חיים של גיהנום

כאב 8

Member
חיים של גיהנום

אני לא חייה אני סובלת
משכנעת את אלוהים למה כדאי לו להרוג אותי
שתן את החיים לאנשים שרוצים לחיות ורוצים
לא יכולה יותר
לא יכולההההה יותר ........
ממש סובלת תקח אותי כבר אלוהיםםםםםםםםםםםםם
 
שלום

חיי אדם מקודשים. אלוהים נתן לנו אותם במתנה כדי שנוכיח את יכולתנו להתמודד עם הקשיים ולשמור את החיים "ובחרת בחיים". בעולם יש הרבה סבל וגם אושר, וגם בחיים. ציער אותי לדעת שכל כך רע וקשה לך, אשמח לנסות לעזור וזכרי שיש לך כוחות להתמודד אם תאמיני בעצמך ולא תתייאשי. אני מאמין שלכל אדם יש הרבה כוחות לשפר את איכות חייו, והוא צריך למצוא אותם.
&nbsp
 
כאב8 , אני נורא מקווה שתישארי קצת בפורום

ותאפשרי לעצמך להיעזר בנו.
מזמן לא היית כאן.
האם קרו דברים קשים במיוחד לאחרונה?
האם המצב הסלים?....
ספרי מה עובר עלייך.
אני, כמו פילוסוף, מצטערת לשמוע שכל כך קשה לך ואת כל כך סובלת.
אנחנו כאן כדי לנסות ולעזור.
בבקשה אל תתייאשי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כמו צמח בר

מקריאת דברייך נשמעת תחושת הכאב והסבל שלך שכמו רעל מרעילים כל חלקה טובה בחייך ומייבשים את הקרקע. אני מרגישה את תחושת חוסר האונים העמוקה שאת חשה, ואת הבדידות שחונקת ולא משאירה מקום לדברים אחרים.

יחד עם זאת,אפילו בתנאי בצורת ויובש קשים, יש צמחי בר חזקים שמצליחים למרות הכל להאחז בחיים ואף לפרוח. כמוך, הם נאחזים בחיים.

יקירה, אני לא מצליחה לדמיין אפילו איזה תעצומות נפש נדרשות כדי לא לוותר, להחזיק את הראש מעל החול ולהמשיך לשלוח שורשים ולחפש את המים...כולי תיקווה שתצליחי להמשיך עם התהליך הזה של לצמוח מתוך הכאב העמוק הזה ולמצוא קצת שלווה ונחת.

יש לך כוחות רבים, את לא לבד. אמנם איננו איתך פיזית, אך אנו ממתינים כאן כל ערב בדיוק מהצד השני של המסך, על מנת ללוות אותך במסע הזה, אל החיים.

שולחת לך חיבוק חם, ומייחלת שתמצאי רגעי מנוחה לנפשך,
מתנדבת סה"ר
 
שולחת חיבוק....

איזשהו דבר טוב, לפחות אחד, שעוד נשאר לך לעשות פה. יש לך מה ללמוד, אולי גם מה ללמד. ואת חשובה פה, העולם הזה. לכן את עדיין פה, חיה ונושמת. לא בטעות.
ואני רוצה לשאול אותך, "כאב" (תחליפי שם דחוווף!!! זה הורס לך!), טם יש משהו אחד קטן, קטנטן אפילו, שאת מוכנה ויכולה לעשות מחר - משהו שיוסיף טוב בעולם: בשביל עצמך, או בשביל מישהו שאת אוהבת, או בשביל מישהו זר, או בשביל אלוקים? זה יכול להיות ממש כל דבר שתחליטי, מלמלא אמבטיה בקצף ולהתענג עליו, דרך להתקשר לבת-דודה שלא דיברת איתה הרבה זמן ולשאול מה שלומה, ועד (להבדיל) להגיד יום בתהלים. כל דבר שייתן לך תחושה משמעות ושישמח אותך או מישהו אחר. את מוכנה לנסות ולשחק איתי קצת ב"משחק" הזה? וכל פעם לחשוב *רק* על הדבר הקטן הבא שתעשי?
 

freedom40

New member
שולחת המון הזדהות וחיבוק בהסכמה

לפעמים צריך להסתכל על מה שכן יש לנו. אני יודעת שזה ממש מעצבן שאומרים את זה במצב של ייאוש..כי גם אני הייתי שם ..אבל גם כשנדמה לנו שאין לנו כלום..תמיד יש משהו טוב בחיים שלנו.
והדבר שהכי חשוב. זה שלבנאדם יהיה את עצמו.
זה כבר עבודה עצמית. כי מין שאין לי את עצמו. וצריך לבנות מחדש .זה כל החיים לעבוד על עצמך.

אם את רוצה ככה להתכתב וסתם לקשקש גם. אני יותר מאשמח.
 
למעלה