שרשור "היתי בהופעה"

GentlyWeeps

New member
חח אל תלך..

אל תשכח שיש לנו עוד הרבה מה ללמוד כאן על להרים הופעות בסדר גודל כזה ולך תשנה את המנטליות בארץ...
 

Lilac Wine

New member
לא צריך לשנות את המנטליות של העם

זה חלום באספמיה,זה לא יקרה בקרוב. צריך לשנות את הגישה שלנו,אי אפשר לשנות העולם
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifלמה? הקהל היה בסדר, חוץ מ..

היה אחד שיכור רצח, אולי מסומם, והוא כל הזמן נתקל באנשים, וצעק דברים, אבל הוא לא הפריע, כי הוא היה שיכור נחמד.. חייך כל הזמן, וסיפר כמה הוא אוהב את פינק פלויד וכאלה.. אבל חוץ ממנו, לא נתקלתי באף אחד שלא ידע לקבל/להערך/להתנהג בסוג כזה של הופעה..
 

אiרית

New member
הקהל היה בסדר חוץ מ...

בֵּבֵּר וחבורתו הקולנית והלא מפותחת שכנראה קיבלו כרטיסים בחינם מאיזה ועד עובדים והחליטו שגם אם אין מקום לידנו הם יעמדו שם וכל ההופעה יצעקו מה הביאו אותנו לפה, אין פה דשא, לא רואים, מה זה הקולות של החיות, הקליטו את זה בכפר? כאילו זו הפעם הראשונה בחייהם שהם שומעים שירים של פינק פלויד וזה לא ממש מעניין אותם... זה לא היה אכפת לי שהם מפגרים וקולניים אם זה לא היה מפריע לי להנות מהמופע... אבל באמת שזה קצת קשה לשמוע מה רוג'ר מספר על בירות כשמישהו צועק לי ליד האוזן "בבר, בבר", ואשתו מספרת לחברים שלה בדיוק בטלפון בצעקות רמות שלא רואים ושהם ליד המנוף השמאלי. בכל מקרה, אחרי החלק הראשון עברנו הרחק מבבר וחבורתו למקום קרוב יותר לבמה ומצאנו לנו חברה טובה בין סטלנים
והיה פשוט מדהים.
 

Another Girl

New member
חלאס

הכי קל תמיד להשמיץ את הישראלים. לא פלא שאחר כך יוצא לנו שם של מפלצות בחו"ל. נכון,אנשים לא היו 100% בסדר,השאירו הרבה זוהמה, נדחפו- אבל בכל מה שקשור בהופעה עצמה הקהל היה בסדר גמור,ואני מאמינה שווטרס הרגיש את האנרגיות המדהימות שעברו בו. אם לא נאה לך, באמת שאל תבוא...
 

Deanb

New member
../images/Emo41.gif תגובה ל-another girl

אפרופו ליכלוך ודחיפות, מתמונות וחוויות ששמעתי מסיבובי הופעות של מדונה למשל, גם שם בתור להופעה ובאולמות עצמם היה הרבה ליכלוך שהקהל השאיר ובהופעות פתוחות אנשים גם נצמדו מאוד אחד לשני...
 

Purple Mushroom

New member
הודעת תגובה עתידית:אחרי האיחוד של ג'נסיס שיבו

שיבואו לארץ בסוף 2009(לפי מיתקדם.נט) , גם הפינק פלויד יתאחדו ויגיעו לארץ (הובטח בפורום עשרים פלוס במהלך 2005 שזה יקרה בינואר 2007) אז אני מצפה גם שפול מקארטני יגיע לארץ מתי שהוא, וכמו רוג'ר ופינק פלויד , וג'נסיס , אז גם אולי אפשר לקוות שהביטלס יתאחדו חלקית ? ויגיעו לארץ ? פול , רינגו , וצאצאים של ג'ון(ג'וליאן שון) ולא יודע אם יש צאצאים של ג'ורג' (זה דיון לפורום הביטלס אם אצליח להגיע שוב לקצת עד סוף 2006) סליחה אם הגזמתי.
השעה
....
 

שלום חן

New member
בטח אתה רגיל ש....

יושבים שם בחו"ל ברגליים משולבות, נינוחים, מזמזמים את השירים ברקע, לא צועקים, אוחזים ידיים אחד עם השני, מדליקים מצתים, לא כמונו חיות, ברברים, שמתרגשים כשאומן כמו ווטרס (מי הוא בכלל ראיתי יותר טובים מימנו) מגיע סוף סוף לארץ הקודש והוא ווטרס בחר במקום בעיתי ובלתי אפשרי להופעה. אני בטוח שאם ההופעה הייתה מתקיימת בפארק הירקון, הרבה עוגמת נפש היתה נמנעת מאיתנו.
 

rozgil

New member
תוכלו שוב(במשך השבוע הקרוב) לשמוע

את ההופעה מאתמול !!! באתר האינטרנט של רשת ב' (המצורף לכאן ) : http://bet.iba.org.il/ תוכלי לשמוע /להאזין במשך שבוע שלם !!! (בתוכניות המוקלטות ) - את הופעתו של ווטרס מאתמול
 

afon

New member
מזל שטעית

זה לא היה מישור וגם מי שמרוחק יכל לראות את הבמה.
 

Silvernaor

New member
אהא

לא יכולת להגיע ואתה מקנא אז אתה מנסה למצוא תירוצים למה טוב שלא באת
 

Paranoid Eyes

New member
אויש בולשיט

אני מסתכלת על זה בתור חוויה! אז היה עפר וקצת אבנים. אז היו פקקים... פקיים היה ברור שיהיה, ואין דרך להמנע מזה. אני הייתי באתר ההופעה כבר ב9 בבוקר, זו חוויה לכל דבר, עם, למרות, ובגלל הכל!:) אני נהניתי.
 
נכון שהניווט היה די גרוע

אבל בתור אחד שעמד די קרוב לבמה נהנתי מאד מכל רגע. היה מדהים והייתי משלם כפול
 

gatinho

New member
מיקי חיימוביץ מעצבנת אותי

השדרנית (ככה קוראים לה לא?) מה כבר המשטרה יכולה לעשות? זה הכבישים שלנו והפקק היה בלתי נמנע. אם המשטרה היתה מספקת אולי הסעות חינם מכל הארץ היה יורד העומס אבל גם זה בספק. רואים שהיא מנסה בכוח לדלות הצהרות או סקופ, מנסה להכניס אותו לפינה שלא קיימת וזה נראה ממש עלוב.
 

א ב י ל ו

New member
אמממ....

מי שעמד באיזור המרכז של המקום קיבל סאונד מדהים לפנים, בצדדים זה היה פחות טוב. בקשר לפקקים - ווטרס הזה באמת טמבל שהוא החליט להעביר את ההופעה למקום שלא ערוך לזה בכלל, ובעיקר שוקי וייס וכל מי שהיה לו חלק בזה. בגללם אלפי אנשים שמעריצים שנים את רוג'ר לא יכלו לראות אותו, או שראו רק את סוף ההופעה - פשוט זלזול במעריצים. לדעתי הוא צריך למסור התנצלות.
 
למעלה