שאחרו. הרבה מאתנו הזמנו הסעה מחברות פרטיות שירקו לנו בפרצוף והגיעו שעות מאוחר מדי. אני חושבת שמן הראוי היה שלא יתחילו בלעדינו. אנחנו לא אשמים.
 

BARNONI

New member
היינו חלק מההיסטוריה!!!

החוויה שהכי ריגשה אותי במופע הזה, היתה שרוג'ר ישב על הכיסא בביצוע של השיר "the fleecher memorial home" ולקח לו כמה רגעים טובים למצוא את האוויר להתחיל בגלל שכבר קשה לו והרגשתי איך שהוא נלחם עם הקושי ומתעקש לעשות בשבילנו את כל מה שהוא יכול....ופשוט פחדתי שהוא לא יצליח. במסכים הראו תקריב של הפנים שלו ודמעות עמדו לי בעיניים, הוא ממש נאבק למצוא את הדרך לעשות את זה....ואז כמו לוחם הוא פשוט התחיל ודימעה אחת כבר לא עצרה את עצמה....וגם עכשיו דמעות עומדות לי בעיניים שאני כותב את זה, כי אין לי דרך להסביר איך אני כל כך מעריץ את הבן אדם הזה, שהביא אל העולם שלנו מוזיקה שלא תהיה עוד.... ואני כל כך שמח שידענו לבוא עד לאן שלא יקח אותנו ולתת לו בחזרה מעט ממה שהוא נתן לנו....משהו שקורה פעם בהיסטוריה כולה.... רוג'ר וו'טרס... תודה!!!
 

Speed King

New member
טוב וזה הסיפור שלי...

לא יודע אם תאמינו לזה אבל לקחנו מונית מחולון ממש ליד הבניין שאני גר בו לנווה שלום, הנה אמר "לאן אתם צריכים?" אמרנו "למנזר לטרון" בדרך לשדה החומוס שמענו מהמכוניות אנשים מאזינים לשלל אלבומי הלהקה, והיו כאלה שהסתכלו עלינו בצורה מוזרה בהבעה של "מי הנהג מונית הדפוק שמסיע אנשים עד לפה?!". בהמשך נהג המונית שלא ידע איפה זה נווה חומוס התקשר לחבר שלו ושאל אותו איפה זה נווה שלום והוא אמר לו "אתה התשגעת?! יש פקק לא נורמלי לדרך לשם, מדברים על זה כבר שבועיים!!" בכל מקרה, בסוף הגענו והוא לקח לנו 120 ש"ח וכל אחד היה צריך לשלם 30 ש"ח, היינו ארבעה.. ישר כשהגענו בערך ב6 הלכנו לצד שמאל של הבמה ונכנסו אל הקהל והתמקמנו מצויין.. המופע התחיל שרתי את כל השירים יחד עם כולם וזו הייתה הרגשה מדהימה, ועד עכשיו הקול שלי צרוד מהצעקות... הכל היה מושלם, גם הקטעי סולו של ווטרס, עמדתי ממש ממש קרוב לבמה והרגשתי את חום הלהבות בשיפ.. היה מדהים... ההופעה הכי גדולה שהייתי בה בחיים שלי, היה רגע בו ווטרס התקרב לקדמת הבמה ממש קרוב לאיפה שאני עמדתי ונופפתי לו לשלום והוא נופף לעברי חזרה!!! לא קניתי שם כלום, לא אוכל לא שתייה, הרגשתי את הרעב רק אחרי שנגמרה ההופעה, ומהמכוניות אני עדיין שומע את האנשים פשוט יושבים עדיין לא נוסעים ושומעים פינק פלויד, ראוי לציין שבמקום שאני עמדתי בו לא היו דחיפות, וכל האנשים סביבי היו ממש מתורבתים וממש נחמדים, וגם לא הייתה הרבה צפיפות, בחיים לא נהניתי ככה.. וגם אמא שלי ראתה אותי בטלויזיה בחדשות ערוץ 2:p ועוד באותו יום סיימתי את הבגרות האחרונה שלי אי פעם בתיכון, ולא הייתה דרך יותר טובה לסיים את התקופה הזו...
 

