אם החיים מתחלקים אצלי לשניים - החלק הראשון נגמר מזמן

  • פותח הנושא b88
  • פורסם בתאריך

b88

New member
אם החיים מתחלקים אצלי לשניים - החלק הראשון נגמר מזמן

זה נכון ואין לי שום פתרון אני עכשיו לבד החיים מה השאירו בי - הו כמה צלקות בצד ממשיך להתפלל אל האל אומרים שהוא שומע כל אחד הו, אני מחכה כאן הו, אני מחכה כאן זה נכון, בעיקר בזמן האחרון אני נראה שונה אני עף לשמיים עם כדור אחד או שניים למה אני צריך את זה? אשרי האיש שיש בו אלוהים כי את שלי אני מזמן כבר לא מוצא איך זה שאני מחפש תשובה ולא מוצא ואיך תמיד נכבה האור כשאני בוכה בתוך מקדש בלי אור מתפלל את מעלת השחור אני שואל מחכים לעתיד - ההווה מזמן מת אז מה עושים עכשיו וכיצד ממשיכים מי יודע בכלל - לאן אנחנו הולכים ואני בעצמי מחפש ובודק אלוהים אחד ואני אחד גם רק שהוא יודע הכל ואני בן אדם... כמו כולם ואני מתפלל אל האל לאחד לגואל אלי בדמיוני אני כבר מת אז מה עוד עלול לקרות לי מה כבר עלול לקרות לי ולעיתים קרובות נדמה לי אני לא פה אני לא שם אני ישן - אך לא נרדם ובווריד שלי זורם לו - חומר אחר במקום דם ואין אין לי כוח תיקחו אותי מכאן תיקחו ועם הרוח לא משנה לאן לא משנה לאן. אם יש מתים למעלה בשמיים אז עוד מעט אני איתם מה שנשאר - לקחת בינתיים הרבה אויר ולהוציא עשן ואם אני - מכאן סוף סוף הולכת מה שהיה בעצם לא נגמר הכל זמני כשהגוף באדמה נשאר אני רואה אותו - הכל עכשיו בסדר רק להבין אותו (אלוהים) - שווה את כל הסבל כדאי לבנות גם בשבילי - עוד ארון אחד
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הזעקה הזו נשמעת ומהדהדת


היי b88,
השורות הכואבות שכתבת נשזרו ממספר שירים של "היהודים" שזירה שהיא בבחינת מלאכת מחשבת אשר יוצרת זעקה...
אני רוצה להבטיח לך שהזעקה הזו נשמעת ומהדהדת ,אנחנו שומעים אותה ומבטיחים לך שאנו כאן בשבילך, צור קשר ועדכן אותנו.
הצ'אט פתוח עכשיו עד חצות כמו בכל יום ,מלבד בשישי :
[URL]http://www.sahar.org.il/[/URL]
מאחלת לך לילה שקט ורגוע, מתנדבת סה"ר
 

b88

New member
תודה
זה תקציר החיים, העיקר השורה לפני אחרונה

 

אופירA

New member
מנהל
אני מוצאת את תפקידי בחיים

בלחיות. בלהתקיים.
לקום בבוקר, ולעשות. לחייך. להיות. רק להיות.

אלוקים הביא אותי לעולם, והוא רוצה שאחיה בו. אז אני חיה. לא מחפשת מטרות שאיני יכולה להשיג. רק את אלה שאני יכולה. גם אם הן קטנות בעיני.
ואני חיה בשמחה, גם אם המטרות הגבוהות ביותר שאני יכולה להשיג זה לעשות כמה דברים פשוטים. אינני יכולה לשנות את החברה, להפוך את האנשים סביבי למוסריים יותר. אבל אני יכולה לנהל את וועד הבית ולהתעסק בלבנות קומה עליונה לדירה שלי. אני יכולה לקבל הזמנות עבודה וללכת לעבודה. אני יכולה לדבר עם חברה בטלפון. ללכת לקנות במכולת.

אני יכולה להמשיך לחלום, ולשאוף להגשים. הרבה דברים. לעסוק בציור ובמכירת ציורים. להרצות בפני קהל, להציג הצגות בפני קהל. הצגות שמעבירות מסר מחויך.
זה החיים - לעשות ולשאוף. וכל הזמן לשאת עיניים לאלוקים, ולבקש כוח כדי עוד לעשות ולשאוף.
 
למעלה