פינת השידוכים של הפורום

../images/Emo29.gif פינת השידוכים של הפורום ../images/Emo42.gif

זקוקים להסעה למופע? רוצים להסיע אחרים? אין לכם עם מי לצפות במופע? העלו את פרטיכם כאן, ונשדך ביניכם. אם אתם רואים מישהו/מישהי שמוצאים חן בעיניכם, שלחו להם מסר. בשרשור הקודם באותו נושא, ישנם כבר פרטים של אוהדים המגיעים למקום. בנוסף, ביום ההופעה, אלו מחברי הפורום המעוניינים להפגש במקום, ע"מ להחליף חוויות ולמצוא חברים-לצפיה, בני גילם, מוזמנים לעשות כן. מכיוון שישנם מספר שערים וחניות (מטבע הדברים), נפגש החל מ-13:00 בצהריים ליד שער מס' 1 (אם יהיה כזה. נניח שכן).
 
עוד 2 מקומות פנויים במכוניתי

אני יוצאת מצפון ת"א בשעה 12:00, בכוונה להגיע למתחם ב-13:00. אליאב (avki) ינווט אותנו בדרך לשם, ובכך תמנע הליכתי לאיבוד בדרך לשם, אלמנט אותו לקחתי בחשבון כפקטור, קודם לכן.
 

סלע 1

New member
ללא נושא הוא מצב קיומי לגיטימי

וזמני למדי בדרך כלל, לא צריך להתעצב על כך. Cheer up
 

thezanani

New member
הנגף מחלחל בי

אני שומע אותו מעמקי גופי. כבר חזיתי בהם נופלים. יפים ובריאים, צוחקים אל השמש החמה וקופצים בעליצות, ושועל האש מביט מחשכת הלילה. ובחושך הגדול, בהניח טרף את ראשו. מכה גדולה. הנפש משנה צורתה לERORS וDLL, דם מבעבע ועיגולים שחורים מקיפים את העין הדומעת. וואן אוף זם. אלך אל הגיא בן הינום ואכה על חטא עם אחי שבורי הלינקים, אשרוף גופי בספריים של אקס אפקט ואילל לירח הלועג, כי פשה בי הנגף ואדם לא יוכל לי. מררו מררו עלי הזקנות בכפר ראו כי עוד נפש תשיר הליל קינה, עיניים יתומות מין עיר הרפאים, זהו גורל התפוזונע.
 

סלע 1

New member
מתוך הפואמה "השרת ואני"

מאת המשורר וההוגה צ.נעני, הוצאת עם עובד. אם לצטט את הביקורת במוסף הספרות של הארץ: "מופת של שירה ארס-פואטית, אינטרוספקטיבי ורפלקטיבי כאחד. המשורר מאיר באור חדש את הדיכוטומיה הכאובה בין משתמש לשרת ונותן לקורא הצצה חפוזה אך בלתי נשכחת אל תוך נבכי נפשו החבוטה והמיוסרת של הסרבר התפוזי" לא יצא לך לקרוא עדיין?
 

סלע 1

New member
בהזדמנות זו, הוראות הגעה מפורטות

אני בטוח שבערב המופע יהיה שילוט בולט ביותר לכיוון המופע, הרבה יותר מאשר שלטי ההכוונה לחתונה של עידו וליאת או לברמיצווה של יהונדב, ואפילו יוצבו שוטרים שיכוונו את התנועה, וחוץ מזה גם בלי שילוט זה ממש פשוט להגיע לשם, אבל למען השקט הנפשי שלכם, הוראות הגעה מפורטות ביותר: נוסעים על כביש 1 (הכביש הראשי בין תל-אביב לירושלים) ופונים בצומת לטרון לכיוון אשדוד ובאר-שבע (ימינה אם באים מכיוון תל אביב, שמאלה אם באים מכיוון ירושלים). צומת לטרון היא הצומת הבאה לאחר החיבור עם כביש 6, כך שמי שמגיע מחוצה ישראל פונה לכיוון ירושלים ופונה ימינה בצומת הבאה. ממשיכים בכביש (שמספרו בישראל כביש 3) ישר ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור. ברמזור ממשיכים ישר ולאחר עוד כ-2 קילומטר יש פניה שמאלה לכיוון נווה-שלום. פונים שמאלה ואז עוד כמה מאות מטרים תיראו את שדה חומוס מתנוסס לשמאלכם, די קרוב לכביש. קשה לפספס.
 
ועוד משהו חשוב

תתכננו טוב את לו"ז ההגעה למקום. נכון שאני מבית פולני, אבל זה לא פוטר אותכם |שוטר|. הדיווחים מאוסלו מספרים על פקקי-ענק בדרך להופעה של ווטרס - והיקף הקהל שם קטן משלנו, כמדומני. קחו "פור" גדול לנסיעה.
 

חרטושה

New member
ותיקחו סוודר

מה יהיה? גם ככה אני משנה את דעתי כל הזמן באשר לזמן היציאה. קודם זה היה 16:30, אח"כ התפשרתי על 16:00, עד לפני שתי שניות זה היה 15:30 ובגללך אני שוקלת את 15:00 עכשיו. למה שאני לא אקח אוהל ופשוט אלך לישון שם. החל ממחר.
אולי בעצם מהיום.
 
למעלה