זקוק לעזרה

ORENAM1

New member
זקוק לעזרה

כחלק מהקשיים שלי בחיפושי עבודה. יכול להיות שזה קשור לבגרות , מחשבות או דיכאון או הרס עצמי. יש מצב שבו אני מרגיש ממש לא בוגר או רציני אם אני נפגש לדייט כל עוד אני בשלבי חיפוש עבודה. זה יכול להיות קשור גם לעוד נושאים.
זאת אומרת אתמול היה מצב שבזמן שאמור להיות לי דייט בערב , ויש לי אופציות לבחירת עבודות , ובכלל באופן כללי אני מרגיש חסר אחריות , אפאטי . כאילו אני יודע שזה טעות ובכל זאת ממשיך. ותוך כדי כמובן אני מרגיש לא מאוזן מחשבות שליליות וכ'.
לגבי הדייט עצמו, נפגשתי עם מישהי חמודה מאוד מצליחה , היא מנתחת עיניים, הבנתי והרגשתי שאני מאוד מוצא חן בעינייה.
כל הדייט מבחינתי היה כזה די מאולץ (שאיתו אגב גם יצאתי מהבית בעקבות אותו סיטואציות שתיארתי למעלה) מבחינת התנהגות , מחשבות שליליות ,חוסר ביטחון עצמי נמוך אני כזה מנסה לייפות את המצב, להראות קול ובתכלס מרגיש כמו איזה אפס.
ולה כרגע לא משנה מצבי, זאת אומרת היא מבינה שזה מצב זמני.
אז זהו אצלי זה קצת יותר מסובך.
העניין הוא, שלא משנה מה אני בטוח שגם אם אמשיך בקשר, וכאילו להתעלם מהמחשבות השליליות הן לא ייעלמו , ועדיין אני יתקשה לחשוב ברצינות על חיפוש עבודה, ואם אני אחליט על מקום עבודה זה יהיה ממש מתוך אולי חוסר שיקול דעת לחלוטין, שכאילו להראות הנה אני עובד לפחות במקביל אליה.
יש לי עוד ראיון במשך השבוע ובלי שום קשר מה יהיה לגביה אני כבר מרגיש , חוסר רצינות.
בנוסף לזה, אני מרגיש פחדן מה לא.
קשה לי מצד אחד לוותר עליה ארגיש באסה כי בחורה כזאת לא תשאר לבד ,מצד שני אולי גם לא רוצה לפגוע בה. אני גם חושב על ההזדמניות שזה יכול להביא לי כמו לעזוב את הבית . אולי אני מחפש רק סקס.
אני יודע שאין קשר בין דייטים לחיפוש עבודה אבל המוח שלי לא נותן הקלות.
אני רוצה רק לציין שתחושות שתארתי , מגיעות גם שאם אני בוחר לפעמים ללכת לשחק כדורגל, או שכחלק מהתמודדות ושינוי הרגלים אני צריך להפסיק לעשות ספורט.

אני לוקח תרופות נגד מחשבות טורדניות ,חרדה ודיכאון.
ואני נפגש גם עם פסיכוטרפיסטית.

אני לא יודע אם זה קשור למחשבות טרודניות , ילדותייות או דיכאון.
מה אני צריך לעשות בשביל לקחת אחריות?

תשובות כנות בבקשה.
 
שלום

אתה צריך לפתח ביטחון עצמי, אהוב והערך את עצמך ותהיה בטוח שאתה אדם נהדר ומוצלח. הצג את מעלותיך בחברה בגאווה. אולי כדאי גם שתתכנן לפני הריאיון או הדייט מה תעשה בהם ואיך תעביר אותם, ואז יהיה לך יותר סדר במחשבה על מה שצריך לעשות ואולי תרגיש יותר בטוח כשתגיע לזמן האמת. בדייט כדאי גם להיות אמתי וטבעי ולתת חיבה וגם ליהנות ולא להרגיש מאולץ. אולי אתה פוחד שלא יצליח, אבל אם תהיה נחמד לא צריך לחשוש. בריאיון עבודה עליך להיות מוכן וענייני, וחשוב לעשות את העבודה היטב וביעילות ועדיף בלי רגשות כדי שיעריכו ויקדמו אותך בחיים.
&nbsp
 
אם יש מחשבות טורדניות

נסה למצוא מחשבות אחרות יותר טובות, מעניינות וחשובות ומשמעותיות בשבילך. אולי תחשוב על דברים שאתה אוהב לעשות.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
דייטים וחיפוש עבודה?

היי,
נראה אולי כי לופים של מחשבות ודאגות מעסיקים אותך ולא נותנים מנוח...
כל דרך בה תבחר נראית ומרגישה כמקור לבעיה חדשה עד שכל התחומים מתערבבים ונראים מאיימים :הדייט ,חיפוש העבודה, הכדורגל...
אולי כל כך חשוב לך להיות רציני עד שעבורך רצינות זה התמקדות בתחום אחד והתמסרות לו בלי פשרות ובלי הסתעפויות. אם אני מחפש עבודה אז להשקיע רק בזה ולא לאפשר לעצמי פסק זמן לכדורגל...ואם אני יוצא לדייט אז להתמסר רק לזה ואז אולי חיפוש העבודה יפגע מזה...

אתה אולי מרגיש שאם תמצא עבודה ותתמקד רק בזה אחר כך יהיה לך פנאי לכדורגל ולדייטים אבל הבחורה שפגשת מוצאת חן בעינך...אתה פוחד לפספס את ההזדמנות, היא מקבלת אותך כמו שאתה.

נסה לבדוק עם עצמך האם אתה יכול לקבל מצב בו תשלב לפחות שני תחומים במקביל, לפתח מערכת יחסים וגם לחפש מקום עבודה במקביל...זו לא עצלות לצאת לדייט בתקופה בה אתה מחפש עבודה. זו לא עצלות לשחק כדורגל בתקופה בה את מחפש עבודה... אפשר לעצמך שעה או שעתיים ביום למשהו נוסף על חיפוש העבודה.
אני מאחלת לך הצלחה במציאת עבודה ולילה שקט ורגוע ,
מתנדבת סה"ר
 
היי, כבר הגבתי לך פעם ואמרתי

שאתה כל כך חמור עם עצמך.
וזה מה ששאני מרגישה גם הפעם.
למה אתה כל כך רודה בעצמך?....
והאם אתה יכול קצת לתת לעצמך לנשום?.... קצת לנוח?....
 
למעלה