ואולי

ואולי

הדרך לשלב בין תחביבים וסוגים אחרים של נושאים מהחיים, היא יותר לספר ופחות לשאול. אם מבססים את השיחה על שאלות, יוצא שאחד הצדדים מנהל את השיחה וקובע מה ידברו בה וזה לא נכון. כדאי לספר על כל מיני נושאים ודברים שעברו עלינו בחיים, ומדי פעם להנחות את האחר בשאלה כשאין לו מה להגיד או כשמשהו מעניין אותנו.
 
ואולי עדיף

להתחיל מנושאים כלליים משותפים ולקרב אותן בהדרגה, וגם לא להתרכז בתחביבים שהם יותר שכליים אלא דווקא בחוויות רגשיות.
&nbsp
 
החלטתי שאני בכלל לא צריך

את כל הנודניקים הטיפשים האלה שמציקים לי ומתנהגים אליי לא יפה. אני יותר טוב מהם. אני אדם רוחני ואוהב שלא עושה כל רע לאיש. אהיה החכם ואתעלם. אם יתנהגו אליי באלימות, אתלונן. לא יצליחו לנצח אותי ולא יצליח להרגיז אותי, בחיים.
&nbsp
&nbsp
 
ועוד דבר:

יש לי אחלה חיים נהדרים ואני לא צריך אף אחד שיציק לי ויחדור לחיי. היום זרקתי שתי ידידות שהציקו לי במשך השנים, ואתחיל להתנהג ככה ביד קשה עם כל מי שלא בסדר אתי.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
דרכים ליצור קירבה

פילוסוף יקר, מאוד מרגש אותי לקרוא את דבריך. כל כך יפה לראות לראות איך אתה מנסה, ללא לאות, לחפש את הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר וידידות עם אנשים. זה באמת לא מובן מאליו איך נוצר קשר בין שני בני אדם, ואתה מביע את זה בהתלבטות שלך האם להיות יותר הדברן בשיחה או האם לשאול שאלות ולתת לבן הזוג איתו אתה משוחח לדבר יותר, האם כדאי לדבר על תחביבים (כלומר לבוא ממקום יותר שיכלי) או אולי לדבר על נושאים אישיים ורגשיים יותר. באמת זה די מבלבל, במיוחד כי אין תשובה חד משמעית על השאלה מהי הגישה הטובה ביותר. פשוט , זה מאוד שונה בין אנשים שונים. מה שמתאים לאדם אחד מסויים בכלל לא מתאים למישהו אחר. אולי פשוט צריך למצוא את האנשים הספורים שאיתם אתה מוצא שפה משותפת וקשר משמעותי, ולהנות מחברתם, וגם מהעולם הפנימי העשיר שלך.
אני מחזקת אותך במאמצים שלך לפענוח המסתורין של הקשרים החברתיים בין בני אדם. נשמח מאוד אם תמשיך לשתף אותנו במחשבותיך ובלקחים שאתה לומד בדרך.
שלך, מתנדבת סה"ר
 
למעלה