לא מתקבלת לעבודות

sls12

New member
לא מתקבלת לעבודות

אחרי תקופה ארוכה , מנסה לחזור לשוק העבודה, אבל ניסיתי ולא התקבלתי למה עבודות שרציתי..זה משהו שמאד מייאש..לא יודעת מה יהיה...
מה אתם אומרים?
 
שתמשיכי לנסות

לא ניתן להתייחס או לתת לך עצות ספציפיות משום שלא נתת מידע על כישורים, השכלה נסיון מקצועי , הסיבה שהיית מחוץ לשוק העבודה תקופה ארוכה וכו'.
אבל באופן כללי צריך להמשיך.
אם יש לך קשרים, אפשר לנסות להפעיל אותם
שווה לפעמים להתפשר על עבודה עם שכר / תנאים פחות טובים כדי לשבור את המעגל , ומשם לעלות למעלה.
 

sls12

New member
אין לי מקצוע

אני מחפשת עבודות בשירות לקוחות או מזכירות ולא מתקבלת. מה יהיה כשיהיה לי מקצוע [בעז"ה] איך אז אנ אתקבל לעבודות שדורשות יותר?
המצב הזה ממש מדאיג אותי..
 
כשיהיה לך מקצוע זה יהיה יותר פשוט

וכדאי להתחיל לעבוד על זה כמה שיותר מהר.
לגבי עבודות בשירות לקוחות- אם סתם לא חוזרים אליך, תמשיכי לנסות. אם בעקבות ראיונות לא לוקחים אותך, אולי את משדרת משהו כזה.
לא ציינת אם אי פעם עבדת במשהו, אם שרתת בצבא וכו'.
בקיצור מהמעט שאת כותבת כאן, קצת קשה לעזור לך
 
הניסוח שלי היה לא נכון

התכוונתי לשאול שאם עבדת במה זה היה. ואם שרתת בצבא שירות מלא אז את יודעת להתאים את עצמך למסגרות ולמשמעת לא רואה סיבה שלא תצליחי למצוא עבודה. אני מניח שזה זמני.
האם את נמצאת בלמידה לתואר כרגע.
 

sls12

New member
השאלה עד מתי זה יהיה..

וזה גם עושה לימצב רוח רע :[
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
חיפוש עבודה

אני שומעת את החרדה, הלחץ הנפשי והמצוקה שבה את נמצאת. אכן, חיפוש עבודה הינו משימה קשה ביותר, מלחיצה ולעיתים אף משתקת. החשש מהראיון עבודה - האם תתקבלי ותעברי הראיון...ומה אם לא אעבור אף ראיון...ומה אם אעבור ראיון אך לא אצליח להשתלב בעבודה מסיבה כלשהי.

והמצוקה של תקופת החיפוש וההמתנה המייסרת למענה בבית. הקושי להעסיק את עצמך ולקיים שגרת חיים מספקת.

עם זאת, אל אף כל החששות שלך, את ממשיכה בנחישות ובאומץ לשלוח קורות חיים, פעם אחר פעם, ואת ממשיכה לנסות. עובדה זו ראויה מאוד להערכה.

יקרה, אנחנו איתך. אל תהיי לבד בזה. תמשיכי לכתוב פה ולשתף, כולנו כאן לרשותך. את גם מוזמנת לבוא לדבר איתנו בצ'ט בשיחה אישית, אחד על אחד, אם אופציה זו עדיפה עבורך. אנחנו איתך
 
למעלה