שרשור "היתי בהופעה"

זו כבר סתם בכיינות

קצת קשה לשלוט במתחם ולגדל בו דשא בלילה חוץ מזה שזה לא היה בן אבנים זה לא היה לא נוח היה אחלה סאונד את חולמת המסכים אמורים להראות את המתרחש בבמה אך הם גם הראו סרטונים מין הסתם כי מדובר בווטרס וזה חלק מהמופע זו עוד סיבה שהם שם במיוחד בשביל הסרטונים אי אפשר להביא 10 מסכים אחד בשביל כל נגן ואחד בשביל סרטונים אבל אני כן אסכים איתך שהיה צילום גרוע באמת הצלם דחף את המצלמה רק לגיטרה ולא התמקד מספיק בנגנים ובאמת הייתה עבודת צילום לא משהו אבל הי זה מופע מי רוצה לראות צילום זה כמו לשלם 375 שקל כדי לראות הופעה של ווטרס בטלוויזיה וכשמכניסים מעל ל50 אלף איש למקום אחד...יהיו פקקים דהההה
 

טומי*

New member
כן היו פקקים ...../images/Emo73.gif

3 וחצי שעות מתל אביב...יצאנו ב 5 והיגענו ב 8.30 אבל....היה מופע ענק עם סאוונד היה נפלא! גם אלו שעמדו כמוני בשורות הדי אחרונות ההנאה הייתה מושלמת. שדה תירס? חומוס? מה זה משנה? מי שהתעסק בסלעים ובכל מסביב, בטח לא נהנה. לדעתי לא הייתה בארץ מופע כזה טוב עד היום, למרות הפקקים והבלגן בפיזור.
 

ngong

New member
מה ההתגשות.

שמעתי את ההופעה ברדיו,זה נשמע כמו תקליט,אני מצפה מההופעה על במה להיות ספונטנית.נראה לי שהפלי בק והסמפלים חגגו שם.מה זה משנה שווטרס היה שם,גם זמר בלתי מוכר בעליל עם כל הטכנולוגיה היה מחכה בדיוק את התקליט. יותר מידי אנשים שיצאו 4 שעות לפני ההופעה הגיעו אחרי תחילתה,בני משפחתי שהיו במופע חזרו אחרי 05.00 בבוקר,מרוטי עצבים. חבל.....
 

החתולית

New member
אכזבה זה עניין של ציפיות

אני אחת מאותם "זקנים" ( מחר אהיה בת 45, תודה) שהלכו למופע, ולא האמינו שזה קורה להם. כמעט ולא ראינו, אבל שמענו מצויין. הסאונד היה חלש משחשבנו שצריך להיות, אבל איכותו היתה מצויינת. אז חלק מהשירה היתה פלייבק, וחלק מהתפקידים הושרו על-ידי אחרים, ובחלק מהשירים שמענו כמה קשה לו להגיע לצלילים הגבוהים - אבל, ראבק, אנחנו בהופעה של רוג'ר ווטרס... כולנו ידענו שהמתחם לא יהיה עם דשא רך ונעים, בדיוק בגלל זה הבאנו שמיכות וכסאות. בעניין הפקקים: מי חשב שלא יהיו פקקים היסטריים ? דיברו על זה בלי הפסקה במשך שבוע שלם. לכן הגענו ממש מוקדם באחת בצהריים וחיכינו כמו כולם באווירה וודסטוקית לגמריי שהעלתה חיוך ענק על פנינו, למרות השמש הקופחת. עשינו חשבון שאם המופע יסתיים ב- 23:30, בטח נגיע הביתה ב- 3 לפנות בוקר - וככה בדיוק היה. בשורה התחתונה - זה קונצרט הרוק המשובח ביותר והמאורגן ביותר שהיה בישראל. שוקי וייס, חמי סל, גיורא פורטר, שמיילך - כולם אנשים מקצועיים מאד והם הצליחו להרים הפקה ענקית, שלטעמי האישי אף אחד חוץ מההרכב הזה לא היה מצליח להרים. את הכרטיס של ההופעה הזאת, אני מוסיפה לכרטיסים של כל ההופעות שהייתי בהן (ובחיי שהייתי בהרבה), ופעם בטח אראה אותו לנכדים שלי
 
אני איתך.... היה מדהים.

המוזיקה שהיתה פס הקול של חיי. אני לא מצפה ממי שלא באמת אוהב את המוזיקה להיות סלחן לזוטות. הרי ברור שתמיד יהיו פלגמטים שיעדיפו לחפש את חצי הכוס הריקה... וכאן היתה בקושי לגימה ריקה לטעמי.
 

mayamel

New member
בטח שמי שהיה בהתחלה נהנה מהסאונד

מי שהיה מאחור הרגיש בזה. כמה אנשים שעמדו איתי אמרו את זה גם. אז אם כל הכבוד למי שהיה בהתחלה אין מה להגיב כאן על עניין הסאונד.
 
