המלצות לשבת

../images/Emo126.gif המלצות לשבת ../images/Emo100.gif

אז מה אתם אומרים על החדשים של אביב גדג', אתי אנקרי וברי סחרוב? המליצו לי עליהם ואני מתלבטת. אלבומים ישראליים אחרים שמומלצים? ספרו ונמקו.
 

Stoned Junglist

New member
כמה המלצות

teliof - is it , אלבום פרוג ישראלי מ2009.. מאוד חמוד וחביב, כיפי :) רוקפור - האיש שראה הכל, גיליתי את הדיסק רק לאחרונה.. והספקתי לשמוע לעומק את ה5 הראשונים... רוק פסיכדלי.. ועוד ישראלי...להיט :) פורטיס - סיפורים מהקופסא.. לא צריך להסביר יותר מידי. phideaux - doomsday afternoon , אלבום פרוג מודרני... פשוט מדהים.. סולנית וסולן מצויינים... אחלה של שימושים ב-מוג שמזכירים את שנות ה-70 הפרוגיסטיות....תיפוף סביר וסולואי גיטרה גם סבירים אבל כל האווירה שנבנית והווקאלים המדהימים מחפרים על הכל... אלבום יפה שלא נמאס אף פעם אך גם לא חודר עמוק מאוד כדי להפוך לאלבום מופתי.
 
מופע הארנבות של ד"ר קספר!!

האלבום הראשון שהוא אלבום כיפי וממש ממש טוב! ואם אהבתם אותו תלכו לאלבום השני שלהם שהוא הרבה הרבה יותר עמוק עם נגיעות פסיכדוליות ובנוסף הוא גם אלבום קונספט הזוי- כמו שצריך. האלבום השלישי שלהם "הו הו" הוא חמוד, עם הרבה להיטים שלהם. האלבום החדש שלהם "סוף לא טוב" ממש ממש טוב ומראה שעוד יש מוזיקה ישראלית נהדרת! יש לי אובססיה קלה אליהם חחח אבל זה בגלל שהם מעולים
 

בבא1

New member
החדש של ברי

אלבום מצוין, לא ממש מזכיר את החומרים הישנים שלו הכל הרבה יותר אתני והרבה יותר אלקטרוני אבל עדיין מצוין.
 

FunkyMonk

New member
רקוויאם לחלום

סרט ידוע ומוכר.. רק לאחרונה ראיתי אותו מתחילתו ועד סופו. וזה לדעתי הסרט הכי כבד וקשה שראיתי מימי. סרט מעולה ומרגש, באמת. האלמנטים והמוטיבים שמרכיבים את התפאורה והעלילה כל כך חזקים, שקשה שלא להיסחף. הדמויות שכל כך קל להרגיש כלפן אמפתיה, אף על פי שההחלטות שהן מקבלות, כביכול שגויות לחלוטין. הסרט הוא כל כך אנטי-תזה לתרבות ההוליוודית, שמאד קשה לעכל את המהות שלו. רקוויאם לחלום נערך בשלוש 'מערכות' (קיץ, סתיו, חורף) אשר הקונוטציה של העונות, רומזת באופן סימלי להלך הרוח של הדמויות והעלילה. מה ששובר פה את הרצף העלילתי, הינה העובדה שהמערכה המצופה, 'אביב', אינה מגיעה לעולם - בעלילת הסרט, חייהן של ארבעת הדמויות המרכזיות יהיו לנצח בתקופה של 'חורף'.
 

meytar

New member
טים באקלי- Goodbye and Hello

האלבום השני שלו, שיצא בשנת 67 אם אני לא טועה. אין לי מה להוסיף, אני אהבתי.
 
../images/Emo45.gif אלבום מצויין

טים באקלי המוקדם היה פולקיסט חולמני. השנים עדיין לא נתנו בו את אותותיהם. אני אוהבת את התמימות והאידאליזם שלו, אבל לא יכולה כמובן לשכוח את מה שקרה לו אח"כ.
 
למעלה