תסבוכת משפחתית

תסבוכת משפחתית

אני רוצה שיגידו לי שאני טובה, נחמדה וחכמה גם כשאני עושה טעויות.
נמאס לי לשמוע מאמא שלי את צמד המילים טיפשה ומטומטמת על כל טעות שאני עושה, מאז שאני ילדה זה מה שאני שומעת על עצמי..
נמאס לי לשמוע מבעלי שאני לא מתפקדת כשהבית מסודר. לבעלי יש בעיית סדר וניקיון וכל דבר קטן שלא במקום מפריע לו ואני בדיוק הפוך.
בעלי רץ לאמא שלי על כל דבר קטן ומרכל עלי. אמא שלי מספרת לי את מה שהוא אומר וזה מכעיס אותי שהוא מדבר עלי ככה. אז כשאני פונה אליו לגבי זה הוא בורח ואמא שלי כועסת עלי כי סיפרתי לו את מה שהיא אמרה, שהוא אמר עלי. כבר כמה פעמים אמרתי לו שיפסיק לדבר עם אמא שלי והוא לא מפסיק גם כשאני מסבירה לו שזה מפריע לי. נראה לי שיש לו בעיה של הבנה ואני תקועה עם זה...
מצד אחד הוא אומר שהוא רוצה לחיות איתי ומצד שני הוא מרכל עלי וכשיש סכסוך בורח לאמא שלו
נמאס לי מהרכילויות והסודות במשפחה הזאת ומהניסיונות לתקן אותי.
אני מרגישה לבד ולאור כל ההתנהלות הזאת שנמשכת שנים אני לא מוצאת בהם אנשים שיכולים לנחם אותי ולהרגיע אותי כשקשה לי
מה עושים במצב כזה?
פעם היו לי אנשים שיכולתי להגיע אליהם ולהרגיש רצויה, גם אם זה לא היה נכון, מבפנים הרגשתי שהם רוצים להיות איתי וזה גרם לי להרגיש טוב, הכל נהרס איתם ומאז אני לבד.
מה עושים במצב כזה?
 
לפעמים נראה שכל

ההתנהגות של בעלי זו העמדת פנים, אין לו כעס, אין לו אהבה.... אין לו רגשות.
אני רק רוצה שמישהו יהיה איתי עכשיו... לא אמא שלי ולא בעלי, מישהו ניטרלי.
 

Shamy

New member
מבינה אותך נשמע קצת כמו סיפור חיי

לתת לך הרבה עצות טובות אין לי. מה שאני כן יכולה להגיד שתצפצפי על כולם ותחיי למען עצמך. בורח? שיילך...תהני מהשקט קראי ספר ודברים כאלה. אל תחפשי נחמה אצל בעלך או אימך כי זה סתם יגביר את עוגמת הנפש. חוץ מזה אני הולכת לטיפול פעם בשבוע זה הנחמה שלי..זה כל מה שיש לי להציע.
 
שלום

מצד אחד, חשוב שתהיי בטוחה בעצמך ולא תאמיני להם, ומצד שני, נסי לשפר ולקדם את עצמך ואת היכולות שלך. אמרי להם שאת משקיעה בהם ככל שיכולת ומצפה שיעריכו את זה. גם העבירי להם את המסר שהם חשובים לך, אולי הם לא מספיק מרגישים את זה. המשפחה היא האנשים הכי חשובים בשבילנו בעולם וצריך להיות איתם ביחסים טובים. אנושי לעשות טעויות, אבל מה שחשוב הוא לעזור כשיש צרה וקשיים ולהביע אהבה ומוכנות להיטיב..
 
זה נכון

שהיכולות שלי לא טובות מספיק, אני כנראה צריכה לעשות יותר.
תודה על העיצה
 

supersonic777

New member
אם אמא שלך מתנהגת,כפי שהיא...

מתנהגת כלפייך,תבקרי אותה פחות...
ועם הבעל,בעיה... בעצם לא ממש... אבל לפרק דברים זה קל...
 
המילים בהן פתחת כל כך נכונות

"אני רוצה שיגידו לי שאני טובה, נחמדה וחכמה גם כשאני עושה טעויות". ומגיע לך שיגידו לך את זה, גם כשאת עושה טעויות! מגיע לך להרגיש שאת אדם ראוי גם כשאת מפשלת, ושכל אדם מפשל ושוגה ומועד, וזה לא הופך אותו לאדם םחות כשיר או פחות חכם, ובט שלא פחות ראוי לאהבה ולהערכה.
ואן אין מי שיגיד לך את זה, כי האנשים הכי קרובים לך חיים בתפיסות שגויות (כן- הם אלה שטועים!) - תגידי את זה את לעצמך. תדברי עם עצמך בלי סוף, כל פעם שדבר כזה קורה, כל פעם שמטיחים בך ביקורת - ותזכירי לעצמך את האמת. שאת אדם ראוי, שאת טובה, שאת חכמה - ושמה שקרה באותה פעם ושעליו מבקרים אותך - לא משנה את זה!
ולגבי בעלך חולה-הנקיון: פעם הבאה שהוא מעביר עליך ביקורת, אל תתווכחי. תגידי לו: "אתה צודק, באמת לא מספיק נקי ומסודר פה", ותתקעי לו מטלית ביד, שיתחיל לעבוד. רוצה שכל דבר יהיה במקום שלו? בכבוד, שיחזיר אותו. את לא נולדת כדי להיות משרתת שלו. שיתרגל.
 
סתם מתעניינת היי

א. שחר חרישי כתבה לך מילים בסלע לטעמי
ב. אני מצטטת אותך:
"פעם היו לי אנשים שיכולתי להגיע אליהם ולהרגיש רצויה, גם אם זה לא היה נכון, מבפנים הרגשתי שהם רוצים להיות איתי וזה גרם לי להרגיש טוב, הכל נהרס איתם ומאז אני לבד."
ורוצה להגיד שאני נורא מזדהה.
את רוצה לשתף על זה יותר?.....
 
למעלה