שאלתי את העו"ס שלי בעבר

שאלתי את העו"ס שלי בעבר

אם אפשר לעשות שיחה משותפת עם אותה עובדת השמה שטיפלה בי פעם ולהסביר לה שאני מצטער על מה שהיה ושחשוב לי מאד לשמור אתה על קשר ואני מבקש לנסות. ענתה לי שאי אפשר כי היא כבר הבהירה לי כמה פעמים שהיא לא מעוניינת להיות אתי בשום קשר וכל פנייה מצדי תעיק עליה וחבל וצריך לקבל את זה. קשה. כל הזמן נזכר כמה היא אישה נהדרת ומקסימה, מלאה חמידות ורגשות, מתגעגע אליה, אישה הכי נהדרת שהכרתי בחיי וכבר כעשרים שנה אני מתחנן בפניה שתהיה אתי בכל קשר שהוא והיא אומרת לי לא ומנתקת לי את הטלפון. עצוב, אולי אם הייתי יותר עדין אתה היינו שומרים על ידידות יפה שאולי אף הייתה מתפתחת אחר כך לקשר קרוב כמו חתונה. אוהב אותה מאד מאד.
 
פילוסוף - עברו 20 שנה!!

וכנראה יותר, כי כבר כמה שנים אתה כותב "20 שנה"...
ראית אותה בשנים האלה, מאז היתה "עובדת ההשמה" שלך? שניכם השתניתם, מן הסתם. התבגרתם, הזדקנתם. איפה היא בחיים עכשיו - היא נשואה? אמא לילדים? סבתא לנכדים? אולי היא כבר לא "שופעת חמידות" כבעבר? אולי אם היית פוגש אותה היום - לא היית מוצא בה עניין מיוחד?
אני מבינה שאהבת אותה. אבל אתה צריך להכיר בכך שזמן רב חלף, ואי אפשר להתחיל שוב להיות בקשר כאילו מאותה נקודה. עד כמה שזה באמת מאוד כואב...
 
תודה שחר

כתבת יפה שאולי היא השתנתה במשך השנים, אבל אני מרגיש חזק והרגשתי גם בטיפול שיש בה משהו מאד מהותי ויסודי באופי ולא ישתנה עם הזמן. תמיד יש ספק ואמנם הכרתי אותה רק במסגרת עבודה, אבל יש גם רגש.
&nbsp
 
פילוסוף, הכל היה בסדר איתך בשבועיים האלה?

בדרך כלל אתה מגיב פה הרבה יותר מהר! היית חולה?
 

אופירA

New member
מנהל
באמת עצוב

שכל כך הרבה פעמים היא אמרה לך שהיא לא רוצה קשר איתך, ואתה עדיין לא מקבל את זה, וממשיך לנסות להתעקש.
אני מבינה שאתה רוצה. לרצות מותר.
אבל אתה צריך להבין שחובתך למחוק אותה ממעשיך, ולהפנים שהיא לא רוצה אותך בשום צורה - גם אם תהיה עדין וגם אם לא, גם אם תהיה יפה וגם אם לא.
 
סתם רפרפתי ואני מצטערת אבל אני חייבת להגיב פילוסוף

מה שאתה עושה זה מעשה אגואיסטי שנחשב להטרדה.
כמו שיש אדם שמטריד מינית כי הוא חושב רק על האינטרס של עצמו ולא
מעניין אותו צרכי הזולת והעובדה שהזולת לא רוצה במגע מיני עימו ככה יש
הטרדה נפשית שהמטריד רואה רק את האינטרס שלו מול עיניו ומתעלם מרצון הזולת

אם אתה לא יכול לשכוח ממנה ניחא אין לך כל זכות לפנות אליה
היא אמרה לך מספר פעמים לא מבוטל ולא רק פעם או פעמיים שאיננה מעוניינת
צא מהסרט הבחורה לא רוצה אותך משום בחינה- רומנטית, אפלטונית וואטאבר.
אנשים לא אוהבים כשמטרידים אותם
 
לא מבין את הרעיון של להודיע שאת עוזבת את הפורום כקוסמת ורודה

ואז לחזור אחרי יומיים כקוסמת ורודה2
לעניינו- הוא לא יפנה אליה, כי ככל הנראה אין לו בכלל את האפשרות הטכנית לעשות את זה (אחרת כבר היה מנסה).
כמו שכתבתי בשרשור אחר לפני כמה חודשים - הוא עדיין שבוי בקונספציה שהייתה יכולה להיות להם זוגיות אם היה מתנהג אחרת, או אם הפסיכולוג שטפל בו היה מתנהג אחרת. בקיצור הוא תופס את מערכת היחסים הטיפולית להרבה יותר אינטימית ממה שהיא היתה במציאות - בסך הכל מישהי שהייתה צריכה לשבץ אותו בעבודה במסגרת שיקומית. כיוון שיש לו מחסום שמונע ממנו להפנים שבאף סיטואציה היא לא הייתה מעוניינת בו , שום דבר שנגיד לא יסייע. להפך. אחת הסיבות שכל פרק זמן הוא מעלה את הנושא הזה שוב, היא שזו דרך שלו לשמור אותה "חיה" בהוויה הסוביקטיבית הזו. ולא רק בפורום הזה (אפילו בפורום זוגיות במשבר, כשברור שהדבר האחרון שאפשר להגיד על זה הוא שיש כאן משבר בזוגיות).
לכן אין טעם לנזוף בו ולהשוות אותו למטריד , מה גם שלא נראה לי שיש לו באמת יכולת להטריד אותה.
 
המושג מינית בכלל לא קשור אליה

כי אני אוהב אותה בצורה מאד אפלטונית ויפה כאדם, ואין לי עניין גופני בה. הרבה זמן הייתי מוכן להתחתן אתה כדי להיות אתה בקשר רגשי חזק. התנהגותי אליה אולי נראית כמי שמחפש סקס ולכן אנשים התנהגו אליי ככה למשל הפסיכולוג הזה שהתעלל בי והזיק קשה לתקשורת שלי.
&nbsp
 
אני באמת מצטער שהטרדתי אותה

כל כך הרבה זמן, או גרמתי לה להרגיש מוטרדת. ברור שכוונותיי היו טובות ורציתי אתה קשר רגשי של הרבה נתינה רגשית, גם מצדי כלפיה. אולי זה כי קשה לי להפנים מצבים חברתיים ואני אוהב אותה כל כך וגם הייתי במצב נפשי קשה מסיבות אחרות וקיוויתי שיש עוד סיכוני. עכשיו שאני מבין שאין עוד תקווה לשנות את דעתה בדרך נעימה, אני מניח שאעזוב את העניין ואשתדל להמשיך הלאה. אבל היא לדעתי עדיין אישה נהדרת, ככל שהתרשמתי ממנה במשך 4 שנים בטיפול.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אהבה גדולה


פילוסוף יקר,
אהבתך לעובדת ההשמה גדולה ועצומה, גם בחלוף הזמן היא אינה דועכת...
לפעמים אתה כותב כאן מתוך קול ההגיון :צריך להתקדם הלאה, לפתוח דף חדש, להיות אדם רוחני המתמקד בלעשות טוב.אתה מחבר שירים ומנסה לעזור לכל המשתתפים כאן בעיצות... יש לך לב רחב שרוצה לעשות טוב

אבל לפעמים ,אולי ברגעי בדידות בוקע ממך קול הרגש:
אולי אם היא היתה יודעת כמה היא חשובה לך היא היתה יוצרת קשר?
אולי היא תבין שאתה מאוד אוהב אותה?

עברו מעל 20 שנה ואהבתך ממשיכה בשיא העוצמה,אולי המרחק ממנה וחוסר הנגישות הפכו את דמותה הבלתי מושגת למשהו גדול ועצום ולמעשה לא לדמות של אישה בשר ודם...

אני מכבדת את עוצמת הרגשות שלך כלפיה גם לאחר תקופה כזו ארוכה וגם לאחר שהיא הסבירה באופן מוחלט וברור שאינה רוצה קשר איתך (הבסיס להיכרות היה בין מטפלת למטופל).
ומקווה שיגיעו ימים בהם תמצא מרגוע לנפשך המתייסרת בייסורי האהבה הנכזבת. שולחת לך שיר ואיחולי חג שמח

מתנדבת סה"ר

 
תודה על התמיכה

באמת אני חושב שתמיד אזכור לטובה את האישה הזאת ואת הרגעים היפים שהיו לי אתה, אבל היא לא אוהבת אותי וכנראה צריך להשלים ולהמשיך הלאה ככל שקשה.
 
למעלה