מקווה שהגעתי למקום הנכון, לא יודעת מה לעשות עם עצמי

מקווה שהגעתי למקום הנכון, לא יודעת מה לעשות עם עצמי

אני לא יודעת אם לכתוב במבוגרים או צעירים כי אני כן נחשבת למבוגרת אבל זה תלוי איך כל אחד מגדיר את זה.
בנתיים אני גרה עם ההורים, עם אמא נרקיסיסתית שלא מודעת לעצמה. אין לי כסף לברוח ואני מאוד תלותית ולא אשרוד לבד.
אני לא מוצאת עבודה והעבודות היחידות שאני מוצאת הן דורשות מידי, הרוב 12 שעות פלוס חובה ואני לא במצב נפשי לזה. אני פחדנית ונמנעת מהכל.
כל יום אני סובלת מהשפלות והצקות, על המראה שלי והיכולות שלי. אני מפחדת פחד מוות. כשהייתי ילדה היו גם מכים אותי והמורים שלי היו מתעלמים ממני. פעם סיפרתי להם שההורים שלי שונאים אותי אבל הם צחקו עליי. פעם אחרונה שסיפרתי לבן אדם מי הם באמת.
כל הזמן אומרים שלי שאני בן אדם טיפש ולא מסוגל לכלום. כזאתי שמפחדת מאנשים. אחרי שנים על גבי שנים שהרגילו אותי לעובדה הזאת התחלתי להאמין בא ואין לי איך לצאת מהבועה הזאת.
אני לא חושבת שאני טיפשה, הייתי מצטיינת ויש לי גם חלומות גדולים(שגם להם אין לי כסף).
בצבא היו לי כמה התמוטטויות עצבים וחשבתי כבר לסיים עם הכל. לא עזר לי מה שהם הציעו לי. גם טיפול תרופתי לקחו ממני כשדבר אחד לא עבד.
אני מרגישה עזובה ולבד. במשך תקופות היו אנשים שקצת הכירו עם המצב שלי והראו המון אכפתיות אבל ברגע שעזבתי אף אחד לא טרח אפילו לבדוק מה שלומי. ככה שהדאגה שלהם נבעה מתוקף אחריות. אני מרגישה שיהיה אכפת לאנשים ממני רק כשמשלמים להם או שיקרה משהו רע אם הם לא ידאגו לי.
קשה לי להתמודד עם הדברים כי כל דבר רע גורם לי לרצות להעלם או לדפוק את הראש בקיר.
קשה לי לסמוך על אנשים וכשמישהו כועס עליי בגלל טעות שעשיתי אני מרגישה שהוא שונא אותי ורוצה להרוג אותי. עד כדי כך הרסו אותי. זה לא הגיוני שמישהו ירצה לרצוח אותי בגלל טעות בכתיב או ששכחתי לעשות שיחת טלפון אבל ככה המוח שלי מגיב באותה השניה. אף אחד לא יבין את זה ואני לא עומדת בקצב של האנשים.
רק שהיו נותנים לי הזדמנות... אני מסוגלת לדברים אבל לא כשזורקים עלי את זה ומצפים שאתמודד. זה דופק אותי בהמון עבודות או ראיונות ואני רק רוצה למצוא משהו נורמלי.
אני מתוסכלת וכועסת.
אמא שלי חושבת שאני עצלנית ולא מחפשת כלום. אני כן. אני יושבת רועדת עד השעות הקטנות של הלילה כי דחוף לי למצוא משהו אבל בשבילה זה לא לחפש, זאת עצלנות.
היא אומרת שאני הורסת לכולם את החיים. קשה לי עם המחשבה הזאת. שאני לא רק נטל אני טפיל שהורס לכולם את החיים.
היה כואב לי לראות בילדות ואחרי שכולם מקבלים אהבה מההורים. כואב לדעת שההורים שנאו אותך מהרגע שנולדת. אין כזה דבר חיבוק. או ויתור על טעויות קטנות של ילד. טעויות גוררות מכות והשפלות.
מהרגע שאני זוכרת את עצמי היו אומרים לי שהם מקווים שאני אמות. אף פעם לא הייתי רצויה.
אם לא היה עליי את הלחץ עכשיו מיד להשיג עבודה והשפלות יום יום על זה שאין לי אחת ואיומים שיעיפו אותי לרחוב אם לא אשלם ככה וככה אני חושבת שהייתי משיגה משהו. התחושה שרודפים אחרי ותחושת הפחד לא תביא עליי כלום.
לא יודעת איך לצאת מזה. קשה לי ועברתי הרבה ואני בכל זאת לא יותר מידי מבוגרת. עדיין חושבים שאני ילדה.
לקח לי המון אומץ לפרסם את זה ועברתי ממזמן את הגיל של הרווחה וכן שקלתי את האפשרויות שלי וכבר היה לי ביקור מהמשטרה- אז אשמח שאף אחד לא יערב אף אחד. בבקשה. זה לא יעזור לכלום ורק יהרוס לי את החיים.
אני יודעת שאני חייבת פסיכולוג או מישהו שיקשיב אבל אין לי כסף לזה והפסיכולוגים של קופות חולים נורא יקרים לי.
מצטערת על שכתבתי המון אבל תודה עם מישהו קרא ואפילו קצת.
 
כואב לקרוא...

המצב שאת מתארת פשוט קשה וכואב. לחיות יום יום במקום שהיחס אליך קשה ומשפיל... ועוד יותר כואב שאלה ההורים שלך שמתייחסים אליך ככה!
את צריכה שינוי, זה ברור.
קודם כל פרקטית: היית פעם באבחון פסיכולוגי/פסיכיאטרי? קיבלת אבחנה? ייתכן שאפשר לעזור לך תרופתית בקשר לפחדים, תשקלי את זה.
דבר שני - עם חוות דעת של פסיכיאטר את יכולה לפנות לביטוח לאומי ולתבוע קצבת נכות. ככה לפחות תהיה לך הכנסה כלשהי (זעומה ככל שתהיה).
דבר שלישי - תוכלי לפנות לקבלת סל שיקום של משרד הבריאות - וכך למצוא פצרון אחר למגורים, שאינו בבית ההורים. וגם עזרה במציאת עבודה שמתאימה ליכולותייך (גם הנפשיות).
אני מאחלת לך שתהיי חזקה, ושלא תחשבי אף פעם שאת נטל - את לא. את אדם ייחודי ויקר, ואת כאן בזכות ולא ביסד. וקיומך כאן בעולם יש לו ערך בפני עצמו ולא משנה מה הורייך אומרים על כך! זה כל כך מקומם ומעציב שדווקא האנשים שהביאו אותך לעולם הם האנשים שכל כך פוגעים בך, ושלא מסוגלים לראות בך את הטוב ולשמוח בנס החיים שהם הביאו לעולם...
כשהיית ילדה - למה הרגשת שהם שונאים אותך? הם טמרו לך את זה? מה את חושבת היתה הסיבה שלהם?

גם אני לא הייתי אהובה כילדה. גם לי תמיג אמרו בהמון דרכים שאניממאכזבת, לא מה שרצו וציפו שהילדה שלהם תהיה. אבל תני לי להגיד לך משהו - זה מעיד רק עליהם. על קוצר הראיה והאופקים של הורים שלא מסוגלים להתאים את עצמם לילד שהקב"ה נתן להם - ודורשים שהילד יתאים את עצמו אליהם. ילד הוא מה שהוא. וההורה צריך למצוא בו את הטוב ולמצוא בעצמו את הדרך לאהוב אותו גם כשהוא שונה מהתמונה הדמיונית שהיתה להורה ברטש לגבי איך הילד "צריך להיות". אם הורייך לא אהבו אותך - זה מעיד עליהם, לא עליך. את כפי שה' ברא אותך. את בסדר גמור.
 
תודה שחר חרישי

תודה רבה על התגובה, לא ציפיתי שמישהו יגיב לי
כן, הייתי לפני שהתגייסתי והייתי גם בצבא. שניהם אבחנו אותי עם הפרעת חרדה כללית והפסיכיאטר השני גם אבחן אותי עם הפרעת אישיות(אני לא יודעת איזו)
אני לא חושבת שאני בנויה עכשיו לעבור את כל התהליך של הקצבה, גם סיכוי מאוד קטן שאקבל את זה. הייתה לי מכרה שהייתה במצב יותר גרוע משלי ולה לקח הרבה מאוד זמן לאשר את זה.
אני מעדיפה למצוא עבודה, אבל זה נורא קשה. הרוב זה מכירות או עבודות ייצור בתנאי עבד. לא אכפת לי לעבוד בייצור אבל אני לא מצליחה למצוא משהו שיהיה נורמלי.
אני אחפש על הסל שיקום.
בתור ילדה ידעתי שהם שונאים אותי כי ככה הם תמיד אמרו לי, במיוחד האמא שאמרה שהיום המאושר בחייה יהיה כשאני אמות. היא כל הזמן הייתה אומרת שאני טעות והלוואי שהיא כבר תצטרך לקנות קבר.
הלוואי שהייתי יכולה לדעת את הסיבה, לפחות מה עשיתי לא בסדר שזה הגיע לי.
אני לא מסוגלת לדמיין מה עובר בראש של אנשים שהם רואים ילד קטן ומחליטים לפגוע בו בצורה נוראית כל כך. גם כשלא הייתי עושה משהו רע היא הייתה מכאיבה לי ואחר כך צוחקת על זה. או מופתעת על זה שבכיתי או צרחתי מרוב כאב והיא הייתה מכאיבה לי עוד יותר כדי שהשכנים לא ישמעו.
לפי מה שאני זוכרת אנשים כן היו שומעים דברים כאלו, בבית ספר, השכנים ובני משפחה אבל לכולם היה נורא נוח פשוט להתעלם.

עכשיו מאיימים עליי להעיף אותי היום מהבית. נראה מה יהיה.

תודה רבה על המילים, מעודד אותי לקרוא את זה.
 

היי48

New member
וואוו..

תקשיבי, בלי שום ספק אמא שלך הייתה זו שהייתה לא בסדר. אין שום סיבה להגיד לילד דברים כאלה. מצטערת לשמוע על מה שעברת, אבל תזכרי שזה ששרדת את זה רק מראה כמה את חזקה.
מבחינת טיפול-את יכולה לבדוק האם יש דרך התחנה לבריאות נפש באזור שלך טיפול בחינם, או אם אפשר לקבל הנחה על פסיכולוג דרך קופ"ח.
מבחינת עבודה-אם קשה לך עם שעות ארוכות את יכולה להיכנס לאתרי חיפוש עבודה ולעשות חיפוש לפי משרות חלקיות, זה עשוי להקל על החיפוש. או לפנות לחברות כ"א ולומר להם את כמות השעות שאת מחפשת.
בהצלחה!
&nbsp
 
תודה

לצערי אין משהו קרוב...
הייתי ברוב חברות כח אדם באזור שלי ויום יום כבר כמה חודשים אני עוברת על אתרים וקבוצות של חיפוש עבודה. מאוד קשה למצוא בגלל המקום שאני גרה בו. אם אני מוצאת משהו טוב אני רואה שכבר 40+ אנשים הגיבו שם, אני שולחת בכל זאת אבל אין לי מזל. רק מקווה למצוא משהו בקרוב..
 

היי48

New member
מסכימה עם מה שאופירה כתבה לגבי מציאת עבודה

זה יכול לקחת הרבה זמן, ובאמת בתחילת הדרך צריך לפעמים לקחת עבודות שפחות אוהבים רק בשביל הניסיון ומה שנקרא לשים את הרגל בדלת. אני לא אומרת כמובן לקחת משהו שממש שונאים, אבל לפעמים אכן מדובר בהתחלה בעבודות פחות אטרקטיביות.

לגבי עניין המרחק-אפשר לנסוע נסיעות ארוכות או לחליפין לשכור דירה באזור העבודה. אני יודעת שזה לא קל, אבל קחי בחשבון שזה רק בתור התחלה-אחרי שתצברי יותר ניסיון גם יהיו לך כבר יותר אפשרויות.

את גם לא חייבת לחשוב לשנים קדימה, תציבי לעצמך מטרות קטנות, לאט לאט.. קחי כל יום ביומו, או אפילו כל שעה בשעתה. זה עשוי להיות פחות מלחיץ וככה בסופו של דבר הזמן יעבור ואת תצברי ניסיון. ואני בטוחה שאת מסוגלת ושתצליחי


ואגב, בזמן שאת מחפשת עבודה את יכולה לברר אם מגיע לך לקבל דמי אבטלה. זה אמנם זמני כמובן, אבל זה עדיין כסף שיוכל לעזור לך בין השאר אולי גם לעזוב את הבית של ההורים, ובנוסף בלשכת העבודה הם לפעמים גם מפנים לראיונות עבודה אז זה גם יכול לעזור.

ובנוסף הייתי בודקת שוב את העניין של טיפול דרך קופ"ח-לא שאני מומחית בעניין, אבל לא נשמע לי הגיוני שיעלה הרבה כסף טיפול דרך קופ"ח. בכל מקרה, שווה לבדוק.
 


זה פשוט עצוב נורא. אני כל כך כועסת על האישה הזאת, שהביאה בת לעולם כדי להתעלל בה!! וליבי איתך על כל הסבל שהיית צריכה לעבור... מה תעשי אם באמת יוציאו אותך מבית ההורים?
 
.

לא חושבת שזה יעשה לי טוב אם ירחיקו אותי בכוח. אני חושבת שהצעד הזה צריך לבוא ממני...
בתקווה בעתיד הקרוב.
אני פוחדת אם אגור לבד להדרדר לחובות וככה בחיים לא אלך ללמוד. אני רוצה לחסוך מספיק כדי להרגיש בטוחה.
 

supersonic777

New member
ברגע שתעזבי את הבית...

