שרשור "היתי בהופעה"

LimiMimi

New member
זה פשוט היה דפוק.

הקטע עם ההצדעות, והיו הרבה לידי שהצדיעו. מוציאים אותנו אידיוטים.. ג'יז. הערצה עיוורת אינדיד.
 
למה שיוציאו אותנו אידיוטיםםם

גאד דאמט כולם בעולם עושים את זה! אז מה הבעיה עם זה זה גם קטע מחאתי וזה מה שהוא רוצה להעביר! חוץ מזה מה הבעיה עם שיתוף פעולה בין הקהל לאומן בזמן הופעה? זה עושה את ההופעה הרבה יותר טובה!
 
מה שהוא רוצה להעביר?...

הכוונה הייתה להציג את זה בצורה שלילית, אתם יודעים. אפשר לשתף פעולה. אני לא אוהבת את זה. ההצדעה מאוד לא מוצאת חן בעיני. זה לא נראה לי כמו הרעיון הכי טוב לשיתוף פעולה.
 
הכוונה היא מחאה ולי אישית

זה מראה כמה אנשים נסחפים מהר ועצם זה שהצדעתי זה גרם לי לחשוב שאולי אנשים נסחפים בקלות עד תטירוף חושים וחוץ מזה זה העצים לי את החוויה! הרגשתי כמו בהופעה של החומה!
 

LimiMimi

New member
כי זו התופעה שהוא מחה נגדה.

אנשים פשוט הולכים עיוור אחרי כריזמה. [היטלר?] ואת/ה, למרות שידעת שהוא מבזה את התופעה הזאת ואני מניחה שגם ראית את הסרט, בכל זאת בחרת להצדיע. להעצים את ההרגשה יכלת ע"י שירה, או להרים ידיים, או וואטאבר. אבל להצדיע דווקא בשיר הזה?..
 
הצדעה היא באמת לא במקום

זה חיקוי של ההתנהגות הפשיסטית, נגדה יוצא ווטרס. נראה לי שכל המצדיעים למיניהם פשוט לא מבינים במה מדובר.
 
סיפור מטורף...

אני לא קניתי כרטיס להופעה, לא היה לי כסף וגם היתה לי בעיה אידיאולוגית ללכת להופעה של אותו אומן ששר את money ואת welcome to the machine ן- have a cigar ולשלם לו 400 שקל בשביל מפגן פירוטכניקה יוקרתי, אבל אין מה לעשות- גיבור ילדותי מגיע לארץ ואני לא יפספס את זה. הצלחנו לדלג על הפקקים דרך שבילי עפר והליכה בשדות החומוס, ולמבה הפלא בכניסה לא נתנו לנו להיכנס בלי כרטיס... אז עמדנו בחוץ, מצאנו מקום טוב וכשהוא עלה כמעט השתנתי במכנסיים מרוב התרגשות. עמדו איתנו בחוץ עוד כמה עשרות אנשים שנראו קצת מתוסכלים אז ניסיתי להלהיב אותם ולהגיד להם שאנחנו המעריצים האמיתיים של פינק פלויד והוא בגד בכל הערכים שלו ושהתאוות בצע הצליחה לנצח אפילו את רוג'ר ווטרס האומן האנרכיסט. אבל ההופעה התחילה, והיה מדהים. אחד הקטעים הקשים ביותר בהופעה היה כשב- soycd הוא שם תמונות וסרטים של סיד על המסך- איך הוא לא מתבייש להתמש במניפולציות האלה ולנצל את סיד כגימיק מסחרי, כעוד אפקט לצד הלפידים והזיקוקי דינור?! לי, בתור מעריץ גדול של סיד היה קשה עם זה. באיזה שהוא שלב הגיעו מראיינים מערוץ עשר וראיינו אותנו, צעקתי את כל מה שאמרתי לפני זה (שאנחנו המעריצים האמיתיים וכו') ואז כולם מחאו כפיים.... אני מקווה ששידרו את זה. ואז קרה הנס הגדול של החיים שלי- באמצע דארק סייד, ולמרבה האירוניה בדיוק כש-money התחיל, יצאה אישה אחת החוצה, רצתי אליה ושאלתי אותה אם אפשר את הכרטיס, שומר אדיוט אחד התקרב ובגיחוך ציני ומרוצה מעצמו אמר "זה לא יעזור לך" כמעט הורדתי לו סטירה ואז היא אמרה "אה, אולי יש לנו כרטיס שלא השתמשנו בו" כמעט בכיתי, אמרתי לה שיש לה סיכוי לשנות לי את החיים עכשיו ואז... היא הוציאה כרטיס... רצתי מהר על פני השומר ההמום ושחיתי בין האנשים עד שהגעתי קרוב לבמה ואחר כך אני כבר לא זוכר כל כך... אכסטאזה מטורפת... לא הייתי בתוך הגוף שלי... גם היה ממש נחמד ללכת אחרי ההופעה, פול פריקים מסתובבים עם חולצות פרחים, בחורות יפות, כאילו אנחנו על מדשאות וודסטוק! זהו, עוד לא יצאת מהשוק...- שבת שלום!
 
אני שמחה שהצלחת להכנס

השאלה שהעלית לגבי השימוש בדימויים של סיד היא מעניינת, ואולי יש מקום לדון בה, בנפרד, לאחר שנרגע מחוויות המופע. תזכיר לי את זה אחר כך.
 
חחחחחחח מעריץ אמיתי אה?!

מושפע חזק אתה אחי אה? חחח יפה יפה ברוח טובה!!! שמח שנהנהת אחי!! אתה יכול רק להסביר לי כאילו אני לא כזה מכיר אותו כאילו מה במה הוא מאמין על מה הוא מוכה? מה הוא השנתה איך הוא היה פעם? ספר לי קצת שאני יבין מה קורה איתו ועם הלהקה הזאת!!! תודה רבה שבת שלום!
 
אני חזרתי בארבע

היה מדהיםםםםםםםם היינו שורה ראשונה והרמנו את השלט ill see you on the dark side of latroon וכל הצלמים צילמו ואותנו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3266394,00.html וווטרס צחק מזה והיה מדהיםםםם אני בהיי מטורף!
 
מגל, אתה חייב לתת כאן תמונה

שלכם עם השלט. צילמתם את עצמכם, נכון? אני מצטערת רק שהייתי חולה מדי, מכדי לצלם בעצמי. אבל תעלו תמונה, ומוקדם ככל האפשר.
 
למעלה