לכולם יש זכות להגיב על עניין הסאונד

שאני מבינה שלא היה מאוזן בכל חלקי המתחם. להערכתי - הבלתי מקצועית - בגלל שהם לא העריכו נכון כמה אנשים יבואו (היינו, יותר מהמצופה). אבל זו רק השערה פרועה.
 

אחשל

New member
היית שם ולא נפגשנו ../images/Emo12.gif../images/Emo35.gif

קודם כל מזל"ט לך יקירתי
, אחלה מתנת יומולדת קיבלת, לא
אשרייך שהגעת באחת
, אני יצאתי עם השרוך מגבעתיים בערך ב-16:15, וכשהגענו ישר לתחילת החימום, בערך ב- 18:30, הרגשנו ממש ממוזלים מאוד
, בהשוואה לאלה שהשתרכו בפקקי הענק אחרינו... דווקא החזרה הלכה יותר מהר וב- 1:45 כבר היינו בבית... לגבי המופע - ללא ספק חווייה אדירה. גם אם הרבה יותר נח לשבת בבית על כורסה נוחה מול המערכת והרמקולים לא הייתי מחמיץ הזדמנות כזו. אפילו השרוך, שהתקשה בעמידה ממושכת על הרגליים ורטן קלות פה ושם יצא מרוצה
.
 

החתולית

New member
תאר לעצמך...

ואני דווקא חיפשתי אותך בעניין אחר (אבל אתה לא מתחבר למסנג'ר). איך הצלחתם להגיע הביתה כל כך מוקדם ? השרוך מבין שזכה לחוויה של once in alifetime? דרך אגב, אני יודעת בדיוק מה צריך להיות המופע הבא ששוקי וייס יביא ארצה - רוצה לבוא איתנו ?
 

אחשל

New member
talk to me../images/Emo13.gif...

לרוב המסנג'ר דווקא כן פעיל, אבל אשלח במסר גם מספרי
. השרוך מבין טוב מאוד, והתעורר לפני כרבע שעה עם חיוך מרוח
... אבל אולי אצלו זה לא "פעם בחיים" - אמנם ווטרס לא בן 18 אבל השרוך דווקא כן
.
 
מסכימה איתך ../images/Emo127.gif

אחד הערבים המאושרים בחיי. אפילו הפקק בדרך היה חלק מן החוויה. מבחינתי חשתי אתמול קצת ב"מעמד הר סיני"
היה מעולהההההההה!
 

איילת1974

New member
רק ביציאה מהחניייה

יצא לי לשמוע את הצד האפל, החומה חלק ראשון ופעמיים את הפיינאל קאט (שבעניי הוא הטוב ביותר).
 

wommer

New member
דבר ראשון מזל"ט!

דבר שני נשמע כאילו היית בעוד הופעות של הפלויד? או שאני טועה? אם כן, אני בטוח שאנשים פה ישמחו לקבל מידע וחוויות על הופעות אלו(אם היו). :)
 

barlevy

New member
הופעה מדהימה -אבל הפקה ישראלית

הסאונד היה מדהים-חווית הסאונד הייתה מושלמת. אבל כל עניין ההפקה גרוע -לא יושעים אצלינו איך להתארגן בשביל לקלוט 55,000 איש - יצאתי ב 17:00 מראשל"צ- הגעתי למופע ב 8:30 והדרך בחזרה שעתיי וחצי עד ת"א. ההסעות חזרה לחניונים היו על הפנים -כולם ישבו באוטובוסים (שלא היו מסומנים ובעצם אף אחד לא היה בטוח שהאוטובוס מביא אותו לחניון). האוטובוסים לא יכלו לזוז , האנשים באוטובוס שבסוף התייאשו - עשו את הדרך הארוכה לחניון ברגל. כשכבר הגיעו לחניון מסתבר שאין שום סימונים בחניון וראיתי עשרות אנשים שאין להם מושג איך למצוא את הרכב. בנוסף חוסר הקליטה הסלולרית באזור , תקע את כולם ולא הייתה אפשרות לתקשר ולמצוא אחד את השני - מי שאיבד את החברים שלו באזור (והיו הרבה כאלו) היה נואש... בקיצור רוג'ר -מוזיקאי ענק ,הופעה גדולה - רק מה תמיד אנחנו צריכים את התזכורת שאנחנו בישראל ולקבל את חוסר האירגון הזה.
 

Tinty

New member
טוב, הבלאגן עם הסלולריים היה

החסרון היחיד בכך שההופעה לא היתה בחסות של חברה סלולרית כלשהי
(ובכל זאת, הופעת Sold-Out בפריפריה ללא חסות של חברה סלולרית גדולה? מרשים ביותר)
 

Perfect sense

New member
גם בוודסטוק התנאים היו גרועים..

הסאונד לא היה הכי טוב בעולםף לפעמים שמעו גיטרה אחת יותר ואחת פחות, אבל תזכרי ששם היו חצי מיליון אנשים, ופה רק 50 אלף... ווודסטוק בעייני שינה המון דברים.
 

