ראיון עבודה

benda2109

New member
ראיון עבודה

אהלן הציגו לי כמה שאלות לפני ראיון עבודה.... אני אשמח לעזרה לוודא שאני עונה נכון... נניח שאני נותן לך רכיב שמקבל בכניסה שני מספרים ומוציא למעלה את המספר הגדול ולמטה את הקטן כמה כאלה תצטרך כדי למייין 4 מספרים? יש שלושה שקים עם כדורים על שק אחד רשום אדומים על שק אחר כחולים ועל האחרון כחול\אדום אתה יודע שבהכרח אף אחד מהשלטים לא נכון. כמה כדורים תצטרך לשלוף כדי לדעת איזה שק מכיל איזה סוג כדורים? תודה מראש
 
פשוט מאוד!

נגיד שהוצאת מהשק שעליו כתוב אדום, כדור כחול/אדום. אז אתה יודע מה צבע הכדורים בשק הזה! נשארו לך 2 שקים: 1 שעליו כתוב כחול/אדום ואחד שעליו כתוב כחול. בשק שעליו כתוב כחול, לא יכולים להיות כדורים כחולים, לכן הם נמצאים בשק שעליו כתוב כחול/אדום. ומה שנשאר, זה שהכדורים האדומים נמצאים בשק שעליו כתוב כחול! אני מקווה שעכשיו זה ברור.
 

בסג

New member
אולי התכוונת ל...

השק השלישי (והשלט השלישי) הוא כחולים+אדומים, כלומר, גם כחולים (לפחות אחד) וגם אדומים (לפחות אחד). ואז צריך לדעת כמה כדורים יש בכל שק.
 

Javali

New member
ולראשונה

בהנחה שכל מה שיש לך זה הרכיב הזה, צריך חמישה. אי אפשר בפחות כי יש 24 סידורים אפשריים, וכל רכיב מפריד בין 2 תוצאות אפשריות. החמישה שצריך הם: רכיב א - משווה שני מספרים ראשונים רכיב ב - משווה שניים אחרים רכיב ג - משווה את המספרים הגדולים מא' ומב' - הגבוה מביניהם הוא המספר הגדול ביותר רכיב ד - משווה את המספרים הקטנים מא' ומב' - הנמוך מביניהם הוא המספר הקטן ביותר. רכיב ה' - משווה את הנמוך מג' עם הגבוה מד' - הגבוה מביניהם הוא השני בגודלו והנמוך השלישי.
 

בסג

New member
אפשר גם...

עם רכיב אחד (שמשתמשים בו חמש פעמים)
 

כלמנ

New member
ראיון עבודה

לאינטל? גם אותי שאלו בדיוק את השאלות האלו.
 
למעלה