ממש עכשיו בערוץ 8 הסרט 14 שעות של תכניקולור

flowerboy69

New member
ממש עכשיו בערוץ 8 הסרט 14 שעות של תכניקולור

הסרט מתאר את האירוע ההיסטורי של אותה הופעה באנגליה של שלהי שנות השישים שם הופיעו מיטב הלהקות החדשניות של אותה תקופה וגם הפלויד עם סיד בארט באחת מההופעות המוקדמות שלהם.הצילומים שנעשו שם שימשו את הסרט tonight lets all make love in london ומופיעים גם בדיוידי והדיסק(ולאחרונה גם התקליט) היותר ידועים בשם london 66-67 הצילומים הינם מאותו אירוע אך המוזיקה הוקלטה באולפן.הם מבצעים את אינטרסטלר אוברדרייב ואת ניקס בוגי.חובה לראות.סרט מרגש על תקופה ששינתה את העולם וכמוהה לעולם לא תחזור-תחילת תקופת יחדי הפרחים!:)
 
זהו סרט תעודי על עליית הפסיכדליה הבריטית

עם דגש על הסצינה הלונדונית. השחקנים המרכזיים בסצינה הזו מרואיינים לסרט (רובם עדיין בחיים, למרבית ההפתעה). הפלויד, שהיו הלהקה הפסיכדלית החשובה בסצינה, הם מרכז הסרט, עם דגש על סיד ותרומתו. עבור צופים ישראלים, לדעתי הסרט הנו חשוב ע"מ להבין ש"פסיכדליה" זה לא רק סגנון מוסיקלי, אלא תפישת עולם שבאה לידי ביטוי גם בתחומי אמנות ופעילות אחרים. מוסיקה היתה רק ביטוי אחד שלה. הסרט בהחלט מומלץ.
 

warster7

New member
ראיתי אותו עכשיו

ולמרות שהוא לא חידש לי שום דבר, הוא מאוד מעניין. מומלץ
 

flowerboy69

New member
נכון מה שציף כתבה וזה גם דבר שאני מנסה להעביר

מעבר למוזיקה חשוב להבין את האווירה ודרך המחשבה של אותם ימים.החיפוש אחרי דברים חדשים התעוררות רצון לחיים טובים יותר ומשהו חדש.המוזיקה הייתה כלי מרכזי אך לא היחיד.כמו שנראה בסרט בשנת 65 היה אירוע משוררים באולם האלברט הול ואנשים רבים באו לשמוע מה יש לאותם אנשי רוח לאמר וגם לנצל את האירוע למן פיקניק המוני של שתיה וסמים.בסרט tonight lets all make love in london ניתן לראות את החשיבות של אנשי הרוח והמשוררים באותם ימים כמו גם את לבוש המיני ו"שחרור האישה" וגם אמנות של ציור גוף מה שהיום מאוד מקובל בפסטיבלי השאנטי למינהם.חבל שהסרט עד היום לא יצא בצורה מסודרת וניתן לראות רק קטעים ממנו פה ושם.בזמנו נפל בחלקי עותק של הסרט שיצא על לייזר דיסק והפריט הזה נחשב לאחד הנדירים שברשותי(כמה אלפי שקלים בערך).טוב זה לא קשור ממש סתם קצת פירוט מחוויותי האישיות כאספן...:) בזמנו חברת see for meils טענה שהם יוציאו את הסרט על וידאו אבל ממה שידוע לי זה לא ממש קרה.אם סרט כמו the committi כבר קיים על דיוידי אין סיבה שמישהו לא ירים את הכפפה גם לגבי הסרט התעודי הזה. מדהים לשמוע ולראות את בארט ולחשוב שהוא כבר לא איתנו.כשרואים אותו כבחור צעיר מעשן ומנגן יש תחושה שהנה עוד מעט הוא מוציא דיסק חדש...כאילו שהכל טרי וחי ועכשווי. לעולם לא נדע לאן הוא עוד היה מגיע אם מסלול חייו לא היה כמו שהיה.סיד הזכיר עוד בימים מוקדמים את החשיבות של השואו מעבר למוזיקה ואת השימוש בזמרות וכלי נשיפה-דבר שאז נראה כמטורף והיום כמעט אי אפשר בלעדיהם. הייתה לו ראיית עתיד והבנה בהירה מאוד.
 

movie man

New member
השנים האלה בהחלט היו הסטוריה

השנים האלה היו צומת דרכים של שינוי פני המוסיקה, שנים שכל המוסיקאים בעולם סוגדים להם וכולם היו רוצים להיות שם בזמן אמת
 

flowerboy69

New member
ברור...הרי לא סתם הכינוי שלי זה flowerboy...

כל מה שיאמר ויראה כיום לא יהיה אפילו נקודה ממה שבאמת היה באותם ימים הקסם האווירה האנשים התרבות והמוזיקה... אגב מי שבא לו-הסרט טכניקולור דרים קיים בדיוידי:)
 

flowerboy69

New member
טוב אני מאלה שמעדיף את הקופסא עם הסרט שלי:)

אבל בהחלט אפשר להסתפק בצפייה עצמה שהיא העיקר...
 
למעלה