הדהוד

הדהוד

יש אחת
שמהדהדת
לא יוצאת
מהלב
מהנשמה
יש אחת שנאמרת
שוב ושוב ושוב
יש אחת שנסחרת
יש אחת שלא רוצה
יש את מי שנותנת
את הלב והנשמה
יש מי שהיא אות
יש מי שמילה
יש מי שהמילה
זאת היא
זה עברה
מילה או אשה
היא רק
.....
 
טובעת

טובעת
בים של מילים
ריחות וצבעים
זיכרונות
מילים שלא נותנות
מנוח
מילה שמטריפה
את הראש והנשמה
לא מוצאת מנוחה
מטיילת בגוף
מטיילת בנשמה
כמה כוח
במילה אחת קטנה
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קול של תקווה

צומחת יקרה שלנו,
&nbsp
אני קוראת את המילים שלך, אותן המילים שלא מרפות ממך ומציפות אותך לפעמים, והן לא מפסיקות להדהד בתוכי. אני מרגישה אותך חזקה מאוד ובמקביל גם מרגישה כמה שזה יכול להיות כואב ופוצע כשאת פוגשת איזו מילה קטנה שמטיילת לה עצמאית בנשמה, מלה קטנה עם הרבה עוצמה..
&nbsp
אני קוראת את שני השירים שלך, קוראת את החיבור והתהליך שזורם ביניהם.. ממילה פשוטה שהופכת לאישה ובחזרה, את שבה ומחברת ביניהן לאחד, ומורגש שהחיבור הזה בין השתיים מגיע אחרי תהליך של העמקה, של צמיחה, של התגבשות, תהליך של שחרור, של נראות, צמד מילים שתפש ישות, ממשות, שמייצגת משהו חי ונושם, מילה שהיא גם אישה, אישה שהיא גם הרבה מילים, והן צומחות יחד כשאת מחברת ביניהן וטווה את החלקים מתוכך לאחד, מביאה בהם את עצמך..
&nbsp
אני מרגישה ביחד איתך את ההדהוד.. את העוצמות והאומץ שיש בלהיות במקום מהדהד.. במקום שבו יש צליל שנוגע, חוזר, יוצר הד ועוד הד שאי אפשר להתעלם ממנו, צליל ששוקע, משחרר ועוטף, צליל שמשמיע צליל של חיים..
&nbsp
ואני חושבת על ריבוי הקולות שיכול לשגע ולבלבל, אבל גם להצמיח, לתת כוח.. ואולי דווקא הריבוי מאפשר לקול אחד להיות משוחרר, מחכה לצאת..
&nbsp
הייתי רוצה לעזור לך לצעוק אותו, לשחרר אותו.. ובמקביל גם מרגישה שהקול הזה יוצא ויצא, לאט לאט, בזמנו..
&nbsp
ואני משוכנת שזמנו יגיע.
&nbsp
ועד אז, אני וכולנו כאן כדי לתמוך, לחבק, ולהדהד ביחד איתך, צליל של חיים, קול של תקווה..
 
תודה לך יקרה

תודה על המילים המעודדות נותנות תקווה ואור במקום של חושך
מעניינות המילים שלך והדהודן . .אכן השני נכתב אחרי הבנה שבכתיבה שלי רב הנסתר מהגלוי...ואם אני רוצה תגובה מדייקת אני חייבת לתת יותר מילים והסבר.
ובכל זאת אהבתי את הרעיון של לא לפחד להיות בהדהוד הזה ..להפסיק להלחם במילה הזו . מילה שהיא גנאי ,מילה שמזכירה נשכחות . מילה שהיא לפעמים תאור לאישה שקופה ..
מילה שנאמרה עשרות פעמים
מילה ....קשה ,מבזה.
תודה על חיבוק והכלה והרגשה בטוחה
תודה לך שאת כל כך משקיעה ושם עבורי זה לא מובן מאליו ...וסליחה אם לעיתים אני שוכחת עד כמה אתם לא חייבים לי דבר . עד כמה אתם כאן מרצונכם מזמנכם בנתינה אמיתית ללא תמורה .
אז תודה וחיבוק זה המעט שיכולה להחזיר ...
אוהבת אותכם .
 
למעלה