גילמור מקליט אלבום חדש

גילמור מקליט אלבום חדש

החשד היחיד בסביבה הוא ידיעות על כך שדייויד גילמור מקליט אלבום חדש, יחד עם אלקס פטרסון מה-Orb. ה-Orb היא להקת אמביינט, שמן הסתם הושפעה מהפלויד. שיתוף הפעולה נשמע מבטיח, אם אכן גילמור יסטה מהמיינסטרים לעבר דברים קצת יותר בשוליים. נחכה ונראה (ונשמע) את התוצאות....
 
זה בהחלט אפשרי

במיוחד אם האלבום הוא יוצא דופן. נקווה רק שהבריאות שלו לא תעמוד לו לרועץ.
 
הוא דיבר על כך בראיונות בשנים האחרונות

סיפר שלבו נפגע בגלל שימוש בסמים בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים. מן הסתם אמרו לו להזהר.
 
חשבתי שהוא נקי

למרות התדמית שכל כך מזוהה איתם, של להקה של מסוממים, הם היו הילדים הטובים של הז'אנר, לא? כנראה זה עזר לו להתגבר על הזוועה של MOMENTARY LAPSE.
 
זו היתה הפתעה גדולה כשהוא סיפר על כך

אפילו אני הופתעתי. זה לא שחשבתי שהוא נמנע מסמים בכלל, אבל לא חשבתי שהוא ייתפס דווקא לקוקאין. זה לא נראה באופי שלו, הוא לא "היפר". מצד שני, בדיוק בתקופה הזו הוא לא היה נשוי, לאחר גרושיו מאשתו הראשונה, ועד שפגש בפולי. אז כנראה שזו הסיבה.
 

TelekinesisT

New member
גילמור עושה מוזיקה אלקטרונית?

אני מאוד שמח שגילמור עושה אלבום חדש, אבל נשמע לי מאוד מוזר שהוא חבר לorb. זה נשמע לי כאילו תצא תוצאה מאכזבת אם גילמור ינסה להתחבר למוזיקה אלקטרונית, כי זה פשוט לא הוא. אני דווקא מאוד אהבתי את האלבום האחרון שלו, ואני מקווה שהוא לא יפול ממנו ולא תווצר תוצאה מאכזבת מהשתוף פעולה הזה.
 
דווקא נשמע לי חיבור מתבקש

לאור ההשפעה של הפלויד על האמביינט (לפחות מהזן החדש). אבל, נחכה ונראה מה התוצאה.
 

TelekinesisT

New member
אם היה דמיון אז אולי זה היה מתבקש

אבל שמעתי קטעים שלהם ביו טיוב עכשיו פעם ראשונה, ואין שום קשר קלוש, חוץ מאולי לפתיחות של שירים שלהם או לon the run... בתור אחד שלא מחבב כל כך מוזיקה אלקטרונית, נראה לי שאני יהיה מאוכזב מהתוצאה, ביחוד אחרי שההוא אמר שכל מי שאוהב את orb ואת הפלויד יואהב את האלבום הזה. אבל באמת, נחכה ונראה.
 

The Walrus

New member
חדשות נהדרות!! גילמור אלקטרוני נשמע מעולה

אבל כמובן עדיין צריך להיות המון סולואים בגיטרה
. ממש מצפה לשמוע את התוצאה
 
למעלה