מה הקטע של עפיה וסרנגה?

sUProduction

New member
כי הוא טיפש..

אני דווקא אוהב את השירים שלו ואני חצי מזרחי, אבל ביחיאת הבנאדם מטומטם !!!! הוא הוציא את עצמו הכי טיפש בעולם
 

matron

New member
אגב, למה לעזאזל אתמול שידרו רק סצנה

אחת של היווני ומושיק??? זה ממש הרגיז אותי... הם ממש מצחיקים!
 

matron

New member
ת'אמת, אין לי מושג מי הוא

אבל אני רק יודעת שהוא גאיי, שעושה פדיחות מול הטלויזיה... חח, ראית את הקטע שהוא שאל "יש לכם המבורגר צימחוני?" חחחחח.... זה קרע אותי!!!!!!!!
!!!! ממתי יש דבר כזה?
 

matron

New member
יש דבר כזה?!?!?

מוזר, אבל אם יש, אז זה כבר לא נקרא המבורגר, משום שהמבורגר במקור עם בקר. לא משנה, בכל אופן, איזה גבר לעזאזל ישאל (ועוד מול המצלמה!!!): "אה סליחה, יש לכם המבורגר צימחוני???" WTF?!?
 

victoria777

New member
זה המבורגר ויש לזה טעם של המבורגר

רק שזה לא מכיל בשר ופחות משמין
 

matron

New member
לסיכום, היווני הזה גאיי או לא?

ואני רצינית בעיניין, לא כל גבר "רגיל": 1. שואל אם "יש המבורגר צימחוני?" - זה ממש קרע אותי חחחחחחחח 2. עושה הסרת שיער מול הטלויזיה. 3. הולך עם חולצות צמודות ומשקפי טייסים של בנות (לייתר דיוק, פרחות מתנשאות).
 

matron

New member
אחרי מחקרים שלמים, הוא כן!

הוא הומו, ואני עומדת על זה! (לא שיש לי כוונות רעות להומויים), ראיתי בתוכנית Y ב-10, את הכתבה עליו, והוא כן הומו! הוא מסיר שיער מבית השחי, ומהחזה, וכ'ו... ללא סיבה. אם הוא היה שחיין, אז כבר הייתי מבינה שהוא בכלל לא הומו, אבל, ממתי בן מתייחס למראה שלו? זה טבעי שיש לגברים שערות על החזה... זה ממש מוזר! אם הוא רוצה להיות חתיך בעיניי בנות, אז א', שיפסיק להיראות מיליונר, (כי למעשה, הוא לא), ב', שיראה כמה שיותר סקאיירטר!!!
 

matron

New member
זה לא נקרא גיזענות, אנחנו לא

שופטים אותו בגלל המוצא שלו או איך הוא נראה... אנחנו שופטים אותו רק בגלל האופי שלו.
 

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif שאלה לי

בקטע שהוא היה בבריכה, הראו שיחה שהייתה לו עם 2 נשים מבוגרות בתוך הבריכה? ושיחה עם נערה ג'ינג'ית ועוד מישהי שאמרה לו שהיא אוהבת את המוזיקה שלו? (ואז הוא אמר אם את לא מכירה אותי איך את אוהבת את המוזיקה שלי)
 

טאשט

New member
מסכימה איתך מושיק עפיה ושלומי סרנגה

קורעים מצחוק גם אסי וליאור דיין קורעים, מרוב שיש להם שכל הם מתנהגים כמו מפגרים והנה לדוגמא אסי דיין, לא צריך להיות משכיל כדי להצליח, עם שכל נולדים! יש כאלה שיש להם השכלה והם מתנהגים כמו חיות זה שאין למושיק השכלה לא עושה אותו פחות טוב מאחרים,הוא לא טיפש
 

B a 7 a K

New member
זהו, שגם בלי להתאמץ יותר מדי,

הוא די מצליח להוכיח שהוא כן.
מילא להיות מוזיקאי לא מוכשר בעליל, אבל ה"התנשאות" שלו ממש מעצבנת. טח, גם התנשאות זו לא ממש. יותר -סרנגה, אחי, תראה תראה ת'חננה הזה-. מי הוא בכלל? גם מבחינה מנטלית הוא נשאר בכיתה י'. ידוע שטיפשים צוחקים ממבוכה. ראיתי קטעים בודדים מהפרקים הראשונים, והתחרפנתי מהקטעים עם שני אלה. מצחיק אתכם? הייתי אומר שזו סוג של בעיה בחוש ההומור, אבל אני לא אגיד. כל אחד ומה שעושה לו טוב. הם מציקים לי, על אחת כמה וכמה בתור אדם מזרחי, בדיוק כמו ששורטי וביגי עיצבנו אותי בעונה הראשונה. במחשבה שניה, שורטי וביגי היו הרבה יותר בסדר.
 
למעלה