טוב

טוב

אחרי שיחה עם העו"ס שלי, הגעתי למסקנה שאותה אישה שאני אוהב כבר הרבה זמן לא אוהבת אותי וכנראה גם לא תאהב אותי אף פעם, ואין סיכוי לשכנע אותה. בכל מקרה, אני מאד אוהב אותה ועדיין חושב שהיא אישה נהדרת ותמיד יהיו לי זיכרונות נהדרים ממנה. הפכתי את העולם בשבילה, והיא ראויה לזה. חבל שלא הצליח, אבל אולי אני לא האדם שנועד לה.
 
ועוד דבר

אני חופשי.
אני יכול להתחיל עם מי שאני רוצה.
אני יכול לעשות מה שאני רוצה.
אני יכול לדבר כמו שאני רוצה.
אני חופשי.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
חופשי!!!

היי פילוסוף היקר,
אחרי שנים רבות של תקווה שאולי האישה שאתה אוהב ומעריץ תשנה את דעתה ודבר לא קרה פתאום אתה נשמע אולי אופטימי יותר...
ההבנה הזו שאתה חופשי נשמעת אולי כתובנה חדשה...
לכבודך בחרתי בשיר שאולי יסמל את פתיחת כל האפשרויות בעולם כאדם חופשי.
מתנדבת סה"ר

 
פילוסוף, איזה פריצת דרך. איזו התקדמות. לא יאומן.

משמח לשמוע.
חופש יכול להיות גם בודד וגם לא קל, מנסיוני.
אבל הוא קל, וגלומות בו אפשרויות חדשות.
לחיי החופש החדש שלך.
 
הבעיה היא רק ש

בכפר שלי יש אנשים שמנסים למנוע ממני את החופש. יש לי חברים שצועקים עליי שאני חוקר אותם כשאני מתעניין בהם לטובה, ויש גם אנשים שמתנהגים אליי לא יפה ואף בתוקפנות מסוכנת.
&nbsp
 
אולי עם החופש הפנימי החדש שמתהווה

וכל גם לאט לאט למצוא דרכי תקשורת חדשות
שאנשים לא ירגישן מאויימים מהן....
 
חשבתי על זה קצת והגעתי לכמה תובנות:

קודם כל, צריך לדבר כך שלשני הצדדים תהיה הזדמנות להתבטא ולא רק אני אנהל את שיחה ואקבע על מה ידברו, ולכן עדיף לדבר על נושאים משותפים. בכל מקרה, צריך לדבר על כל מיני דברים ועדיף להתחיל מכלליים ולהמשיך לאישיים יותר. דבר אחר: כנראה אי אפשר להגיד "תאמין לי" במקום לשקר, כי יותר קל לשומע לחקור כדי לקבל תשובה ישירה מאשר לחקור כדי לקבל תשובה נכונה, כי הוא יודע שתשובה ישירה יותר וודאית מהתשובה "תאמין לי". אם הוא לא יכול לבדוק או לא יודע שיוכל לבדוק, תמיד ייטה לחקור יותר בשביל תשובה שהוא יודע שהיא וודאית ושקל לו לקבל. בנוסף לזה להגיד "שיהיה לך לא טוב" זה לא כל כך אפקטיבי כי האחר יוכל להגיד שכן טוב לו ומוטב שאתלונן עליו, ולקרוא לקשר גופני "קשר חומרי" זה פשוט לא מובן.
 
טוב

אולי הגיוני להגיד "תאמין לי" ולדבר על תחביבים, אבל אולי זה לא מה שמשנה. צריך להיות אדם עדין וחביב כמו שהייתי פעם ולא לתקוף. החברה הרגיזה אותי במשך השנים ואני מצטער שנהייתי תוקפני בגללה. עכשיו אהפוך שוב לעדין ויאהבו אותי כמו בעבר. אולי דווקא יותר הגיוני להגיד "מה שלומך", לדבר על נושאים משותפים ולהימנע מלשקר. אני חושב שמרוב פילוסופיה אנשים הזיקו לי, גם כי לא הבינו את כוונותיי היפות.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה