לאחרונה האנשים שסובבים את חיי מאוד בוגרים נפשית

לאחרונה האנשים שסובבים את חיי מאוד בוגרים נפשית

זה לא סוד שאני ילדותית קצת ומרגישה יותר את הצד של הילדה מאשר האישה אבל היות שהאנשים סביבי ממש אבל ממש בוגרים נפשית הוצבו לי עמה גבולות בנוסח אנחנו לא גנון. וגם היתה להם איכשהו את הסבלנות להסביר למה זה ילדותי כלומר כשעשיתי את זה הרגשתי שזה ילדותי אבל לפעמים הסבר יותר עוזר.
בכל אופן הסיבולת שלי לבולשיט מהזולת ירדה פלאים אין לי כבר סבלנות להכיל חרא/ילדותיות ושאר מרעין ובישין מאנשים. הסטנדרטים שלי עלו.
אופירה ועוד אנשים יעצו לי בזמנו שאם אנשים נוהגים בכסילות טיפשות וילדותיות פשוט לאפשר להם ולהמשיך בשלי בהתעלמות וכנראה שזה מה שאעשה להבא כמו שאומרים שיהיה להם בכייף עם הסתימות שלהם.
אני לא הולכת להכיל את זה או להכניס את זה אלי
 
נזכרתי גם למה אני מתעבת אנשים רגשניים מידי

הם לא חושבים בהיגיון ונוטים לילדותיות ודרמטיזציה .
גם בתור ילדה העדפתי אנשים בוגרים נפשית פשוט בגלל שנשאבתי לצרות שלי שכחתי מזה.
בסופו של יום אנשים שחושבים מהראש ולא מהסערת רגשות שלהם ויודעים לעשות כייף בצורה מחושבת ולא אימפולסיבית שבורחת לכאן ולכאן זה הכי כייף.
וכאילו אני רוצה בחיי וכזו אני רוצה להיות וכל השאר
שיבושם להם אבל אין כניסה לחיי
 
יש עוד מילה לזה (שיש בה פחות שיפוטיות)

מווסתים


את נמשכת לאנשים עם יכולת וויסות רגשי גבוהה יותר. הגיוני.
 
אני חושבת שאולי בגלל

תקופת האנהדוניה כן היתה לי קצת משיכה לאנשים רגשניים כי זה נראה לי יותר חיות מהמצב שאני הייתי בו אבל בכללי אין על היגיון ואינטילגנציה
 
שלום
חשוב לדעת להחליט החלטות נכונות ובוגרות, אבל חשוב עוד יותר להיות טוב ומיטיב לזולת. מי שטוב כדאי להתחבר אליו ולאהוב אותו. לא צריך לחנך את האנשים וכדאי לקבל כל אדם כמו שהוא, אבל אם הוא חבר טוב כדאי לעזור לו להגיע להחלטות בוגרות בתחומים שונים, וזה עשוי לעזור גם ליחסים.
 
תלוי

היתה לי חברה עם אישיות גבולית ששם ילדותיות זה קטע.
סורי גבוליים.
ויחסית היו לה תכונות נפלאות אבל היה לי קשה עם הילדותיות שלה בדיעבד אחרי שאני התנסיתי ב"מיני סאגת גבוליות" אולי כן אפשר להדבר בתחומים מסויימים ולנסות לגשר על הפערים אבל אז היה לי קשה עם זה ולא ידעתי לאכול את זה.
אבל התאמנו באופי חוץ מהקטע הגבולי
 
מה שכן היא היתה מאוד אינטילגנטית אולי כן

הייתי מסכימה להיות חברה שלה שוב:) אבל ממקום יותר בוגר יותר מציב גבולות אבל שמציב אותם בהבנה להפרעה שלה
 
קשה להיות עם אדם עם הפרעה
ואני חווה את זה הרבה בזמן האחרון. אבל אם הקשר חשוב רצוי להילחם בגורמים המפריעים, להניח לאדם בזמן שהוא במצב קשה ולפנות בזמן מתאים יותר. כדאי גם להעיר לאדם שוב ושוב על טעויותיו כדי שיבין וישתדל לשפר למען הקשר הטוב.
&nbsp
 
נכון ואז לא ידעתי איך להעיר לה כי היא

נעלבה מזה שאני לפעמים נשמעת קרה רגשית היום בעקבות מה שעברתי קיבלתי תחושה איך לעשות זאת ואם היא היתה בקשר איתי הייתי יודעת לנווט זאת
 
מצטער שעזבה אותך
השתדלי להיות עדינה בדרך ההערה לאנשים ולחברים, ונקווה שלא יהיו לך היתקלויות עם אנשים לא נעימים. לפעמים פשוט צריך להניח לכמה זמן לקשר ולתת לו להירגע. לי יש ידידה שמשחקת בי כל הזמן וזה מכעיס אותי מאד, ולפעמים כמה ימים עשתה לי מעשה שקשה לסלוח עליו: צעקה עליי שהיא לא רוצה לענות לי לילה טובה כי היא עסוקה ורואה טלוויזיה. אם הטלוויזיה חשובה לי יותר ממני הקשר בבעיה.
&nbsp
 
בקשר לרגשנות
בעבודה ובלימודים צריך להפעיל יותר את השכל, ואילו ביחסי אנוש עדיף להפעיל בעיקר את הרגש כי המידה שאוהבים ומתאימים רגשית כבני אדם ושטוב לנו עם האדם קובעת הרבה מאד כמה יצליח הקשר.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מצליחה לדייק מה מתאים

קוסמת ורודה יקרה,
נשמע שאת מצליחה להגדיר לעצמך מה נכון עבורך בקשרים עם אנשים, ומה לא.. ואולי הגבולות שאת מציבה שומרים עלייך ומהווים עבורך שריון הגנה..
נראה שההסברים ותגובות האנשים מסביב אולי עזרו לך לדייק איך מתאים להגיב..
יכולה רק לתאר לעצמי כמה כוחות נדרשים ממך כדי לא לבחור מה להכניס אלייך מה לא מתאים שייכנס.. זה ממש לא ברור מאליו..
תודה על השיתוף,
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה