הודעת פרישה

Silvernaor

New member
אמנם לא כתבתי כאן הרבה זמן

אך ברגע שראיתי שמחפשים מנהל פתאום לפינק פלויד, הגעתי בשביל לראות אם זה אמיתי. אך אחרוג ממנהגי במיוחד כדי לאחל לך בהצלחה בהמשך ולהודות לך על ניהול הפורום בצורה מעולה, בייחוד בתקופה שגיליתי את הלהקה ושהיא הייתה בכותרות (לייב 8, הופעתו של ווטרס בארץ). לצער כולנו בזמן האחרון שומעים עליהם פחות, ולכן גם הפורום פחות פעיל. שוב, בהצלחה בכל אשר תעשי.
 

flowerboy69

New member
גם אל סליחות שומעים פחות אחרי יום הכיפורים

כנראה שבגלל זה אנשים הורגים אחד את השני ככ מהר ובקלות ורק בתקופת הכיפורים כולם חוזרים להיות זהב. אני חושב שאנחנו-מי שאוהב ומעריץ את הלהקה-צריך לדאוג להשאיר אותה בכותרות לדבר על דברים שקרו לתת זווית אישית לשירים וחוויות אישיות משמיעת האלבומים והשירים ועוד דברים כאלה שישאירו את השם פינק פלויד באוויר ואת המוזיקה חיה תמיד.בכל יום מאזינים חדשים נחשפים לפלויד וההקשבה מעלה בהם מחשבות רגשות ושאלות ולכל זה כדאי שיהיה בית חם שזה הפורום הזה. shune on ליאור flowerboy
 

rozgil

New member
ציףציף1000 - את והפורום היו חלק מחיי בשנים

האחרונות - קיבלתי בהלם את עזיבתך את ניהולו !!! יש בארכיון הפורום הרבה חומר "יחודי", מיוחד והסטורי... צר לי על זה שאת עוזבת אני מאחל לך הצלחה בהמשך חייך ודרכך... אם וכאשר ימשיך הפורום את פעילותו אשמח לראות אותך כותבת כאן מידי פעם ומוסיפה "תבלין פלויידי" לפורום !!! עצוב היום הזה ...מאחל לך הצלחה וכמובן ובתקווה שמישהוא אחר ינהל את הפורום הנפלא והחשוב הזה והחומרים (כולל הארכיון שבו) לא ירדו לטימיון. גילי - ROZGIL
 

flowerboy69

New member
חח שמתי לב שכרגע מנהל את הפורום...

השד ה(ט)זמני! תמיד אהבתי אותו מהסרטים המצויירים...:)
 

holo

New member
לאאאאאאא

האישה והאגדה עוזבת! נכון שאני לא בדיוק נמצא בפורום בזמן האחרון אבל עובדה שאני כבר יותר מ4 שנים נכנס אליו באופן קבוע בלי לחשוב בכלל, וזה רק בגללך. עכשיו כנראה שגם הקשר הרופף הזה ייעלם לצערי. אהבתי פעם את הפורום הזה..את הכל, הדימניות המקצועיות של הניהול, הידע והויכוחים שלא נגמרים וכמובן את המפגשים עם החברה פה. באסה)-: להתראות ציף, תעברי בהצלחה את מה שלא תעשי ותדעי שאני חייב לך ולידע שלך הרבה!
 
אני לא נעלמת.... אפשר תמיד להשיג אותי ../images/Emo8.gif

אני פשוט לא יכולה למלא את פונקציית הניהול, זה הכל. ותודה על המחמאות.
 

flowerboy69

New member
הנה הם חוזרים לאט לאט...:)

אני השתתפתי רק פעם אחת במפגש-היה נחמד אבל היה פונטנציאל ליותר... אם בסופו של דבר הניהול יפול אלי אני יפעל לאירגון מפגש כבר בפורים הקרוב כדי להתחיל דף חדש ואנסה לעשות זאת במקום בו אוכל להביא דברים משלי-הקלטות וסרטים כדי שאולי סוף סוף יבינו מה מיוחד בלהיות אספן מהסוג שלי...:)
 

mr redimmer

New member
חבל.

ציף ציף, נהנתי מכל מאמרייך, חידודייך,והידע הק=רב שהפגנת ,והאלגנטיות בה הדברים נאמרו. בהצלחה מר רדימר.
 
עשית עבודה מעולה

היי ציף, כל הכבוד על חמש שנות פעילות אינטנסיבית. היית מנהלת פורום מעולה, נתת את כולך. חמש שנים זה ה-מ-ו-ן זמן לנהל פורום, רוב המנהלים מחזיקים הרבה פחות מזה. בתור מי שניהל פורום בעברו, אני יכול להצדיע לך ולהגיד: נתת את הכל, עכשיו צריך לתת למישהו אחר. זה נכון שניהול פורום זו עבודה שנותנת תמורה וסיפוק, אבל השחיקה גדולה ויש גם חיים בחוץ... אז אני מאוד מקווה ש'תפוז' לא יסגרו את הפורום, כי זה טיפשי, וימצאו מנהל טוב בהקדם. את יכולה לפרוש בשקט - היית מאה אחוז!
 
למעלה