שיר מהנשמה

שיר מהנשמה יכול להתחיל.
אוהב קשרים חומריים.
תאמין לי שאני יודע שדבריי נכונים.
מדבר ברור.
מה אתה אוהב לעשות בזמן הפנוי?
מחפש קשרים רוחניים.
רוחני ואוהב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כשחומרי ורוחני נפגשים
פילוסוף רוחני333 היקר,
שומעת מהשיר שלך כמה אתה זקוק לקשר.. כמה אולי אתה מרגיש בודד...
כמה היית רוצה שמישהו יקבל אותך כמו שאתה..
נראה שהשיר מבטא את הקשר שאתה מחפש.. שאולי יהיה גם חומרי אך גם רוחני ואוהב.. שגם תוכל לדבר על דברים יומיומיים כמו תחביבים בשעות הפנאי, וגם על דברים רוחניים..
מזמינה אותך להמשיך לשתף אותנו בכמיהה הזו לקשר..
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
תשובה
לדבר על תחביבים בשעות הפנאי זו בשבילי צורת דיבור רוחנית ויפה. כיוון שצורת הדיבור שלי פילוסופית רוחנית מאד, אנשים חושבים שכוונותיי בקשרים חומריות ולא רוחניות ואני נאלץ להתאמץ להוכיח שכוונותיי רוחניות ויפות. אני מרגיש שאני במלחמה עם החברה. אני גם מנסה להוכיח שאני חזק ויכול להשיג קשרים טובים ושלא יחשבו עליי דברים רעים רק מפני שאני מיוחד.
 
כמה רעיונות
חברים צריכים לשוחח על דברים שאוהבים לעשות כדי לדעת מה עושה טוב לאדם בחיים כדי לתת אהבה, כי אנשים עושים דברים שמעניינים אותם ושהם אוהבים כדי להרגיש טוב. יותר כדאי להגיד תבין או תאמין לי מלשקר, כדי למנוע אי הבנות בין הצדדים השונים. למשל כשאני נותן לעובדת הסוציאלית לשמור לי על הכסף שלא ייקחו אותו אוכל להגיד לה שיש לי ככה וככה כסף לשמור אבל שתדע שאחרים יכולים להבין שאין לי כסף כדי שלא ייקחו. צריך לדבר מאד ברור ולעניין, בשפה יפה אבל במלים פשוטות. אני נלחם בחברה כדי שיכבדו אותי וידעו שאני מוצלח למרות שאני מדבר שונה, וייתכן שאני לא צריך להילחם כי אני שמח ויש לי חיים טובים ואוכל להביע שמחה ואז יכבדו אותי.
 
למעלה