שיר על מלים

שיר על מלים

לא מנסה להגיד את המלה מלה.
לא מנסה להגיד מלה.
לא אומר מלה.
לא רוצה לדבר על זה.
לא אומר לא.
לא זה.
לא להגיד ללא בלא.
לא להגיד שיר על מלים.

אני מאד אוהב אותך.
אני מאד אוהב בני אדם.
אני מאד אוהב ספרות.

המלה הזאת מזכירה את המלה הזאת.
אני פועל נכון.
אני יכול.
אני שמח.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מילים ומשמעותן

פילוסוף יקר,
בשיר הזה אתה מתעסק בנושא התקשורת בהקשר השירי. כיצד לכתוב שיר על מילים, לעומת כיצד להשתמש במילים בשיר. למרות שאתה כותב בכותרת שזהו שיר על מילים, אתה מנסה לא להתעסק במילה, כאילו שאתה מבקש דרך להשתמש במילים באופן שיעביר את המסר שאתה רוצה להעביר, ולא "להיתקע" במילים עצמן. ואז אתה מגיע לאהבה. ונשמע שבאהבה יש מקום לכל, למילים, ולמסר שמאחוריהן: "אני מאד אוהב אותך. \ אני מאד אוהב בני אדם. \ אני מאד אוהב ספרות." כשאתה כותב, לאחר מכן, "המלה הזאת מזכירה את המילה הזאת.", נדמה שגם האהבה שלך לדבר אחד מזכירה לך את האהבה שלך לדבר אחר. שהרי גם ספרות נכתבה על ידי בני אדם, ואחד או אחת מבני האדם הללו הם הוא או היא, שאתה מאד אוהב. ובסופו של דבר, אתה מגיע למה שנגזר מהאהבה הזאת: "אני פועל נכון. \ אני יכול. \ אני שמח."
מאד נהניתי לקרוא את שירך, ואני מרגישה שהוא מבטא תובנה באשר לדרך השימוש במילים... אתה פותח בהרבה "לא", וכשאתה מגיע לחיובי, הוא חיובי מאד.
 
תודה ניתוח יפה

רק שבאמירה "המלה הזאת מזכירה את המלה הזאת", התכוונתי עדיין לחלק מההסתבכות במלים שנפתרת בסוף ע"י פעולה נכונה, שמחה ואהבה. אני מאמין במלים ובדיבור ומחפש רוחניות, ואין ספק שרוחניות גם קשורה מאד לאהבה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה