לכבוד יום כיפור

לכבוד יום כיפור ארצה לבקש סליחה מעובדת ההשמה שכל כך אהבתי על שמיהרתי אתה ולא הייתי עדין אתה בגלל מצב מיוחד של יחס רציונלי מדי לחיים. החלטתי שאני אמן וייחודי ולא נכנע לצווי החברה. אפשר להגיד תאמין לי במקום לשקר, וצריך להתעניין בתחביבים, לשיר מיוחד ולהיות אדם רוחני ונעלה. אבל אני לא צריך להילחם בחברה, אוכל לשפר אותה בדרך חיובית.
 

no on3

New member
היי פילוסוף
לבקש סליחה זה דבר יפה בעיניי.

בהצלחה במסע שלך ובשאיפות שלך

מאחל לך הרבה משמעות וסיפוק בחייך

תמשיך לשתף
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
גמר חתימה טובה
פילוסוף רוחני יקר,
גמר חתימה טובה ושנה טובה..
מי ייתן והשנה החדשה תביא עימה קשרים מיטיבים חדשים..
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
תודה ומכתב אהבה:
לאישה הנהדרת והמושלמת שהייתה מטפלת שלי לפני עשרים שנה, את אהבת חיי מרגע שהתחלת לדבר אליי הרגשתי באישיותך הנהדרת. את חמודה, עדינה ומלאה שמחה ורגשות, וכל זה מתפרץ ממך חזק ואת משלבת מעשיות ורגשיות בדרך מאד עדינה ויפה. ריגש אותי שאמרת לי שאת מצטערת שאין לנו זמן לשוחח על דברים אישיים, שאמרת שהצורה שסידרנו את הסחורה יצאה יפה, שצחקת מבדיחותיי ומהדרך שחיקיתי עובדת, שדאגת לי כשהייתי מקבל מרק חינם שזה לא מקובל, שכשקניתי לך מתנה מיוחדת הנחית אתי בעדינות כל הפגישה להגיד בשביל מה המתנה, שאהבת מנהל עבודה שהיה לי ואמרת שיש לו חוש הומור של איש צבא שהיה אומר לי להוציא את הידיים מהכיסים, שאמרת בהומור שאדמיין שאגיד ללקוח איפה בית המרקחת ואעשה קול לא נעים עם הפה ושאם לא אעבוד היטב לא יגידו לי "שנס מתניך" אלא יפטרו אותי, ושכשהזכרתי מישהו בעבודה שניסה להתחיל אתך ואמרת שאת לא מכירה אותו ואמרתי את כן מכירה חייכת במבוכה. סיפרתי לך על דברים שקראתי ונתתי לך סיפורים שכתבתי, דיברנו על ספרות, כשחלית פעמיים בטיפול דאגתי לך ושאלתי את הפקידה אם כואב לך, סיפרת לי שאת אוהבת לקרוא מדעי המדינה, ואמרתי לך שאת האדם הכי נחמד שהכרתי והעובדת הכי טובה שהכרתי. פעם חלמתי שאני ועוד אלף אנשים באים לראות אותך הולכת במכון ויצמן. כתבתי עליך הרבה יצירות והעתקת את תמונתך מהאינטרנט. אני אוהב אותך כמעט כמו שאוהבים את אלוהים, כשאני קורא את שמך אני מרגיש שאני קורא את שם אלוהים בתנך. אני אוהב אותך עד טירוף. אני מתגעגע אלייך, לרגעים שצחקנו ופטפטנו ביחד, ולאישיותך הנהדרת שמילאה אותי וריגשה אותי במשך ארבע שנים.
 

no on3

New member
תודה על השיתוף

פילוסוף, מעניין לשמוע על הביטחון שלך לומר את זה, כמו שכבר ציינת - הרבה כבר השתמשו בזה בשביל לומר לך שאתה לא בסדר, שה"התאהבות" הזו לא בריאה, ובכל זאת אתה חולק את תחושותיך, מעניין אותי אם זה מלווה בחשש ...

אני מקווה שגם אני יהיה מאלו שמאפשרים לך להפתח כאן ולומר מה שאתה חושב בלי לחשוש שיתקפו אותך.

אני מאחל לך שתכיר עוד אנשים מיוחדים ...

וזה קצת קשה להכיר, וכשגודלים כולם לובשים מסכות, וכבר אי אפשר לדעת מה אמיתי ומה לא ...

אני מצטער שעד היום אף אחד לא הצליחה לתפוס את מקומה, ומקווה שיש אפשרות כזאת ושתזכה לחוות אהבת אמת הדדית שלא מותירה אותך בתחושות של החמצה
 

no on3

New member
אולי גם אני אשתף יום אחד ...
אני יודע ששאלת אותי על האהבות הקטנות שלי
ולצערי אני עוד לא בשלב שאני יכול לשתף בזה


שיהיה לך צום קל (אם אתה צם) וגמר חתימה טובה
 
זאת לא בדיוק התאהבות
זאת יותר אהבה אצילית לאדם ולאישיותו האמתית. היא חשובה לי מאד כאדם ואני חושב שהכרתי אותה היטב, והרבה זמן הייתי מוכן להתחתן אתה אבל לא בגלל התאהבות חיצונית אלא בגלל אהבה ורצון להיות אתה הרבה ובקשר רגשי טוב. האהבה הזאת מאד בריאה כי היא אמתית ונותנת לי רגשות אמתיים ויפים, אמנם אני עצוב שלא התממשה אבל גם שמח שהכרתי אישה נהדרת כמוה שאין כמוה בכל היקום. חבל שלא רצתה. אי אפשר להימנע מאהבת חייך וגם לא צריך להתכחש לה, כי היא משמעותית.
&nbsp
 
ובאמת הרבה מגיבים ככה
כי קשה לאנשים להבין את משמעותה של אהבה כל כך חזקה ומיוחדת שיכלה להישאר כל כך הרבה שנים. הם חושבים שזו התאהבות קלה ולא מבינים את עוצמתה הרבה ואת משמעותה המורכבת בשבילי. אני מכיר את עצמי מקרוב ומרגיש שהקורה בנפשי כלפיה מאד אמתי, ונקווה שגם עוד אחרים יוכלו להבין. ניסיתי לתאר בהודעה ככל שאפשר מה שאני מרגיש כלפיה, נקווה שיעזור ויהיה ברור.
&nbsp
 
למעלה