נמצאו הקלטות top of the pops של הפלויד!

נמצאו הקלטות top of the pops של הפלויד!

ה"גביע הקדוש" של הפלויד, ככל הנראה נמצא, לאחר 42 שנים: באביב 1967 הפלויד הופיעו 3 פעמים בתוכנית הטלוויזיה top of the pops - תוכנית "מצעדים" שבועית בה אמנים ביצעו את הלהיטים שבראש מצעדי הפזמונים, בלייב. הפלויד ביצעו את See Emily Play, במשך שלושה שבועות רצופים. ה-BBC לא שמר אתהפילמים מתוכניות אלו, ועשה בהם שימוש חוזר. לכן, נחשבה הופעתם של הפלויד בתוכנית לאבודה, במשך 42 שנים. כעת מישהו מצא פילמים של שתי תוכניות מיולי, שבאחת מהן ניתן לראות את הפלויד מבצעים את השיר (התוכנית מה-7 ביולי). יש תוכניות להקרין את הפילמים - לאחר שיפוצים, מן הסתם - ב-BFI (מכון הקולנוע הבריטי), בתחילת ינואר 2010. תמונות סטילס מהפילם נכללו בגליון החדש של MOJO בבריטניה, אך הוא טרם הגיע לארץ. אני מניחה שבשבועות הקרובים נשמע על זה יותר. ולמי שלא הבינו מה המשמעות: זה אחד הפילמים היחידים בהם ניתן לראות את סיד בארט בהופעה חיה.
 

weird dust

New member
השאלה איך הוא נראה שם בהופעה

סיד בארט נראה בכמה פילמים בהופעה ובכולם הוא נראה מרוח לחלוטין או בהבעה מוזרה שלא ברור מה הוא לקח לפני. השאלה באיזה מצב הוא היה שם? אני מצרף סירטון מיו-טיוב (היום זה כבר חוקי בניגוד לפעם) כתוב עליו 1968 ככה שזה שלב קצת יותר מאוחר לפני ההדחה מהלהקה.
 
הקליפ ל-jugband blues

הוקלט בדצמבר 1967, ממש באותם ימים בהם הלהקה פנתה לדייויד גילמור, מאחורי גבו של סיד, בבקשה שיחליף אותו. סיד כנראה ידע שהסוף קרוב. בכל מקרה, מצבו בדצמבר היה גרוע ממצבו ביולי, על פי העדויות. הקליפ צולם ע"י מנהלי הלהקה בכוונה לשווקו מסחרית, בדומה לקליפים שנעשים כיום. אך עותקיו "הלכו לאיבוד", והתגלו רק לפני מספר שנים.
 

nadav2005

New member
מדהים!

מעניין עוד כמה דברים לכאורה אבודים החברים מחזיקים מתחת לבלטות שלהם, ומתי נזכה לראות אותם. בינתיים, הנה קליפ שמצאתי באתהצינור. האיש שהעלה אותו טוען שזוהי הקלטה (סאונד בלבד) של הפילם האבוד, בליווי תמונות מהביצוע. נשמע כמו הקלטה גרועה במיוחד (מהרדיו?) של הגרסה הרגילה, אבל מי יודע. מהתגובות נראה שהאיש יודע על מה הוא מדבר.
 

nadav2005

New member
עוד קצת וידאו פסיכדלי (אני מרגיש כמו rozgil)

מאותו הבלוג שמביא את התמונות מהפילם של See Emily, קליפ חי באיכות מצוינת של Set the Controls for the Heart of the Sun - שימו לב לקלוז-אפים הקריפיים של הצלם על ווטרס, שמשום מה מזייף קשות
 
למעלה