משהו קצת מוזר

משהו קצת מוזר

בזמנו למדתי מידענות, וממה שהבנתי על המקצוע הזה, מי שלמד אותו אמור למצוא כל דבר בגוגל. אבל עכשיו, כבר שלושה ימים שבקופ"ח מאוחדת יש עיצומים שבגללם אין מענה טלפוני במרפאות, והכתבה הכי חדשה על עיצומים במאוחדת היא מלפני שנתיים. זה מעורר כמה שאלות: האם זו פשלה של אתרי החדשות? פשלה שלי שאני לא מצליח למצוא? או שאתרי החדשות לא חושבים שמענה טלפוני במרפאות הוא נושא חשוב מספיק? יש גם את האפשרו שמישהו במאוחדת שכח להחליף את התקליט שמודיע על העיצומים כשאדם מתקשר, אבל זה פחות סביר.
העניין שבגללו אני צריך את מאוחדת נהיה ממש דחוף. קבעו לי תור לפסיכולוג ממיין, סוף סוף, ביום שלישי הבא. אבל זה בשמונה וחצי ואחת הבעיות שלי היא שאני לא מתעורר. בגלל העיצומים, אני לא יכול אפילו לשאול אם יש אפשרות לשעה אחרת.
תסלחו לי מראש על מה שאני הולך להגיד: לא אכפת לי על מה עובדי מאוחדת נאבקים, מבחינתי העיצומים האלה הם התעללות בחולים. אני אומר את זה גם אם יגלו בסוף שאין לי מחלת נפש. זו פשוט התעללות.
 
ולמה זה משנה?

סביר להניח שזו האפשרות השלישית ואתרי החדשות אינם חושבים שמענה טלפוני במרפאות של מאוחדת (בכל זאת הקופה השלישית בגודלה) הוא נושא מספיק חשוב, ביחוד במציאות הגועשת של ישראל.
נכנסתי לאתר של מאוחדת ושם כתוב שיש עיצומים (הודעה מ 12 במרס) - אין להם אינטרס להשאיר הודעה כזו סתם.
כל שביתה אמורה לגרום לפגיעה, אחרת אין לה שיניים. כאשר מדובר במפעל פרטי השביתה יכולה לפגוע במעסיק. כאשר מדובר בגוף ציבורי / ממשלתי - הפגיעה יכולה להיות רק על חשבון הציבור. ככה זה תמיד. ברור לחלוטין שלך לא אכפת על מה הם נאבקים, משום שכרגע יש לך בעיה אשר דורשת מענה מבחינתך. אם זה מנחם אותך, גם להם לא אכפת מהבעיה שלך- כך שאתם תיקו.
השאלה אם יש משהו אחר שאתה יכול לעשות- כמו לגשת פיסית למקום (בהנחה והבעיה היא רק במענה הטלפוני).
 
למעלה