GentlyWeeps

New member
שום אכזבה

אני לא מבינה למה תמיד אחרי אירוע גדול אנשים צריכים לחטט בדברים הרעים ההופעה הייתה מצויינת! ברור שהיה פקקים, מה ציפית? ראית את כמות המכוניות? גם אם היו עושים את ההופעה בפארק הירקון כמות הפקקים הייתה זהה אם לא יותר גרועה ההופעה הייתה מצויינת ונהנתי כמו שמזמן לא נהנתי
 

j u n k

New member
הדבר ה יחיד שבאמת אכזב אותי

היה הקהל....כן. הקהל הישראלי- הבהמתי כתמיד, שלא חושב על אף אחד מלבד על עצמו שמתפרע ומסתמם ואז הורס לכולם, שיושב ולוקח לעצמו את כל המקום למרות שאנשים יודעים שזה תופס לאחרים את המקום, ולא תוכל להיות תנועה עם הישיבה. הקהל הישראלי מבייש אותי. כן זאת הצהרה קשה אבל זה נכון.. ובאמת שכמעט נהרסה לי החוויה בגללו, אבל ווטרס הצליח בכל זאת לרגש אותי עד שנשכח מה קרה לפני כן.אבל לא נסלח. אני מעדיפה ללכת למופע היסטורי בחו"ל, אומנם הוא לא יחשב להיסטוריה ישראלית אבל לפחות האנשים יהיו מתורבתים ולא חייתיים. אז כן הייתי עם המשוגעים מקדימה, זה לא אומר שטיפת הנימוס האחרונה צריכה להשטף ולהזרק לים. רוג'ר ווטרס בא מסיבות פוליטיות. נו ברור למה ציפיתם?! הבחור העביר את המופע הגדול בארץ למקום שכוח אל בגלל סיבות פוליטיות, נראה לכם באמת שהוא לא היה שוטף אנשים במסרים?! זה הקטע שלו, מאז ומעולם. אני לא מצדיקה אותו, אבל וואלה נשכח, ההופעה פשוט הייתה שווה את זה, והמסרים שלו? כנראה שהוא ילך לקבר עם אותה דעה, טפשית, ילדותית, נאיבית וחסרת כל בסיס אמיתי. רוג'ר לא חי את המציאות הישראלית הוא קורא אותה בעתונים בינלאומיים. גם אני מאמינה בשלום-הלוואי והוא יגיע יום אחד, אבל יש גבול לתמימות הזו..אף אחד לא חף מפשע. כולם כובשים גם העם הבריטי וגם האמריקאי, גם הפלשטינאים וגם הישראליים, בני אדם הם זן נדיר ודפוק בשכל. היה שם משפט באחד הקטעים -death is a good solution, no men-no probelm לא במילים האלה בדיוק אבל המסר הובן. נו שיהיה לו לבריאות, אני נהנתי מהשואו, הוא היה היסטרי לחלוטין, הגוף רעד, והצלילים התנגנו וחדרו לנשמה. היה טוב וטוב שהיה, לחלוטין היסטורי,, אז די לעשות את עצמנו מסכנים, אם הוא לא היה רוצה, הוא לא היה פה, הוא לא בשלב הזה בקריירה שבו הוא צריך להתחנן להופעות,...אז בואו נגיד תודה, ונעריך.
 

החתולית

New member
באירופה הקהל לא צורך סמים

זה עניין ידוע. גם במופעי רוק בארה"ב ובדרום אמריקה, אנשים לא מעשנים גראס, יושבים יפה על כסאות ולא דוחפים בכלל. לא נעים לי לגלות לך, אבל במקומות אחרים בעולם מתנהגים בבהמיות גדולה יותר, בהרבה פחות נימוס וכמות הסמים גדולה פי מאה.
 

j u n k

New member
כן אנשים לוקחים סמים

אבל צר לי לאכזב, אני הייתי בהופעות באירופה וארה"ב - הופעות גדולות ובומסטיות באותו קנה מידה- אנשים הרבה יותר רגועים(גם אם הם על ג'וינטים כל היום), מתנהגים בהרבה יותר נימוס, וכל עוד את לא הולכת לראות את מטאליקה או בלאק סבאת' אני מבטיחה לך הופעה הרבה יותר מהנה מבחינת אנשים. צר לי, הקהל הישראלי בהמתי היה וישאר- רואים את זה בכל דבר אפשרי, זה מתחיל בכבישים, ממשיך למצב הפוליטי, והופעה כמו זאת רק מדגישה את המנטליות הבהמתית הזאת. לא אני לא נעלה ונשגבת מאף ישראלי אחר, אני אוהבת את ישראל, ומאושרת מההופעה הזאת- באמת שקשה לתאר את ההרגשה, אבל אין מה לעשות קשה לברוח מהעובדה שהישראליים היו ונשארו חיות אדם בכל מה שקשור לסובלנות- אין לנו את זה. וחבל על כיסויי התחת- זה לא יעזור.
 
למעלה