רשת בטחון

רשת בטחון

אדם שצונח צניחה חופשית
פוחד נרגש נסער
אדם שמודע לקושי שבצניחה
דואג לרשת בטחון
אדם חכם יאמרו כולם
אדם אחד קבוצה גדולה
כל חור ברשת
מפחיד מטלטל
כמו מאבד אחיזה
מרגיש כמו
צניחה ללא רצפה
ללא הגנה
ללא בטחון
אדם בריא יודע
למצוא אותה בתוכו
ואני ...
מנהלת קבוצה
כרגע מפוחדת מבוהלת
מרגישים שחלק מהלב
נעלם
כל כך פוחדים מהרגע הזה
שנשאר לבד
יודעת שככה זה בחיים
אנשים ממשיכים ואחרים באים ..
מן רגע כזה שמהלב נעקרה חתיכה.......
אז באתי לכאן לנסות לייצב אחיזה .
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להאחז

צומחת אהובה שלנו,
כמה טבעית ויפה, כמה בריאה היא הכמיהה הזו למעטפת רכה, הבקשה שלכל צניחה ילווה לפחות מצנח, הרצון להבטיח את הבטחון של עצמך..
אני קוראת אותך יקירה, ושומעת את תחושת הפחד, חוסר הבטחון, הקיפאון למראה חור אפשרי ברשת, למראה הרווחים הקטנים האלו שבין החיבורים, החרדה שמא הם יגדלו, יעמיקו, יפערו ויטלטלו את היסודות הכי עמוקים, את תחושת הביטחון היסודית שבלעדיה כל כך קשה לזוז בעולם.. החשש הזה שהנה, ועוד רגע הקרקע עשויה להשמט, והבדידות שפתאום תפשה, והמעידה האפשרית.. כמו ליפול לתהום ללא תחתית, בחוסר וודאות שכמו קורץ לסוף האפשרי, הופך אותו פתאום למוחשי, מצר כל כך על כל צעד..
יקירה, השאיפה שאותה רשת ביטחון תהיה מוטמעת, מופנמת, היא שאיפה כל כך יפה.. ועם זאת, אולי זה בסדר גם להתעטף בה מן החוץ לפרקים, להשען על רשתות חיצוניות שלאט לאט יוכלו לעבור גם פנימה, כמו שכולנו לומדים..
מחבקת אותך בחיבוק עוטף וחם, קרוב קרוב ללב, ומזמינה אותך להמשיך ולשתף במה שקורה בקבוצה ובתוכך, להושיט ביחד יד אל הרשתות הפנימיות והחיצוניות ולהעזר בהן

&nbsp
 
רשתות

תומכת יקרה
קודם כל תודה , הרשת החיצונית היא זאת שעוברת טלטלה ושינויים וחורים ...אז זה קצת מטלטל את המערכת הפנימית. שלומדת ליצור בתוכה רשת הגנה ולא להתפרק.
האמת שיחסית אני במקום ממש טוב שמצליח היום גם להעזר ...ותודה על העזרה שלך שעוזרת לי עוד קצת ל צמוח ולגדול ...
 
למעלה