איך התחיל הרומן שלכם עם פלויד?

איך התחיל הרומן שלכם עם פלויד?

מתי היתה הפעם הראשונה ששמעתם? האם זה בכלל עשה לכם את זה? נרתעתם, שנאתם, עפתם?
 
נרתעתי ושנאתי!

אני מתבייש לספר, אבל כשהכרתי אותם תיעבתי אותם. היה לנו את הקלטת של החומה בבית ואבא שלי אמר לי שכדי לי לראות והייתי בכיתה ז' או ח' והיה קטע עם הרצאות על סמים וזה... ופחדתי בטירוף מכל זה ושנאתי אותם ואת הסמים שלהם... ואחרי איזה שנה וחצי כזה התחלתי לשמוע שוב אחרי שקיבלתי את כל הדיסקוגרפיה... לא זוכר מאיזה דיסק אבל זה כבש אותי בסוף. החומה ואז דרק סייד ואז כמובן כמובן שדה פייפר. נראה לי שהתחלתי מהשיר wish you were here... והאמת שגם לפני הסרט ניסיתי בהמלצה של אבא שלי את שיין און אבל הייתי אז ילד והיה לי ארוך מדי. וזהו, מקווה שלא תנדו אותי חחח
 
אי שם בתחילת שנות השבעים

אני לא ממש זוכרת מה שמעתי אז ומה הבנתי, כי הייתי צעירה מדי. נהייתי מודעת להם כלהקה בערך באמצע שנות השבעים. היו לי כמה אלבומים שלהם - AHM ו-DSOTM. עם Animals לא התחברתי, ואת "החומה" ממש לא אהבתי. לאחר מכן לא האזנתי להם שנים רבות, עד תחילת העשור הנוכחי.
 
בניגוד לאחרים אף פעם לא היה לי את דה וול בבית

או כל דבר אחר שקשור לפינק פלויד. תמיד העלו אותם בנשימה אחת עם הביטלס, ובגלל שאני והביטלס לא מיודדים בלשון המעטה אז נרתעתי גם מפינק פלויד (אבל מאחורי זה עומדת תיאוריה שלמה אחרת חח). לפני די הרבה זמן שמעתי את THE WALL במן גרסאת טראנס מזעזעת ב- MTV וחשבתי שאם אלה פינק פלויד אין בכלל סיכוי שאני אשמע אותם. אבל למזלי רוב הידידים שלי שומעים אותם ולא יכולתי להתחמק. בשנייה ששמעתי את ה-DARK SIDE זה באמת היה אחד הדברים היותר יפים . אני מכורה לאלבום הזה. מבחינתי הוא ה-אלבום, ז"א אחרי KID A ועוד כמה של רדיוהד:)
 

mr redimmer

New member
הפינק פלוייד הצהירו שלמדו רבות מהביטלס.

הם דיברו על כך בע"פ כל ההשפעות של אבי רואד, ס.פפר, ווותיקים כמוני שגדלו על החיפושיות מזהים השפעות על מוזיקת הפ.פלוייד. חוץ מזה מותר לך לא להיות מיודדת עם החיפושיות, ואולם כבר נאמר ע"י אלטון ג'ון וכן ועוד פיגורות אחרות: "בלעדיהם , אנו לא היינו". העלו את הפלויידים בנשימה עם הביטלס, בין היתר כי את אמא לב האטום שמענו ב70 יחד עם אבבי רואד כשהביטלס התפרקו, זה פשוט "בא ביחד אז".
 
למעלה