שרשור "היתי בהופעה"

Purple Mushroom

New member
Side* לא ? הצד האפל של הירח 2006.

אני מקווה שיהיה לי זמן כמו שתיכננתי לכתוב על זה פוסט=רשומה=טור בבלוג שלי (שנידמה לי שכבר כתבתי על פינק פלויד מנקודת מבט אישית 2 פוסטים בבלוג היחידי שיש לי בתפוז, מאז אוקטובר? 2005? ) לפני 24 שעות , רצתי כמו מטורף בין האוטובוסים , כדי להספיק לטרמפ חזרה , הרגשתי כמו בסרט גם בקטע הזה , הכל היה כ"כ מלאכותי . בהחלט אפשר לעשות על היום הזה , ה22.6.2006 יום חמישי , סרט ישראלי , מנקודת מבט אישית , וגם מנקודת מבט גלובלית ישראלית . טוב , אני אפ0יק בינתיים כאן . יש לי עוד לילה ארוך . אני מאמין שזאת רק ההתחלה .
 
פשר להגיד עליו הרבה דברים

אבל צנוע הוא לא , הוא נע בין נרקיסיזים ואגו טריפ - וטוב שכך .
 

m i n i me

New member
טוב שחסכת מעצמך

רפי שכל צריכים ללכת להופעות של נינט. תודה.
 

טרמפיסט

New member
יש משהו בדבריה

ולא ממש ברור למה סיווגת אותה כרפת שכל. העברת המופע לנווה שלום. מילא. אבל הפוליטיזציה של המופע זעקה בכמה וכמה הזדמנויות, ולא היתה במקומה. אני משלם לשמוע מוסיקה ולא מסרים פוליטיים כאלה או אחרים - במיוחד כשהנושא כל כך רגיש וטעון בארץ כמו שלנו.
 

m i n i me

New member
הסבר - למה "רפי שכל"

מכיוון שרק רפי שכל שומעים בבית מוזיקת מחאה אך מוחאים כלפי האומן כיוון שהוא בעצמו מייצר מוזיקה שכזו. אז תשמעו את נינט, תלכו להופעות שלה ותפסיקו לבלבל בביצים.
 
../images/Emo150.gif במקום הודעות שנמחקו

לצערי, הדיון גלש להעלבות וכינויי גנאי כלפי גולשים, ולכן נמחקה ההודעה הפוגענית - ועמה כל ההודעות ששורשרו אליה. אנא רעננו את זכרונכם בקריאת תקנון הפורום. תודה.
 
גמני חושב שהרעיון דוחה

כאחד שרכש בשנות השבעים את התקליט המדובר ולאחריו את כל מה שהלהקה הוציאה כאחד שאת החומה ראה בקולנוע אולי 17 פם ומכיר בעפ כל מילה שם כאחד שכזה אך טבעי היה שאתייצב למופע אבל הדברים שנאמרו ונעשו עי ווטרס במת מוגזמים ומדהים לראות כמה מוכנים לשלם ולעבור מדורי גיהנום כדי להתעלם מההקשר שדות החומוס...
 
../images/Emo68.gif שרשור "היתי בהופעה" ../images/Emo68.gif

חברים, שרשרו את חוויותיכם לכאן. התיאורים, הביקורות, הזכרונות, התמונות, ההגיגים - כולם יועלו לעמוד ההופעה שאפתח לצורך כך.
 

Molchansky

New member
ווטרס

אי אפשר לתאר אפילו את ההרגשה שאחרי ההופעה או את ההרגשה בזמן ההופעה. רצף של התרגשות ועוד התרגשות. אכזבה אחת קטנה שלא יצא לי לעמוד קצת יותר קרוב (עמדתי מול הבמה בין מושבי ה-VIP, כלומר בדיוק על הקו ביניהם מול הבמה) זה אמנם לא כזה רחוק אבל שום דבר לא יכול להיות מספיק קרוב. האכזבה הזאת אבל לא הרסה לי את ההנאה וההתרגשות מההופעה
 

Harleydude

New member
יווו שכחתי לגמרי שאתה מגיע (וסיקור)

חשבתי שנוכל להיפגש איכשהו עם שאר חברי הפורום לא היה לי סיכוי להיפגש כי הגעתי בריצה מזיע לגמרי ונכנסתי בדיוק אחרי מאת'ר שאותו שמעתי מבחוץ... אז אני מבואס על פספוס אין דה פלש שקרה באחריות חברת ההסעות ה*********************. בכל מקרה, הופעה ל-א נ-ו-ר-מ-ל-י-ת. ואני עוד נכנסתי אחרי ההחתחלה, כאילו אני נכנס - שומע את סט דה קונטרולס ואני לא מאמין... ופתאום מול העיניים שלי שיין און.. סיגר... וויש... מדהים... הייתי פשוט בשוק מרבית ההופעה. דווקא FLETCHER MEMORIAL עשה לי צמרמורת מטורפת (מאיזה דיסק הוא? אני לא מצליח להיזכר...) והדארק סיידד..... יוווווווווווווווו.... טיים היה באמת מדהים כמו שנאמר פה... ואס אנד דם... שעשה לי צמרמורת חושילינג... ואנשים יכולים לדסקס על הצד הפוליטי כמה שהם רוצים, לדעתי, ווטרס יצא ממש טוב באמרות שלו בהופעה.
 

