עזרה-סיד בארט+גילמור

DICKPARRY

New member
עזרה-סיד בארט+גילמור

מישהו אולי יודע על שני דברים שהיו: 1-לפני שנה או יותר הייתה הופעה בלונדון של כל מיני אומנים שביצעו סיד בארט ,הופעה ששיחזו את נושא הצלליות והשקופיות שהיו באותן שנים.אני יודע שזו הייתה הופעה מדהימה משהו יודע עם זה יצא ב דיוידי או על גבי דיסק רגיל. 2-הייתה הופעה גם לפני שנה ומשהו שגילמור ביצע בעצמו את אימא לב האטום ויש אפילו קטע של שתי דקות ביוטיוב,חייב להשיג את ההופעה הזו . בבקשה עזרה
 

PaperBackWriter

New member
לא נראה לי שגילמור ביצע את השיר לבדו אי פעם

פשוט כי הוא שונא את הקטע הזה לגמרי..
 

flowerboy69

New member
ממה שאני מבין...

1-ההופעה הזו היא אולי ההופעה שנעשתה לזכרו של סיד בארט ב2007 ששם כל מיני אמנים בצעו את שיריו של סיד כולל הפלויד ווטרס-בנפרד.זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו. 2-לא מדוויק.הייתה איזו הופעה שכחלק ממנה בוצע הקטע atom heart mother אבל גילמור לא ניגן אותה אלא היה אורח שם ומי שאירגן את ההופעה היה רון גיסין
 

Stoned Junglist

New member
ההופעה של atom heart mother

הייתה מוקדשת אך ורק ל ATOM HEART MOTHER ואני זוכר אפילו את היום שפרסמו שתהיה הופעה כזו (לא מזמן) והוא הופיע ביחד עם להקת טריביוט איטלקית שמנגנת את הפלויד וביחד עם RON GESSIN וכל מי שבא להופעה בא בשביל לשמוע את ATOM HEART MOTHER.
 

flowerboy69

New member
אני גם זוכר שדיברו על זה אבל לא נראה לי

הגיוני שההופעה "הוקדשה" לזה אבל באמת לא זוכר במדוייק.אני ינסה למצוא את המידע על זה.
 

DICKPARRY

New member
אלה שתי הופעות נדירות

לגבי אמא לב האטום זה ברור שגילמור ביצע אותה (יש קטעים ביוטיוב).זו אחת היצירות החשובות והמיוחדות שלא בוצע ע"י גילמור מזה שנים רבות. חייבים להשיג את זה.
 

Stoned Junglist

New member
מהאתר של דוויד

לך ל LIVE DATES, 2008 2008 * June 15, 2008: UK – LONDON CADOGAN HALL 5 Sloane Terrace London SW1 זה ההופעה הזאת
 

flowerboy69

New member
שוב...אני זוכר שדיברו על זה וזוכר ש...

גילמור לקח חלק בזה אבל...לא מוצא כרגע את הסיפור המלא...
 

flowerboy69

New member
טוב מצאתי...

אז ככה.מדובר ב 2 לילות שנקראו atom heart mother שאירגן רון גיסין באולם cadogan באנגליה ב14 ו 15 ליוני 2008 ממה שהבנתי הערב היה בנוי מ2 חלקים.בחלק הראשון רון גיסין ביצע כל מיני אילתורים ודברים שלו.בחלק השני שנקרא "הסיפור של של אטום ארט מאדר" הוא ביצע את היצירה. בערב הראשון היא בוצעה על ידי להקת tribute מאיטליה יחד עם תזמורת ומקהלה.הגרסה הייתה 27 דקות. בערב השני שוב-חלק ראשון היה אילתורים של גיסין.חלק שני היה ביצוע היצירה על ידי אותה להקה-mun floyd ובינהם כאמן אורח גילמור עם גיטרת הblack strat הידועה שלו... זה מה שמצאתי.
 
למעלה