שרשור "היתי בהופעה"

שלום חן

New member
אני חושב ש...

צריך לקחת את הדברים בפרופורציות שהרי נווה שלום זה מקום שקשה לארגן שם מופע וזה לא באשמת אף אחד אלה באשמת ווטרס ודעותיו הטפשיות. לדעתי כן צריך להצדיע לכולם על מה שעשו במקום הזה, מלבד ההסעות איך שהבנתי. אגב, אין תגובות על מראהוא של בנו של ווטרס שנראה כמו חבר להקת זי.זי.טופ.
 

CrazySheep1

New member
הייתי שורה שלישית!!!! שלישית!!!

אני פשוט לא מאמין! נדחפתי ונדחפ תי, עד שפיסלתי לי דרך לשורות הראשונות (לא שזה היה ממש שורות, כן) ועמדתי מאחורי 2 אנשים גבוהים שאת הבמה יכולתי לראות רק בחלקים קטנים וחשבתי שאני עוד דקה פשוט יורה בהם. ואז הגיע הרגע...ילד שעמד מלפני, שניה של חוסר תשומת לב ואני כבר תפסתי את מקומו! :) באותו הרגע עמדו מלפני 2 אנשים, לא יותר ולמזלי הם היו נמוכים. ראיתי את הבמה מצויין! ממש את כולה. בשיר הראשון והאחרון בכיתי... הייתי ממש נסער כל ההופעה, צעקתי, מחאתי כפיים, אפילו הנפתי דגל ישראל קטן.. אם הייתי יודע שאני אהנה כ"כ גם היית משלם 500 ואפילו יותר. אה כן, וגם קניתי פוסטר :)
 
יווואוואיויוויויויוווו!!!!!!!!!!!!!

איזה סאונד!!!!!!!!!! איזו תאורה!!!!!!!!!! איזו הופעה מצויינת!! אני לא מאמין שהוא עשה את SET THE CONTROLS FOR THE HEARTH OF THE SUN ואת BRING THE BOYS BACK HOME שאלו שירים שאני ממש אוהב! ובשיר שהיה הקרנה של קומיקס מאחורה עוד שנייה בכיתי! וואואוו איזה הופעה אני שמח שלקחתי חלק בזה!
 

אריק1966

New member
כשיורקים עליך...

עיזבו את כל הפוליטיקה של האנגלי החוצפן,שכנראה שכח שהבריטים כבשו אותנו... עיזבו את ההערצה העיוורת אליו... הוא לא התבייש לשיר עם פלייבקים ברוב הקטעים!!!ושימו לב שהמצלמה לא היתה עליו בשירים כמו "סיגר" ו"שיפס" כי הוא פשוט עשה עם השפתיים כמו בקליפ. אז קחו את זה ואת ההופעה הקרה והמנוכרת וההשפלות שכמוהן לא חוויתי מימי,ותקבלו אכזבה.אבל זו רק דעתי ואני מפרגן למי שנהנו בהופעה.
 

נימרודל

New member
היה אדיר! כ"כ נהנתי! (זהירות חפירה)

הסיפור של "למה אני חושבת שקרה לי נס" הוא קצת ארוך. היה לי כרטיס ביד מלפני חודשים ונאלצתי להחזיר אותו כי אמא שלי אילצה אותי (היום הייתה הבגרות בלשון, יחסית מוקדם בבוקר). אבל אז, ביום חמישי בבוקר חברה שלי התקשרה אלי ושאלה אותי אם אני רוצה לבוא, אמא שלה לא יכלה לבוא והיה לה כרטיס פנוי. כמובן שלא ידעתי מה לענות לה. ברור שרציתי, אבל האם יכולתי? התקשרתי אל אמא שלי שעשתה לי ריגשי לא ללכת. ואז התקשרתי אל מישהו שמבין קצת יותר את מצב העניינים והוא אמר לי כן ללכת. וסביר להניח שזה כל מה שהייתי צריכה. אז התקשרתי אל חברה שלי ואמרתי לה לא למכור אותו לאף אחד. וכך קרה, שב16:30 יצאתי מת"א עם כרטיס של רוג'ר ביד ושמחה שבלתי תתואר בלב. אני חייבת לציין שהרואד טריפ (במהירות ממוצעת של 30 קמ"ש) היה די נחמד. באמת לא כזה מעיק כמו שחשבתי. התנועה זרמה באופן יחסי, וזאת גם הייתה הפעם הראושנה שחיים שלי שנסעתי במכונית עם גג נפתח. (
) ואז הגענו, נכנסתי למתחם ופשוט אושר עצום הציף אותי! כשהתחילה ההופעה לא יכולתי לדבר, אני חושבת שכמעט התעלפתי לעיתים. אולי לא ראיתי הרבה (עכברית שכמוני), אבל ראיתי מספיק :) והיה אוויר מאד נעים. (אולי בגלל הג'וינט שמישהו לפני עישן?
) זאת הייתה חוויה של פעם בחיים ואני ממש מאושרת שהלכתי בסוף :) בחניה, כמה אנשים (אחד מהם שיכור, מאד) התחילו ללכת מכות, זה היה די רציני (אני מצאתי את זה די משעשע). כשאבא של החברה שלי עזר לאחד מהם לחפש את המשקפיים שלו הוא הוא שאל אותו למה הוא הרים עליו כיסא, למרות שהשני ניסה להרביץ לו. הוא הגן על עצמו בטענה שהכיסא היה עשוי פלסטיק. (הידד)
 

avki

New member
בבקשה תישארי בפורום!!!

