אני הולך על הקצה ולא יכול לעלות למעלה

שלום

אולי אתה צריך יסוד יותר חזק. צור מגמות ברורות וחשובות לחייך, בסס וייצב אותם. צור אתגרים ואחר כך תכנן. אז תוכל להתקדם. חשוב מה חשוב לך.
 

תאום2

New member
אין לי מטרה ואני לא יודע מה חשוב לי

אני סתם
נושב עם הרוח
 
גם לזרום וליהנות מהחיים זה טוב

ולפעמים מצליחים להתקדם בשיפור איכות החיים, שמתבטא פשוט בזה שממשיכים ליהנות מהם ולהשקיע בהם וברווחתנו האישית.
&nbsp
 
מגמות שחשובות לך

יכולות להיות למשל תחביבים ונושאי עניין, שתעסוק ותלמד בהם בזמן הפנוי. תמצא אותם לפי מה שאתה אוהב. אז יהיה יותר תוכן לחייך.
&nbsp
 

תאום2

New member
תודה משה, הסבר:

"אני הולך על הקצה ולא יכול לעלות למעלה" -זה דימוי,
או) קצה של מקום גבוה בחיים אך לא יכול לעלות גבוה מספיק כדי לממש את עצמי.
זה גם יכול להיות שאני הולך על קצה של מקום סכנה מתוך נטייה לבדוק גבולות, אחרי הגבול שוכן הלא נודע. לפעמים האוייב שוכן שם.

האמת שהייתי רוצה לעלות למעלה ולהיות קרוב לאלוהים.

אני לא אובדי.

אבל קשה לי בעולם הזה.

ועל פי תפיסתי יהיה לי טוב נצחי במציאות אמיתית יותר.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כמיהה אל הטוב


היי תאום,
נשמע שאתה מרגיש במקום לא יציב.. אולי חוויה של חוסר סיפוק.. חוסר משמעות.. מסתכל למעלה, משתוקק לטוב, לתחושת חיות ומלאות.. ואם אני מבינה נכון, ניסית לטפס ולהתקדם לאיזה מקום שרצית. אבל אולי אתה מרגיש שגם מאמצים רבים לא מביאים אותך לאותו מקום אלוהי.. וגם על הקצה כשהראש מופנה כלפי מעלה ואתה מחפש איך להתקדם- הקשיים שבעולם הזה לא משחררים. אי אפשר לברוח מהם. וכמה אולי היית רוצה פשוט להגיע למקום שיש בו רק טוב- מקום בו הלב מלא ונינוח.. ונשמע שהחיפוש שבעולם הזה מוביל אותך לחוש ייאוש ועייפות.. ואולי התאכזבת מהקצה.. ואולי עדיין יש בך תקווה ששם לייד הקצה ממש, באזור הלא נודע, תצליח למצוא משהו.. אבל יכולה לשער שהלא נודע הזה גם מפחיד...
ואתה כאן, בעולם הזה.. שיש בו קשיים ומצוקות ושאלות ויש בו גם חלקים של טוב ויופי.. שלא תמיד אנחנו מצליחים לראות ולהרגיש.. אני מבקשת לאחל לך למצוא את הכוחות להמשיך לחפש כאן בעולם שלנו, הזמני והמורכב, את המשמעות והטוב שיוכלו לספק עבורך את מה שליבך כמה אליו.
וממש ממש נשמח שתמשיך לכתוב כאן, לשתף אותנו. כשאתה מרגיש על הקצה וגם במקומות אחרים..
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה