גוף או אולי גופה

גוף או אולי גופה

הגוף שלה
שמן רופס
חסר צורה
הגוף שלה כואב
דואב
צועק בושה
צועק גועל
צועק אשמה
מתעורר לחיים
מכל דבר וטריגר
מזכיר
שזוכר
כל מגע כל יד
כל אצבע כל ...
מעיד שחי שם
מזכיר
שהיה שותף ואולי גם
רצה
גוף הלוואי גופה
שימות כבר
הגוף
שלה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
או אולי איזשהי הפוגה

צומחת יקרה שלנו,
אני מרגיש את תחושת חוסר האונים העמוקה שאת חשה, שכמעט וחונקת אותך ולא משאירה מקום לדברים אחרים.
את מוצפת בתחושות גועל, אשמה וסלידה מהסביבה ומעצמך, מהחוויות שצילקו לך את הנפש והותירו אותה משוסעת ומדממת...
והגוף שלך, שנראה שהוא סוג של עדות למה שעברת, ושאת רוצה כל כך שהוא ייהפך לגופה, מוצף ברגשות קשים כל כך ולא שוכח.. וזה בטח כל כך הרבה לזכור, כל כך הרבה להכיל, עד שאולי זה מרגיש לפעמים יותר מידי, שלפעמים את מעדיפה להתנתק מהגוף הזה, להרגיש אותו כזר, כלא שלך – כי אולי רק כך אפשר להתמודד עם התחושות הקשות שאצורות בו, רק כך אפשר להפוך לפעמים את הגהנום הפנימי לנסבל..
&nbsp
יקירה, אני לא מסוגל לדמיין אילו תעצומות נפש נדרשות כדי לא לוותר, להחזיק את הראש מעל המים ולהמשיך לחיות עם הפצעים הללו שמתקשים להגליד..
אני מלא תקווה שתצליחי לאט לאט לצאת מהמקום המתיש הזה, ושתמשיכי בתהליך הלא פשוט, של לצמוח מתוך הכאב העמוק הזה ולמצוא קצת שלווה ונחת.
&nbsp
שולח לך חיבוק חם, עוטף ומכל הלב

&nbsp
 
כואב פחד מגע חלק מפוסט טראומה

גם אני הרבה פעמים נגעל מהגוף שלי, אני חותך או דוקר את עצמי שזה קורה, אבל זה לא הדרך זו דרך הרסנית, אני קורא אותך כבר תקופה ורואה הרבה כאב באופן מוצנע וזה מדהים, השקט שבכאב הבטוי הצנוע מהמהם אני כה פרבקטובי ומקיא הכל, אהבתי לקורא,תאבק מאמין שתצליחי בהצלחה
 
נתנאל תודה

גם אני קוראת אותך , כן מאוד קשה לי עם מה ואיך שאתה מביא את הדברים . מאוד טריגרי למען האמת .
גאה בך אבל על הכנות על הישירות על כך שאתה לא מוותר בסופו של יום עלייך ועל אחותך ועל השפיות ונאחז למרות כל ההרס שאתה מתאר בחיים . תמשיך ככה כי מגיע לך ..
מאחלת לך שיבוא היום שתוכל לעזוב את עמדת הקרבן , זה שלעיתים מקרבן אחרים ופוגע בהם ולעיתים פוגע בעצמו ורוב הזמן לא מוצא את מקומו בעולם .
האמת נתנאל כמי שנפגעה לאורך השנים קשה הייה לי בהתחלה לעכל את הכתיבה שלך בעיקר זו שמתארת מהצד שלך את הפגיעה באחותך .
יחד עם זאת זיכית אותי ללמוד ולהבין איך פועלים שני הכוחות האלה של הפוגע והנפגע ...שולחת לך המון כוחות להתמודד עם הפגיעות הרבות שעברת משני המתרסים בחייך.
 
כן אני לגמרי מבין אותך

קשה לעכל אותי ,אני באמת נאבק ברוע שלילא קל אבל אפשרי, ואני קורא אותך ורואה הרבה כאב וצניעות וזה נהדר . אני חושב שעלי ללמוד לכוב יור עדין אבל אני לא יודע איך אני פולט הכל וזה די קשנ לעכדל אתזה אפילו מאוד ... ואני גם מאחל לך כל טוב ורק שקט מגיע לך...
 
למעלה