אף אחד לא יגיד לי

אף אחד לא יגיד לי מה לעשות ואיך לדבר. אני אדם חופשי, אני מחליט בעצמי ומי שלא רוצה אותי לא שווה אותי. מי שלא בסדר אתי - לא אהיה אתו. אם יאיים, אתלונן.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להחליט מה מתאים לך
פילוסוף רוחני333 יקר,
שומעת כמה זה מתסכל כשמנסים להשתיק אותך.. כשלא נותנים לך להתבטא באופן חופשי..
כמה אתה אולי מרגיש נטוש מצד אנשים שציפית מהם להיות קשובים, שיראו אותך ויקבלו אותך כמו שאתה..
ויחד עם זאת כמה כוחות יש באמירה שלך שלא תהיה עם מי שיפגע בך.. שאתה בוחר מה נכון לך..זה ממש לא ברור מאליו..
תודה על השיתוף,
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
כן, יש בזה משהו
אבל כשאני אוהב אדם והוא אוהב אותי אני מצפה שנהיה בקשר, ואם הוא משחק בי או מרע לי אני לא יודע איך אפשר להיות אתו. אני משתדל לפתור אתו ביחד עם הבעיות ביחסים, אבל יש אנשים מתנהגים בצורה מאד קשה. גם אני מתרגז ונהיה תוקפני, לצערי.
&nbsp
 
אולי אני צריך לשנות גישה
במקום לשאול על התחביבים, להתחיל מנושאים כלליים של מסגרות ולעבור בהדרגה לאישיים כדי לדבר על כל מיני דברים מהחיים. במקום להגיד "תאמין לי" ו"תבין", פשוט להיות אמתי ככל האפשר כדי למנוע אי הבנות. במקום להגיד "אתה לא בסדר" ו"שיהיה לך לא טוב", להימנע מלדבר רעות על אנשים וכשמרעים לי להגיב בהתעלמות, בהתרחקות או בתלונה. לדבר מאד ברור ולעניין, בשפה יפה אבל במלים פשוטות. להיות שמח, חייכן ועדין. להרחיב בברכות ובמלים יפות ולתת הרבה דאגה ואהבה. להימנע מדיבורים חומריים ולא חשובים.
 
ומצד שני אני אמן
אני שר בצורה מיוחדת, אני עושה פעולות חשובות למען החברה, אני אינדיבידואל ומאמין ביכולת לשפר את העולם. אני מרגיש שאני מיוחד. אולי לא כל כך רע ואף מאד בוגר ויפה לדבר על מה שאוהבים לעשות, ולדבר בהתחכמויות פילוסופיות זה חכם ויעיל גם מבחינה אסרטיבית וגם מבחינה אנושית.
&nbsp
 
מצפצף על כולם
דפוקים. אני לא צריך אותם. לא צריך לקבל אותי, אני יותר טוב מהם. מי שלא רוצה אותי לא שווה אותי. כצעד ראשון אעזוב את הידידה שצועקת עליי שאני חוקר אותה ומטריד אותה ונטפל אליה.
&nbsp
 
למעלה