THE MAN AND THE JOURNY

THE MAN AND THE JOURNY

קיים רק בבוטלגים? הם נשמעים שם יותר טוב מאי פעם ולאחר מכן. אפשר למצוא באינטרנט מקום שיש בו את הקטעים בצורה מסודרת, ולא חתוכה כמו ב-YOUTUBE?
 
לא יצא רשמית מעולם

ולמיטב ידיעתי אין הקלטה שלמה אחת. הפלויד ביצעו את זה בהופעה רק 10 פעמים, למיטב זכרוני.
 

flowerboy69

New member
אם יש דבר שאינני מבין עד היום בהתנהלות הפלויד

זה ההתיחסות שלהם להקלטות נדירות.כמעט כל להקה או זמר בסדר הגודל של הפלויד הוציא בשלב כזה או אחר הקלטות נדירות בדיסקים או דיוידי כדי לתת עוד משהו פחות מוכר למעריצים. לפלויד יש המון דברים מרתקים שאני בטוח שלפחות חלק מהם מוקלט ועד היום הם מתעקשים שוב ושוב להוציא מחדש את אותם אלבומים מוכרים בשינוי האריזה במקום לתת לקהל משהו שעוד לא יצא-לפחות לא רישמית. אני מקווה שיגיע היום ומישהו יתעורר שם ויתחיל להזרים החוצה דברים... לגבי הנושא המדובר-באמת מדובר בחומר שלא יצא רשמית מעולם וקיימות רק כמה הקלטות לא רישמיות שלו שמראות על שיא יצירתיות וחוויה יוצאת דופן של היצירה הזו. מתי זה יהיה זמין לכולם?...
 

nadav2005

New member
נצל"ש אני רק שאלה

ערכתי מהקלטות רשמיות מהתקופה "גרסת אולפן" של The Man and the Journey, והייתי שמח לשתף אותה, השאלה היא עד כמה זה לגיטימי ואיפה אפשר לעשות את זה משום שמדובר בהקלטות רשמיות מהאלבומים.
 

flowerboy69

New member
אני חושב שלמרות שרוב הקטעים קיימים

בגרסת אולפן היצירה החיה הייתה שונה לחלוטין...בכל מקרה לצערי אינני מבין ככ באפשרויות החוקיות של שיתוף הגרסה שערכת על פני הרשת...בטוח מישהו יודע יותר ממני...:)
 
אפשר להעלות כקובץ ל-rapidshare

ולתת את הלינק/סיסמה לקבוצה סגורה של אנשים. לא בטוחה שזה חוקי, אבל יותר קשה לעלות על זה. מצד שלישי, ליאור צודק: להופעה היה ערך מוסף משלה. זו לא היתה נגינה נטו, אלא הלהקה שילבה בהופעה מה שכיום נקרא performance art. אם היו צילומים של זה, היה עדיף אל פני הקלטה.
 

flowerboy69

New member
או בהסבר יותר פשוט-

זה היה כמו לראות הצגה שממחישה את הנושאים של השירים ואת הרעיון שמאחוריהם...
 

flowerboy69

New member
הבנתי.אז הפלויד לא ערכו מעין "הצגה" על הבמה

הממחישה את הסיפור עם השינה וכל זה?טוב כנראה אני דמיינתי.
 
למעלה