אומי5

New member
יש לי שלושים חולצות למכירה

סתם לא, אבל זה עבד נכנסתם.... הייתי 20 מטר מהבמה ,במקום המדיוק כדי שבפול זום אני רואה רק את ווטרס ,ובמינימום זום אני רואה את רוב הנגנים ,צילמתי 58 תמונות ,הרבה מהן בהימורים שונים מקווה שיצאו טובות. כמה חבר'ה שאני לא מכיר בכלל שימשו לי חצובות ,עם מרפק בכתף ,ואחד גם הרים אותי על הכתפיים כדי שאוכל לצלם ,ביקשתי ממנו להיסתובב וחטפתי שוק ממה שיש מאחורה. ריצוף אנושי שלא רואים את סופו (ואני רגיל להפגנות ימין). אין ספק שהוא ממוסחר ושר דברים שמזמן הפסיק להאמין בהם (כמה הוא לקח על המופע?),הוא דיבר קצת על שלום כאילו הוא יודע משהו על מה שקורה פה. למי אכפת ? זה שינה משהו? הרי כדי להצדיק את המשך מכירת הדיסקים שלו הוא חייב לשחק אותה אמן של שלום,בתחלס הוא אמן של מופעים בובסתיים עם קהל שאוהב מוזיקה מאוד טובה ומופעים בילתי נשכחים. אומנם לא אהבתי את דיבורי השלום שלו(קודם שישלים עם שאר הלהקה) ,אבל נהנתי מכל השאר . מבחינת הקהל היה נפלא (והריח המתוק מכל הכיוונים....),אהבתי שלמרות שכולנו באנו לראות ולשמוע את ווטרס ,נתנו פידבקים מעולים למלווים ובעיקר למלוות שלו . כמעט בלי דחיפות ועם הרבה כיף ענק של כולם יחד. היה אדיר. ולסיום מילה טובה לחזירים אאא למשטרה (וזה נדיר אצלי ) שבאמת השקיעו בלהמעיט עד כמה שאפשר את העומסים ולשמור על הסדר (חסמו קטע כביש גדול לטובת באי המפוע בלבד).
 

Confessions

New member
הופעה בינונית

אכזבה גדולה חצי מופע היה פלייבק אפשר לקרוא לזה שואו יותר ממופע רוק אם הייתי רוצה ללכת לשואו הייתי הולך לראות את מדונה היא עושה את זה יותר טוב ממנו אכזבה זו המילה לרוג'ר ווטרס
 
ההתרשמות שלי

עם כל ההמתנה של החודשים, העמידה בפקק בכניסה למתחם והסיוט שהיה ביציאה, זה היה שווה את זה ואני לא מצטער אפילו לרגע אחד. רמת ההתרגשות זינקה ברגע שרק ראיתי את רוג'ר על הבמה ושמעתי את צלילי In The Flesh שאני כ"כ אוהב. לראות אותו, את רוג'ר, על במה בישראל, ממש מול העיניים שלי. בהמשך קצת התייבשתי עד שהגיעו השירים מ-The Final Cut. לפי דעתי הלהקת ליווי הייתה נהדרת ומאוד התרשמתי מהגיטריסט שפחות או יותר מילא את מקומו של גילמור. הצד האפל, ההדרן... וואו. הייתי דיי מופתע מההתנהגות של הקהל שהייתה דיי סבירה יחסית לקהל ישראלי. כשיצאתי ממתחם ההופעה חיפשתי את השאטלים לחניה שדובר עליהם ולא ראיתי אפילו אחד. פתאום התחילו לעבור לידי, אחד אחרי השני, אוטובוסים מפוצצים באנשים. החלטתי להשתמש בחוש הניווט שלי והתחלתי ללכת לחניה ברגל. הדרך הייתה קצרה ופשוטה ונעזרתי באנשים שהלכו לפניי. מצאתי את האוטו בתוך עשר דקות ויצאתי מהחניה שלי. שעה וחצי-שעתיים, זה בערך הזמן שבו המתנתי על קו אורך של 20 מטר. טוב שגיסי בא איתי ויכולנו להתחלף, כבר הרבה זמן לא הייתי עייף ככה. וכביש 6, עם כל הסלידה שלי ממנו, הדהים אותו ברמת היעילות שלו. כמו שאמרתי בהתחלה, כל הפלוסים עולים על המינוסים. ולכל הממורמרים על כך שרוג'ר הוא אדם עצמאי שמחזיק בדעות משלו, אני שמח שלא הגעתם ותמשיכו להתעלם מליריקה.
 
והקטע עם השירותים...

הכל מתנהל טוב ויפה, אנשים עושים את צרכיהם כמו בני-אדם מתורבתים שירותים כימיים, עד שאחד הגברים מחליט שלא בא לו והוא משתין על הפיגמנט השחור שעל הגדרות. כמובן שכל חבריו המתורבתים מתלהבים מהרעיון ובאים אחריו. כך חצי מהזכרים שבקהל השתינו על הגדרות שעליהן אנשים נשענו וזה נראה טבעי והגיוני לכולם.
 
למעלה