מה הקטע של עפיה וסרנגה?

CU22 האחת

New member
מושיק עפיה-קורעעעעעעעעעעעע

הוא הכי מצחיק בתוכנית מה זה לא קשור לטכניון-משתווה לביגי ושורטי מהעונה שעברה שגם היו הכי קורעים גם אסי דיין והבן שלו מצחיקים מאוד השאר לא ממש מעניין מושיק אני חולה עלייך חחחחחחחחחח
 

matron

New member
מושיק מפייה טיפה מרגיז אותי...

השותף היווני הזה (ששר איתו שירים בעצם), נראה כמו עוזר דרגולה! אני נשבעת לכם! מושיק הזה חושב ת'עצמו מלך! חוץ מזה, אין לו מושג מה לעזאזל הוא עושה בטכניון... והוא בכלל לא מעריך לימודים, מה שגורם לי לשנוא אותו... אין לו כמעט השכלה, אז שיפסיק להשתלט... איך היווני המטומטם הזה לא רואה שהוא בעצם "עוזר הדרגולה" ומושיק הוא ה"דרגולה"?
 

matron

New member
הזוג הזה לא נראה לך

כמו דרגולה (מושיק) ועוזר דרגולה (היווני).
 
מושיק מפייה טיפה מרגיז אותי... :תשו

הרגת אותי אבל תירגעי אני לא מרשה לך לדבר אליהם ככה
 

matron

New member
???

מזאת אומרת? מותר לי לדבר על מה שאני רוצה, וזה מה שאני חושבת!
 

ArgamanZa

New member
הכל תלוי

אני מעריץ של המוזיקה של מושיק עפיה והבנאדם קרוע.. הם עושים את הסדרה
 

ORTAL205

New member
מושיק עפיה באמת קורע..

הוא ושלומי סרנגה הורגים אותי מצחוק עם השניים האלה שתקעו להם, בקשר לאסי דיין והבן שלו, אני דווקא לא מוצאת שהם מצחיקים, להיפך, והשאר דווקא נראה לי שהולך להיות מאוד מעניין, צריך פשוט לחכות ולראות לאן זה מתפתח בשאר הפרקים.
 
מה הקטע של עפיה וסרנגה?

למה עפיה כל-כך מדגיש את הבורות והמזרחיות שלו? אם אדם מבחוץ היה רואה את זה היה חושב שככה זה המזרחיים.... ההתנשאות שלו דוחה בעיניי... כולה זמר סוג ד' ללא השכלה וביננו גם ללא עתיד.... דחילק, קצת צניעות שתהיה לו מול הצעירים שלומדים בטכניון....
 
זה הקטע בסדרה

כל אחד מקצין את מה שהוא. אני בטוחה שלמושיק יהיה חשוב שהילדים שלו לא יצמחו להיות בורים....
 

matron

New member
אני מסכימה איתך 110%!!!

חוץ מזה, הוא צריך לתת טיפה כבוד לאלה שנמצאים שם... זה מקום שצריך להדגיש שם הרבה כבוד, יש מצב שהוא מקנא בהם? ובגלל זה הוא מתייחס אליהם בזילזול?
 

די נו

New member
זה משחק, למדתי איתו בתיכון

והוא לא באמת כזה. מן הסתם ההפקה דורשת שיקצינו דברים ובעריכה עוד יותר.
 

טאשט

New member
שלפוחית רגיזה מושיק לא מתנשא

פשוט מאוד לכל אחד יש סגנון חיים שהוא בוחר לעצמו הכי חשוב שטוב לו עם מה שהוא עושה הוא לא מתחבר עם שני הילדים, קורה, עדיין לא אומר שהוא שחצן או מתנשא
 

אקסיומה

New member
אני מודה... לא ראיתי את התוכנית ../images/Emo4.gif

אבל זה לא חדש שאומרים עליו שהוא ערס חסר השכלה. לא חסרים הרבה זמרים ים תיכוניים כאלה, שמתאימים למשבצת של 'גדלתי- בשכונת- מצוקה- והיום- אני- זמר- מזרחי- מצליח'. משום מה, ערסים (וזמרים מזרחיים כמו סרנגה ועפיה), אוהבים להרים את האף ולשחק אותה אינטיליגנטיים, למרות שהם יודעים שאינטליגנטיים הם ממש לא. כנראה שהם הרגישו כ"כ מאויימים ע"י החבר'ה מהטכניון, שהם הרגישו צורך להתנשא ולעקוץ.
 

LEATHER REBEL

New member
זה העניין!

בשנות ה 90 ראינו את צביקה הדר כ"ז'וז'ו חלסטרה" הערס, וכמובן השאלה המתבקשת היתה "למה?", מה גם שהוא אשכנזי לגמרי. זה כל הקטע הקומי, וגם הפעם, אם באמת יהיו כאלה שיבינו מזה שככה כל ה"ערסים" כביכול, אז כנראה שהם לא יצאו אף פעם מהבית והם חסרי חיים.
 

Snake Plissken

New member
סרנגה הרבה יותר רציני ממנו ורואים

שיש לו ראש על הכתפיים כבר מהפרק הראשון שהוא התחיל לשאול שאלות את הבת של הפרופסור.
 

matron

New member
נראה לך? סרנגה? פ'חח...

הוא סתם התחיל להיכנס לאווירה של לימודים ודברים כאלה, הוא גם נראה לי אחד שמתנשא... ראית בפרק הראשון את הקליפ המטומטם שלו להסרת שיער? חוץ מזה, איזה גבר בכלל חושף מול המצלמה שהוא מוריד שיער???
 

B a 7 a K

New member
גבר שלא חושש מזה שיחשבו

שיש לו -זין קטן-?
מצטער, באש נלחמים רק באש. [והיי, גם אני לא מאמין שאמרתי משהו שעלול להישמע בעד סרנגה]
 
למעלה