מושיק עפיה מגיע ל"תפוז" ביום שלישי!

מושיק עפיה מגיע ל"תפוז" ביום שלישי!

הזמר והחוקר בהתהוות,מושיק עפיה, מגיע ביום שלישי 14.11.07 בשעה 18:00 כדי לדבר על הסידרה "פעם בחיים", המעבר לטכניון וכמובן על המוזיקה שלו ועל האלבום שבדרך. זה הזמן לשרשר שאלות!
 
שאלה מאוד חשובה למושיק עפיה

בקושי סיימת כיתה י ונכנסת לטכניון שיש שם אנשים מלומדים מאוד למה לא התעניינת בכל הידע שיש שם?? ולא כיבדת את האנשים שיש להם ראש על הכתפיים ללימודים. האם אתה פוחד שיחשבו שאתה לא יכול ללמוד ולדעת כל דבר מדעי??
 

matron

New member
(שאלה טובה!) אגב,

אתה נותן דוגמא מעצמך לאנשים אחרים?
 
מעצמי??

אני לא נותן דוגמה מעצמי אני פשוט מכיר אנשים שמפחדים לגשת ללמוד בלימודים גבוהים וכלל לא מנסים לגשת,להבין,ולראות את לימודי המדע. אני ברוך השם מסתדר יופי עם כל מדע שיש.
 

matron

New member
אגב, עוד שאלה!

תעיף מבט בשירשור שבעמוד 2 (שירשור ארוך), מה דעתך על הוויכוח? הייתי רוצה דעה דווקא מנקודת מבט שלך.
 
כמה שאלות למושיק:

נראה שאתה חסר סבלנות, אם אתה כל כך "אנטי" לימודים ואנשים שלומדים "כל החיים", אז למה בכלל הצטלמת לתוכנית??? אתה כל הזמן חושב שזה לא "קול" וכולם שם "יורמים" מהסרטים שמה שמעניין את רוב האנשים שם זה "לקרוע את המחשב" ולא את העיר, למרות שזה נכון...גם אני מאלה,,, למה אתה חושב שדרך החיים שלך היא הכי טובה??? בעיני אתה סתם איש פרימיטיבי בדיעות שלו, אגואיסט וצר אופקים, אתה רוצה שכולם יזרמו איתך, אבל לרגע אחד בתכנית לא התאמצת בכלל לזרום אם אף אחד "מהיורמים"...!!!
 

edennm

New member
למה אתה חושב ?

למה אתה מתבטא במילים כאלה ? הוא ממש לא פרמיטיבי ובכלל לא צר אופקים . ודרך אגב מושיק ממש זורם בן אדם מדהים ואישיות בפני עצמה ,והכי לא אגואיסט רחוק מלהיות אגואיסט . טוב כל אחד ודעותיו הוא אני חושבת שאתה פשוט לא מכיר אותו . ושיערב לך בכל אופן .
 

romnir

New member
האם אתה רואה את עצמך משתלב באוניברס

האם אתה רואה את עצמך משתלב באוניברסיטה בתחום שמעניין אותך? אולי מוזיקה?
 

REVITAL KAVOD

New member
שמות הדיסקים

רציתי לדעת בבקשה מה הם שמות כל הדיסקים של מושיק עפיה מתחילת דרכו תודה מראש
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifמושיק שלום../images/Emo163.gif

תהיתי.. איך הרגשת כשהגעת לסיבה של לינוקס? אני מתארת לעצמי שזו לא הייתה הרגשה נעימה (הרגו אותי עם הכיבוד של הבמבה!! מסיבה של כיתה ו' מישהו אמר??) ובכלליות.. איך עבר השבוע בטכניון? היה לך משעמם? מעניין? למדת משהו חדש? מצטער שעשית את זה? היה כיף בסופו של דבר? בהצלחה עם הדיסק החדש.
 
חחחחחחחח במבה

אלה מהטכניון שרוטים חבל"ז מריבתם גם שווצרים לא קטנים זה שבטלווזיה מראים אותם צנועים זה לא נכון. הם חושבים שהם הטובים ביותר וחכמים מכל האחרים האמת שזה באמת כך! רק שהם יותר מדי "גאים" בעצמם
 
למעלה