עצבות גדולה

crema30

New member
עצבות גדולה

פניתי לפורום לזוגיות אבל שם קיבלתי יחס קר ומעליב. אני לא יודעת איפה לפרוק. את המשפחה שלי אני לא משתפת. לפני 4 חודשים הגיע עובד חדש למקום עבודתי שעזב אגב קצת פחות מחודש. הוא חיזר אחריי ואני נענתי לחיזוריו מהר. הוא גרוש עם ילדה קטנה. לא רוצה לרשום פה מגילה. אבל הקטע שנפגשנו 4 פעמים. הוא גילה שאני לא בתולה ושישבתי עם ערבים ישיבות. החליט שלא מתאים לו הקשר ונשאר ידידים. למרות זאת נפגשנו עוד פעמיים אחרי שגילה מי אני הוא בן אדם שקרן שיקר לי הרבה שיקח אותי לטיולים. שיקר שאין לו פייסבוק ובסוף הוסיף אותי. למרות הכל היה נחמד אלי בעבודה. לפני שעזב את העבודה נפגשנו. הוא אמר שעוזב לעיר אחרת והציע לי לבקר אותו ואף שאל שאלות אם אני יודעת לבשל וכו. אחרי שעזב ראיתי אותו באתר היכרויות. אחרי זה ראיתי שמחק אותי מהפייס . הרגשתי רע מאוד הרי בפגישה דיברנו על הרצון שלו שאבקר אותו כל סופש בדירה החדשה שלו. שלחתי לו הודעה שחשבתי שאנחנו ידידים טובים ובסוך גיליתי את האמת. הוא ענה בנודעה בחזרה שיופי עכשיו אני יודעת את האמת. שכבר אמר לי שלא היה ולט יהיה ביננו כלום. שלא אתקשר ולא אשלח לו הודעות . גם אמר שאין לו ידידות למרות שהיינו בקשר בעבודה כן אמר שאני ידידה לכל דבר. התקשרתי למסטיקנית שאמרה לי שהוא רוצה מחוייבות ממני ושיצור איתי קשר עוד שבועיים עבר מאז שבוע וחצי. ראיתי שהוא עדכן תמונה באתר היכרויות. יש לי שם פרופיל מזוייף בנוסף לאמיתי אני מרגישה נורא. חסרת ערך מולו. בתוכי יש רצון שכן ישנה את דעתו. נכוותי כמה פעמים ואני מפחדת להכיר. בקיצור כל כולי עצובה וקשה לי לוותר עליו. זה לא נתפס. הרי נפגשנו 4 פעמים. נכון אני שקטה ובישנית שלא מפתחת שיחות. על זה צריך לפסול אותי..?
 

תאום2

New member
מגיע לך מישהו שיעריך אותך

ואהב אותך באמת, יעריך את העדינות שלך וההוא נראה לי רק מחפש טרף קל ולזרוק
 
שלום

הוא לא נשמע כאדם נחמד ולא ראוי שתהיי אתו בקשר, מה גם שהוא לא ממש מעוניין בזה. ודאי תוכלי למצוא מישהו טוב יותר, אל תבזבזי רגשות על מישהו שלא שווה את זה.
 

אופירA

New member
מנהל
אל תרצי מישהו שמשקר ואינו יציב, ומי שמעביר עלייך ביקורת

ברור שהאדם הזה לא טוב לך.
אבל את בכל זאת רוצה אותו, בגלל שאת רוצה את אלו שלא טובים לך, כי את רוצה שלא יהיה לך טוב, כי את מרגישה חוסר ערך עצמי.

תעבדי על עצמך, בשום אופן לא לרצות את מי שלא טוב לך. תחזקי את הערך העצמי שלך.
תלמדי את עצמך שמי שאת זה מי שאת, שאת לא רוצה להיות מישהו אחר. את שקטה, את ביישנית, לא מדברת הרבה, עובדת, מבלה איך שאת מבלה, ניהלת מערכות יחסים באופן נורמטיבי בהחלט לגילך - ומי שזה לא מתאים לו, שיתחפף ולא יעביר עלייך ביקורת כי אין מה להעביר על זה ביקורת. לא מתאים לך, עזוב.
מי שאומר לך שזה לא מתאים לו, ובכל זאת נשאר איתך, רוצה לשחק ברגשותייך ולפגוע בך, כדי להרגיש ערך עצמי...
וותרי על המשחק הזה מראש, כי את משתפת עם זה פעולה, כי את רוצה שהוא ישתנה. הוא לא, ותלמדי לזהות את זה לפני שיכאב לך הלב ולזרוק אותו.
 
הוא לא רצה אותך הוא רצה

מה שיש לך להציע בלי לרצות אותך כלומר רצה את היחס שלך, הבישול שלך, החיבה שלך ואולי אפילו המיטה שלך בלי להתחייב לשום קשר איתך לא ידידות ולא מחוייבות.
הוא ידע שלא ישיג את הדברים שנעימים לאגו (תשומת לב של אישה), אם יאמר לך את האמת ללא כחל וסרק אז הוא פיזר לך מסרים סותרים שלדעתי היו מאוד ברורים אבל את ממש רצית יחס אז כאילו בחרת לא לראות.
הוא ראה שקל לסובב אותך על האצבע אז עשה לך אותו תרגיל כמה פעמים.
קודם כל תתרחקי מבחורים כאילו את טובה מידי בשבילם הם אוהבים ללקט פירורים והם ישחקו איתך כדי להרגיש חשובים ו"גברים".
יש לך עולם ומלואו לתת אל תתני מעצמך לשחקנים רק לגברים שכוונותיהם מילותיהם ומעשיהם תואמים
 
אגב אנשים כאילו לא יגרמו לך לחוש מיוחדת

הם יסחטו ממך מה שיוכלו יקבלו את הרגע שלהם של הלהרגיש מיוחדים ורצויים וינפנפו אותך עד לפעם הבאה.
 
למעלה