|טיוי| דיווחים בתקשורת על ההופעה

vegetable man

New member
המחמאות לא מאחרות לבוא

באתר Fleeting Glimpse כתבו עלינו: "רוג'ר ווטרס בישראל - סנסציוני: כמה שטוענים שהוא הקהל הכי טוב והכי ווקאלי (פעיל בשירה) עד כה, רוג'ר הלהיב קהל של מעבר ל-50,000 צופים, ששרו יחד (וידעו את המילים) פשוט כל שיר". לא מדהים?
 

The Walrus

New member
כתבתי להם פידבק על ההופעה.

מקווה שיפרסמו. זה באמת נכון מה שהם כתבו; פעם הייתי בהופעה בלונדון בRoyal albert hall וכולם פשוט ישבו וצפו בהופעה. אצלנו היה משוגע; כולם שרו, רקדו כמו מטורפים, השתוללו וכו'.
 

a9981

New member
אולי..

אולי היה עדיף שכולם היו יושבים בשקט (לא בשקט מוחלט..לשיר, לצרוח, לזוז לפה ולשם) וצופים בהופעה. זה יכל להיות יותר אפקטיבי. מאשר הצפיפות והדוחק והריקודים אחד על השני שהיו בזמן ההופעה. כנראה ישנם אנשים שאוהבים את זה. כנראה שרובם. בזמן ההופעה חשבתי לי, למה שלא כולם יישבו על החול וייצפו בהופעה, ככה אף אחד לא יסתיר לאף אחד, וכולם יוכלו להנות. עכשיו יקפצו אלו שיגידו שזאת הופעה, ובהופעה כמו בהופעה חייבים לקפוץ ולרקוד, אז א - לא חייבים, ב - כן, אני מסכים, יש איזשהו חן בכל האנרגיה והקפיצות שהיו שם, אין ספק. וכמו שאמר מישהו, אתה בהופעה, אתה צריך להיות מוכן לדברים האלו,ויש משהו בדבריו. ואני יודע שאנשים רוצים לפרוק אנרגיה וכו'. אין בעיה, אם זה היה כל כך מפריע לי הייתי זז למקום אחר, למשל לסוף הקהל. אז אני לא יודע מה עדיף (בעצם אני כן יודע מה אני מעדיף, לשבת ולהנות מההופעה), אני רק יודע שבהפסקה בין שני החלקים רציתי לשבת ולתת מנוחה לגב הדואב שלי, ולא היה סנטימטר של מקום. (אבל זה לא גרע מעוצמת החוויה של ההופעה). ולא, לא רציתי לקנות כרטיס ל- vip, תודה.
 

itaikuskus

New member
ובקיצור, ענית לעצמך.

יש אנשים שהופעות הן לא בשבילם. אני לא יכולתי (וגם לא רציתי) לשבת.
 

ד י י ז י

New member
אני לא הכי בעד לשבת בשקט...

חוץ מזה שאני אישית נהנת לרקוד ולשיר בהופעות, אני חושבת שכשכל הקהל שר את המילים, מתרגש משירים מסוימים ורוקד ומפזז, זה מוסיף לאנרגיות, להתרגשות. תראה, מההתחלה לא רציתי להיות כל כך קרובה לבמה, כי עד כמה שכייף לראות את רוג'ר גדול יותר מנמלה, אין לך מקום לעשות כלום - לא לעמוד ובטח ובטח לא לרקוד בחופשיות. בגלל זה העדפתי להיות מאחור יותר, בערך בין שני היציעים של הVIP. אני יכולה לומר לך שהמון אנשים שם פשוט עמדו והקשיבו למוזיקה, והיה דווקא מקום לכל אחד לעשות מה שהוא רוצה. אולי היית נהנה יותר אם רק היית משנה מקום?
 

a9981

New member
ובכן..

אני מודע לעובדה שאני לא יכול לבקש מכל הקהל סביבי לשבת בשקט, ולתת לי להנות מההופעה..כי הכל זאת, אני בהופעה, לא בתור של ביטוח לאומי. לגבי שינוי מקום - היה קצת קשה לזוז שם ולמקם את עצמי מחדש, אבל בכל אופן לא הייתי משנה מקום, כי למרות הכל (צפיפות, דוחק, קפיצות), נהניתי מאוד. למרות שהמקום שתיארת נשמע מאוד מתאים לי. נזכור זאת לפעם הבאה. אין לי בעיה עם לשיר את השירים (גם אם אני עצמי לא אעשה את זה), זה מרגש לשמוע את זה.
 

danshtr

New member
מקום

אין מקום לכל ה-50000 איש לשבת. ישבה תופסת יותר מקום מעמידה. לדעתי עדיף היה לאפשר ל-50000 לקנות כרטיס ולעמוד מאשר לאפשר רק ל-20000 ולשבת. (אני אומר את זה למרות שקניתי כרטיס באותו היום שהמכירה התחילה).
 

Glcok

New member
להזכיר לך מקרה קטן

שקרה בשנת 1977 כשמישהו החליט שהוא לא משלם לפלויד כדי לשבת בכסא ולשמוע אותם שרים. שנתיים לאחר מכן קיבלנו את החומה. מה עדיף?
 

a9981

New member
זה לא קרה בגלל..

שהוא לא ידע את המילים לאיזשהו שיר מאנימלס, ובעקבות זה באה איזשהיא יריקה מצידו של ווטרס? אני לא מכיר את הסיפור לפרטיו, אני אשמח לשמוע אותו. (כן כן, הבנתי את ההומור בתשובה. בכל זאת אני אשמח להעשיר את ידיעותיי)
 

wommer

New member
הסיפור אומר

שבמהלך ההופעה היה צופה אחד שעצבן את ווטרס. אז ווטרס בתגובה ירק עליו. אני זוכר ששמעתי שגילמור התעצבן עליו בגלל זה.(די ברור, לא?)
 
כל שבועיים בערך שואלים על זה כאן

אתה מוזמן לעשות חיפוש בפורום על המילה "יריקה" ו-"ירק" ובטוח תמצא הרבה חומר.
 

Glcok

New member
הסיפור אומר

שהצופה קפץ וצעק את המילים באותה הופעה (שאם אני לא טועה הייתה בטורונטו, בקשר לתאריך אני לא בטוח). בקיצור זה עצבן את ווטרס שציפה שכולם ישבו בכיסאות שלהם ויאזינו למוזיקה כאילו הם בקונרצט של שופן.
 

omerz1

New member
שלא לדבר על

הקבלת פנים הישראלית אני מדבר על : "רוג'ר ווטרס ! , טה טה טה טהטה , רוג'ר ווטרס!,טה טה טה טהטה חחחח קשה לכתוב את זה...אבל הכוונה לזה שהכניסו שירים של כדורגל למופע..חח
 

wommer

New member
אם אפשר למי שיש קישורים

לראיונות וכו של הטלויזיות(ערוץ 10 וכו) מאתמול, תודה!
 

rozgil

New member
ראיתם עכשיו את הכתבה בערוץ הראשון?

היה כתבה של 10 דקות מהמופע .......והאוירה סביבה בחדשות ערוץ 1 מ-ד-ה-י-ם !!! ראיתם ?
 
למעלה