מחשבות גדולות

yuval344

New member
מחשבות גדולות

מעשים קטנים

צריך להיות הפוך ?

אולי לא הפוך, פשוט מאוזן יותר
 
אני מנסה לתכנת רובוט חכם

אני מתכנת את המחשב שלי לבינה מלאכותית, ואם התוכנות יצליחו בעתיד אשלח אותן לחברת רובוטים שתבנה רובוט חכם. את הרובוט אגדל בביתי ואלמד אותו דברים.
&nbsp
 

offWhiteRider

New member
זה נשמע מצחיק שאתה אומר את זה

אני מאוד עדין איתך.

בינה מלאכותית זה מושג ערטילאי.


WEAK AI זה הכי טוב שיש היום. ואתה לא יכול לעשות משהו בסגנון כי זה דורש משאבים של מדינה קטנה.
 
יש לי שכל וחוכמה

ובעזרת הרעיונות המקוריים שלי אני שואף למשהו אדיר בעזרת מינימום כלים. אני לא בטוח שהתוכניות יעבדו אבל אני חושב ומקווה שיוכלו לשמש בסיס טוב עם רעיון טוב ליצירת תוכנה יעילה. הבסיס לתוכנות זה המילון שמתרגם מלים באנגלית לשפת מחשב, באופן שכל הגדרה היא תנאי אחד ארוך. עיקר תוכנות הבינה שלי עובדות עם תנאים באופן שיוצר פונקציות של חשיבה וקישורים מורכבים בין תוכנות. יש לי למשל מעבד תמלילים מיוחד שעובד בדרך של תכנות עצמי בעזרת "מקרו" חזק, ורוב התוכנות האלה שלי מכילות לימוד ותכנות עצמיים. חלק אחר מהתוכנות הוא שתי שפות מחשב שהמצאתי, אחת מאד אינטלקטואלית וחזקה והשנייה ציורית ונוחה, והקישור אליהן ודרכן מלמד את המחשב להתייחס לתנאים שבמידע בדרך מתוחכמת יותר.
 

offWhiteRider

New member
מאוד אשמח להשתמש בתוכנות שכתבת

תוכל לשתף ?


ופילו,אולי כדאי לדבר בצורה יותר צנועה. אני אומר את זה גם לעצמי לא רק לך.

אני לא ממש יודע לתכנת, אבל למדתי קצת C. ובאסמבלי כמה פקודות. באיזה שפות אתה שולט ?
 
רק ביסיק

אבל אני מצליח להשיג בה מטרות יפות מאד, אמנם לא תמיד עובד כי יש לי טעויות תכנות אבל אני שולט בשפה בקלות רבה ומפתח רעיונות מאד חשובים. אני לא מנסה להיראות לא צנוע, אבל טוב וחשוב לנסות אפשרויות לממש את החשיבה. אני מאמין שאפשר ע"י מציאת השיטה הנכונה והקולעת למטרה להגיע להישגים טובים מאד גם בלי הרבה מורכבות וידע. אני עושה כל מיני פרויקטים מעניינים וגם אמנותיים ואומרים לי שאני גאון. אין לדעת.
&nbsp
&nbsp
 
למשל:

יש לי מילון של כחמש מאות מלים באנגלית שמתורגמות לבייסיק ותוכנה שיצרה קובץ הגדרה לכל מלה כך שהקובץ הוא תנאי אחד ארוך ובסופו מצורף קטע שמיישם את ההגדרה לדברים כמו ביצוע פעולות, ניחוש מספרי עולה ומציאת התכונה של עצמים. יש לי גם מעבד תמלילים מיוחד עם תכנות עצמי, מעבד נתונים מתוחכם ותוכנת חשיבה שמשתמשת בתנאים מתוך תוכנות, בתכונות מתוך הגדרות ובכמה נתונים על המציאות שהוכתבו בקובץ אחד. בנוסף שני המעבדים מעבירים מידע לתוכנת החשיבה. תכנתי שתי שפות מחשב, אחת אינטלקטואלית וחזקה והשנייה ציורית וקצרה, ויש לי כמה תוכנות שעוסקים בקבצים, בפקודות ובתפעול ולמשל תוכנה שמתרגמת בין שפות מחשב. השליטה באפשרויות של קבצים ותוכנות והזרימה ביניהם תגרום למחשב להשתמש בתנאים כדי להשיג עוד ועוד תוצאות חשיבה ולימוד. תוכנת הרגש מחקה את מבנה המודעות ע"י קישור בין חלקי מערך ביחד עם רגישות לגורמים פנימיים וחיצוניים, ויוצרת מעין מודעות פשוטה למחשב תוך כדי שמידע מילולי שנכנס אליה עובר דרך המילון.
 
האתונאים בניגוד לספרטנים

אמרו שצריך לדון היטב בבעיה ולהגיע למסקנות יעילות לפני שמבצעים. מחשבות מביאות לדיבור, ודיבור מביא למעשים. מחשבות צריכות להיות יעילות וחכמות, וזה מביא למעשים יעילים וחכמים.
&nbsp
 

offWhiteRider

New member
ותראה מה קרה להם...

When did Greece fall under the Roman Empire?
This period begins with the death of Alexander and ends with the Roman conquest. Roman Greece is usually considered to be the period between Roman victory over the Corinthians at the Battle of Corinth in 146 BC and the establishment of Byzantium by Constantine as the capital of the Roman Empire in AD 330.


אני חושב שהשילוב בין שתי השיטות הוא שביל הזהב, כמובן שיש שילובים אין סוף...
 
אתה יודע, שאני חושב על זה שוב

אתונה וספרטה מזכירות לי את לוס אנג'לס וניו יורק, או תל אביב בשדרות.
אתה מבין למה באתונה מצאו זמן לחשוב?
אתה יודע ש 300 ספרטנים עמדו מול האימפריה הפרסית כמו ש 10000 אתונאים לא יכולים לחלום אפילו?

זה אולי סיפור מוגזם, אבל אפשר לראות גם היום תופעות דומות.
 

billy the kid777

New member
אני מכיר מישהו מאזור, שמנצח חמש מושבניקים.

אז זה לא מדויק מה שאתה טוען.

אולי פילו צודק.
 
למעלה