אני לפעמים מאבדת ריכוז אפילו בעצמי, מרחפת

alice1803

New member
אני בדרך כלל לא מצליחה

בגלל שאני מאבדת את עצמי לפעמים אז קשה לי להחזיק מעמד במקומות עבודה. יוצא שבערך כל כמה חודשים אני מחליפה מקום, אפשר לומר שעברתי 150 מקומות עבודה במהלך חיי, ואני ממעיטה. אני כל הזמן זזה, חייבת להיות בתנועה
&nbsp
&nbsp
 

כאב 8

Member
אצלי זה הרגשה של פסל

הראש מלא מחשבות או שפשוט נעלמת לי יז לזה גם מונח רפואי ?
 
הדבר הזה של להיות כמו פסל...

להיות קפואה
[זה הדבר שהכי מםפחיד אותי]
ואז זאת אומללות נוראה, נכון?....
וקשה לזוז אפילו כדי לעשות פיפי או להתקלח, נכון?.....
יש לזה איזה מונח אבל אני לא זוכרת....
 
וואו

מבין אותך לגמרי!
בעבר היו לי מקרים שהייתי מאבד את עצמי, אבל בגלל שהייתי שרוי בסטרס ולחץ!
לא ידעתי מה לעשות. הכל הטריף אותי : עבודה,לימודים,זוגיות, משפחה.
הייתי אוכל לאנשים בעבודה את הראש, פשוט חופר להם ומפיל עליהם את כל השטויות שלו רק כדי שלפחות זה ייצא ממני ואולי ארגיש יותר טוב.
החיים שלי תמיד רגילים אבל כל העומס הזה פשוט שיגע אותי: משמרות כפולות, משמרות לילה, מבחנים מעצבנים, אפילו היו מספר חודשים שעשו חפירות מתחת לבית שלי (ממש מתחת לחלון שלי) ולא יכולתי לישון כל הלילה ואני מדבר על תקופה של מבחנים. פשוט השתגעתי.
התחלתי בשיטוט באינטרנט בחיפוש אחר מאמרים או כל מיני קורסים שיעזרו לי לצאת מכל הלחץ הזה ופשוט להירגע, לקחת הצידה את כל הטירוף הזה, לסגור בקופסא ולזרוק לים.
איכשהו באמת שבמקרה מצאתי הדרכה חינמית שזה בכלל היה מפליא כי הרבה אנשים רק רוצים לעשוק אותך!! אבל, ההדרכה הזו גילתה לי באמצעות 10 דרכים טבעיות איך להיפטר מסטרס ומתח נפשי , וכמה שאני הייתי זקוק לזה!!!
וואו, כאילו, ברמות אחרות לגמרי.
[URL]http://www.hiyuly.com/10as.htm?vid=80984[/URL]
אז באחד הימים הייתי במבחן ולא ידעתי כלום, פשוט כלום, חזרתי הביתה ובמקום להתעצבן החלטתי לנקוט יוזמה ופשוט למדתי ב10 דרכים ממש פשוטות איך אפשר להרפות מהכאב ולתת לכל הלחץ הזה לצאת ממני, והיום אני יכול להגיד שאני מיישם את אותן השיטות באופן יומיומי.
אז לדעתי זה יכול לעזור לכל אחד מאיתנו ואם באמת יש לך זמן שבו את מאבדת את עצמך, תיכנסי ותראי את ההדרכה הזו, אולי גם לך היא תעשה טוב כמו שלי.
[URL]http://www.hiyuly.com/10as.htm?vid=80984[/URL]
 

alice1803

New member
היי תודה, אני אצפה בזה תיכף

צריכה להיות מרוכזת בזה, תודה רבה על ההתייחסות

שבוע טוב
 
למעלה