אעעע עידית! Don't leave me now!!!!
 
נו, גם אני הייתי בהופעה.

הזמנתי הסעה באחת מחברות ההסעות הפרטיות, ובאתי לתחנת האיסוף בנתניה חצי שעה מוקדם יותר - רק כדי להיות בטוחה... בסופו של דבר, הנהג איחר בשעה, ויצאנו רק ב19:15. הפקקים היו נוראיים כל כך, שעקפנו אותם, נסענו עד אשדוד וחזרנו צפונה לנווה שלום. בשלב מסויים, כשהיינו כבר די קרובים, יצאתי מהאוטובוס והלכתי ברגל - איחרתי קצת, אבל לפחות הגעתי בזמן לShine on You Crazy Diamond. מהחלק הראשון של ההופעה לא נהניתי עד כדי כך, אבל החלק השני היה נפלא. העדפתי שלא להידחס בין האנשים, ומצאתי מקום מאחורה, קרוב למזנונים - אמנם לא יצא לי לראות את ווטרס כל כך, וסביר שהסאונד היה טוב יותר בפנים - אבל איך שהוא, נראה שזה היה נוח יותר. היה טוב מאוד. היו המון תקלות, וגם בגלל האיחור לא הצלחתי למצוא את החברים שקבעתי אתם. אני מניחה שלי אישית היה יכול להיות טוב יותר, אבל נגד ההופעה עצמה אין לי תלונות. איך התנהגו אנשים בIn The Flesh? ? הצדעות והכל? תמיד תהיתי איך הקהל הישראלי יעשה את זה.
 
היו הצדעות...

היו המון שעשו את הסימן עם ה-2 אגרופים שעושים מהם X אבל עדיין זה היה ממש טוב, ואיך שהוא אמר and that one looks jewish כולם התחילו להריע... ווי זה היה מבין ההיי-לייטס של ההופעה לדעתי.
 
מצחיק.

תמיד תהיתי אם הקהל הישראלי יעשה פטישים, או לא. XD חבל שלא הייתי שם. הגעתי רק בSet the Controls. אני מקווה שיהיה וידאו כל שהוא של ההופעה, כדי לראות את מה שפיספתי.
 
אז ככה...

הגעתי למתחם בשעה 4. יצאתי מהמרכז ב- 2:40. לא נורא... התמקמתי מול שער 2 וכשפתחו את השערים אני ובן דוד שלי פתחנו בריצת אמוק מטורפת לכיוון הבמה. הגענו למרחק של 30 מטר בדיוק מול מרכז הבמה ולא זזנו משם עד סוף ההופעה. הסאונד מן היו 10 מטר מאחורינו...זה גם היה בדיוק תחילת השיפוע, ככה שראיתי מעולה את כל הבמה. Have a Cigar היה מדהים! הסולו בסוף היה מטמטם... קצת התאכזבתי ש SOYCD היה בגרסה מקוצרת, אבל עדיין היה לא מהעולם הזה... Sheep הפתיע אותי לטובה. לא ידעתי שזה שיר כל כך טוב להופעות. הקהל היה סבבה (לפחות באיזור שלי) . DSOTM - ביצוע מעולה, הרגשתי שאני לא על הקרקע בכלל... אין דאגות... CN היה שיא ההופעה, צמרמורת אחזה בי בכל הגוף... יצאתי חזרה בשעה 2:30, כשהתנועה נרגעה יחסית. הגעתי ב- 3:30 למרכז. היה שווה לחכות. שמעתי שהיו כאלה שנתקעו כמה שעות בחזור, ולי לא היה כוח לגז-ברקס אחרי העמידה הממושכת... ולסיום- אנקדוטה: אביב גפן עבר ליידי כאחד העם כדי לתפוס מקום טוב בהופעה... רק שתבינו את הפרופורציות...
 

Black Goat

New member
הינה תמונה נורמאלית שהצלחתי להביא

למרות החום שבישל אותי למוות למרות שכמעט נחנקתי בין האנשים בשורות הראשונות [וראיתי הכל כ"כ טוב חיחי] ולמרות היציאה מהחניה שלקחה שעתיים+ היה כ"כ טוב !!!!!!!!! פשוט.. חוויה בלתי נשכחת. לא רציתי ללכת \: אז הינה תמונה מהנסיונות הכושלים שלי לצלם אותו - לא בדיוק מוצלחת..
 

Black Goat

New member
אני הייתי פה -->

אם מישהו מעוניין בעוד תמונות שיגיד לי.. יש עוד כמה תמונות לא רעות בכלל [:
 
למעלה