לא יודעת למה אני מוטרדת מדברים שאין לי שליטה בהם

mb261414

New member
לא יודעת למה אני מוטרדת מדברים שאין לי שליטה בהם

אבל לפעמים אני חושבת על כל השינויים בתחום הקולינריה וזה תמיד מציק לי שאולי עוד מעט לא יהיה מה לאכול בכלל. נדמה כאילו כל המדינה באיזו מסיבה אחת גדולה חוגגת, שותה ועפה על עצמה בטירוף, ואני מנסה לחיות חיים קטנים רגילים פשוטים ולשרוד. וזה אחרי שהיום קיבלתי דו"ח על חנייה במקום שהוא ללא תשלום. אולי אני צריכה להניח לסיפור הזה ולהגיד זה רצון הבורא, שאקבל דו"ח, הרי אין עם מי לדבר, ניסיתי לדבר עם ראש העיר, והוא בכלל לא מבין על מה אני מדברת איתו. לגשת לערער יהיה בדיוק אותו דבר, יום עבודה, דלק, ועוד אגרת חנייה לתשלום.
לא מצליחה להבין איך כולם חוגגים שותים ומפליצים כסף מכלום, ואני בקושי מצליחה לסגור את החודש. פתאום המשמעות של לסגור את החודש ברורה לי, זה כשלא נשאר כסף עד שהחודש נגמר וחודש חדש מתחיל. הכל יקר, מהיר, החיים עפים, ואף פעם לא נשאר כסחף בחשבון, ועוד החודש הייתה לי משכורת יפה מעבודה של חודש. לא ברור.
היום לעבוד בשביל שכר מינימום זה כמו לבקש הוצאה להורג עצמית, לא פלא שאני חוטפת כאפות כל הזמן ובלי הפסקה, אנשים חיים על מיליונים, כסף, בינייני יוקרה, היום רכב עם גג פתוח נסע בכביש כאילו היינו בקליפורניה, ממש רציתי שיראה לי היכן נמצא הים כדי שאדחוף אותו אליו. למשל, למה הוא מעצבן אותי, למה מעצבנים אותי אנשים מוחצנים מידיי, הם מעצבנים אותי, מרגישה שהם תופסים את כל המרחב הציבורי עם הנוכחות המוגזמת שדורשת יותר מדי תשומת לב. מה הסיפור, זה לא שהוא מעל הממוצע, סיכוי טוב שהוא נמצא מתחת אבל בואו נגיד את האמת, הממוצעים הללו בוחנים קבוצת שייכים שאינם שייכים לאותנ קבוצה . אז ממוצע או לא הוא מוגזם. אולי הגוזמה מרגיזה אותי, כמו אנשים שמדברים בהגזמה, אף פעם לא מדייקים, תמיד זה ברבים, תמיד הרבה, תמיד מוגזאאאאםםםם, איף, הרגתם.
זה הקיטור היומי שלי, עד הקיטור הבא
 
הכול בסדר. קטרי כאוות רצונך:) רק... למה את חושבת שאת היחידה?

המצב הכלכלי פה מאוד קשה להמון אנשים.
למירב הצער.
גם לי.
 

אופירA

New member
מנהל
מאוד מרגיז לקבל דו"ח בטעות

אמנם אין עם מי לדבר, אבל אפשר לכתוב מכתב לרשות החניה, להוסיף הוכחות וצילומים לכך שהחניה היתה במקום שהוא ללא תשלום (לצרף צילום של הדו"ח), וברוב המקרים הדו"ח יבוטל.
אל תוותרי. זה הניסיון שלי. לא צריך לגשת לרשות החניה ולבזבז יום עבודה, דלק ואגרת חנייה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לסגור את החודש

mb261414 יקרה
אני שומעת מדבריך שאת עוברת ימים מלאי אתגרים וכאילו מרגישה מוצפת מהמציאות שסובבת אותך
בתוך המאבק הקיומי הזה כאילו לא נותר מקום וכוח להכיל את האנשים שרוצים לתפוס את כל המרחב, את כל הפוקוס אליהם
יקרה, נשמע שאת מרגישה לבד בהתמודדות שלך, שאין לך כוח וכאילו כל דבר שנוסף למרחב שלך זה כמו עוד משקולת שאת צריכה לשאת על גבך
את מוזמנת להמשיך ולשתף אותנו בפורום בכל מה שעובר- ברגשות ובמחשבות
שלך
מתנדבת סה"ר
 
למעלה