foofam

New member
פלטצ'ר הוא מThe Final Cut

אפשר לנחש לפי האופי של המילים
 

Purple Mushroom

New member
אה, לא הכרתי שום שיר מהfinal Cut

דוקא היו שירים שקטים , היתה לי היתלבטות בדוכן של האוזן , אם לקנות את אנימלז (שהומלץ לי כאן) או את הפיינל קאט . שיפ היה קשה לשמיעה בעיני (וגם חבר שלי אמר לי לא לקנות) גם בהופעה וגם במרתון רוג'ר ווטרס (היה ביום שישי לפני שבוע ? או במוצ"ש?) אז קניתי את הפיינל קאט , הזהירו אותי בחדר עשרים פלוס בצ'אט המיתקדם , שאם אני קונה ושומע את הפיינל קאט , אני אשתגע . בפברואר 2006 זה היה הפייפר . אם יעברו שבועיים , אחרי הרבה השמעות של הפיינל קאט , ואני אהיה עדיין בסדר יחסית , אז יהיה טוב . זה נושא לדיון חדש , כל ההשמעות של כל האלבמים של פינק פלויד , והשפיות , דווקא דיברנו גם על זה בפקק האינסופי בדרך למופע . (בערך 3 שעות בפקק) .
 

Molchansky

New member
../images/Emo13.gifהארלי

היה באמת ענק הא? לא להאמין שיצא לנו לראות אותו מולנו עושה את השירים האלו. נראה לי שזה היה בלתי אפשרי להפגש שם עם מישהו חחחח הגעתי לשם עם 2 האחים שלי והם כל הזמן גררו אותי לכל מקום ואני רק רציתי לעמוד ולרקוד!
שמח לשמוע שגם נהנית! זה בהחלט חוויה לכל החיים
 

Harleydude

New member
תשמע

פשוט יש לי צמרמורת ואני לא יודע מה להגיד לך מוזר לגמרי צריך לעכל את ההופעה הזאת זמן מה
 

Purple Mushroom

New member
../images/Emo45.gifצריך לישון איזה 3 יממות כדי לעכל.

אני עדיין לא חזרתי מההופעה . אני אחזור ממנה , רק אחרי שאני אכתוב את הפוסט הארוך שלי . ביקשתי 2 בקשות היום מאלוהים . מקווה שזה יתגשם לפני שהשחר יפציע . יש לי עוד המון דברים לעשות הלילה . חסכים . והרוב זה לא מול המחשב .
 

pilpilonet5

New member
הייתי שורה ראשונה

לא הייתי מתפשרת על פחות, ידעתי שלהזמין וי איי פי זו טעות. וגם לנסוע בהסעות של ההופעה אז יצאתי מהבית בשמונה וחצי בבוקר הייתי שם שעות לפני חמש אבל זה היה עדיף מלהיתקע בפקקים ולחטוף עצבים לפני אירוע במימדים כאלה. כשהוא ביצע את in the flesh זו היתה התגשמות חלום. המעמד הזה... הרגשתי את החום של הלהבות מהשורה הראשונה והייתי בהלם שנמשך גם עד עכשיו. קצת התאכזבתי מהפלייבק, במיוחד בcomfortably numb אבל הביצועים של השירים היו מעולים בהתחשב בכך שרוג'ר כבר בן 63. הביצוע של the great gig in the sky היה הרבה יותר טוב מאשר בדיסק, עם כל הכבוד לקלייר ויש כבוד... הסאונד, סנואי וייט אין... פשוט לשמוע עכשיו את השירים ולאכול סרטים זכיתי להיות בהופעה של רוג'ר ווטרס ולצפות מהשורה הראשונה... עכשיו צריך להתחיל לעכל...
 

Lilac Wine

New member
אני רק רוצה לבכות

או לצחוק.כבר לא יודעת הגעתי לשורה ראשונה,היה מדהים היה מרגש היה הכל,סגירת מעגל. כל כך מתגעגעת-היה פשוט מעולה! שבת שלום לכולם יקיריי!
 

Glcok

New member
Dogs היה יכול להיות שיא ההופעה

אם הוא היה מחליף את SHEEP בDOGS ההופעה לטעמי הייתה נראית אחרת לגמרי. הסולו גיטרה באמצע היה מפיל את הקהל.
 

mb13

New member
נכון!!!!!!!

לא שאני מזלזל בSHEPS אבל DOGS זה הקטע נכי ענק באלבום אבל גם SHEPS גם לי לבכות!
 
למעלה