את תמצאי עבודה,לא חשוב מה,רק כדי לשלם שכירות,מצבך יהיה הרבה יותר טוב.
לומר,"אין לי כסף",זה סוג של ויתור עצמי... תעבדי,יהיה...
 
..

אני יודעת שאני מוותרת לעצמי אבל קשה לי נפשית להתחיל לעבוד במקומות לא מקומות. כבר עבדתי בכאלו ולא שרדתי הרבה.
 

supersonic777

New member
מחפשים עד שמוצאים...

לא כולם עובדים במה שאוהבים,אחרת אף אחד לא היה עובד...
היום יש הכל מהכל,הכוונה,לכל ענף/מקצוע יש הרבה מועמדים ואנשים לא עוזבים כל כך מהר...
&nbsp
 

אופירA

New member
מנהל
באמת, רוב ההורים מבטאים אהבה לילדיהם, מחבקים ומכילים טעויות.

אבל לא כולם. דווקא בפורום הזה, מרוכזים לא מעט אנשים שהוריהם הם מקבוצת ההורים הלא כל כך קטנה, שפוגעים בילדיהם שיטתית כל חייהם, מי יותר ומי פחות, ומבטאים שנאה וחוסר אהבה.
מבחינה זו לכתוב כאן על הבעיה זה המקום הכי נכון.
האנשים פה שסובלים מהבעיה הזו, הם בטווח גילאים רחב מאוד, החל מגיל צעיר, תחילת שנות ה-20, גילאי 30, 40, 50 ואפילו אמצע שנות ה-60.
אדם זקוק להורים אוהבים כל ימי חייו, ולאנשים האלה - כמוך - פשוט אין את זה. ועם הבעיה הזו הם מתמודדים כל חייהם.

כמו שהבנת לבד, הורים כאלה לא מודעים לעצמם. יש להם בעיה גדולה מאוד, ואחד הסובלים מהבעיה שלהם זה הצאצא שלהם, כמוך. צאצא שחווה שנאה וחוסר אהבה מהוריו סובל מערך עצמי נמוך מאוד ומאמונות בעייתיות, וכמובן קשיי תפקוד וחשיבה - כמו שאת מתארת.
כמובן שכל המילים שלהם לגבייך הם שקר מוחלט וחובתך לדעת שהם שקר ולא להאמין להן בשום אופן. וזו חובתך כל ימי חייך, זו ההתמודדות העיקרית שלך. האמונה שלך במילים האלה היא שגורמת לך את קשיי התפקוד, החרדות וחוסר הצלחות במציאת עבודה ובחיים.

מה הסיבה שהורים מתנהגים כך? זו הפרעה קשה בנפש שלהם. הם מרגישים צורך חולני לפגוע בצאצא כדי להרגיש טוב עם עצמם. זה עיוות נפשי קשה אצלם. הוא נגרם מהרבה סיבות - מסבל שעברו ההורים בילדותם, מבחירות גרועות שלהם בחיים, מחוסר הבנה ומודעות לעקרונות בסיסיים של החיים והאנושות, ועוד ועוד.
את צריכה להבין שהם בעייתיים, מסכנים, אבל זה לא תפקידך להציל אותם מעצמם.
לא רק שאינך צריכה לוותר על עצמך כדי לעזור להם, חובתך להילחם על עצמך בכל מחיר, גם אם במחיר של פגיעה בהם בלית ברירה.

את מרגישה לבד כי את לבד! אין גורם מקצועי ומטפל ואפילו גורם חברתי, שיפרוש עלייך חסות, ייקח עלייך אחריות ויחליף את הורייך, כפי שהיית רוצה בעומק נפשך. אין דבר כזה ותוותרי מראש על ציפיה לכך. לאף אחד אסור לקחת עלייך אחריות כל עוד את מעל גיל 18 ולא זקוקה לאפוטרופוס, כך שגם אם לחברה או למטפל מאוד איכפת ממך, הם לא יכולים ולא אמורים לקחת אחריות עלייך, או לטפל בך כשסיימת את הטיפול או הקשר איתם, וזה כבר לא תפקידם.
את צריכה ללמוד להיות אחראית על עצמך ועל בריאותך, ולא לצפות לכך מאחרים.

אני לא יודעת באיזו קופת חולים את, אבל החוק היום מחייב את קופת החולים לתת טיפול פסיכולוגי בחינם לגמרי. יש קופות חולים שמאפשרות לצד הטיפול החינמי גם טיפול בתשלום מסובסד, אבל אינך חייבת לקבל את הטיפול בתשלום, ויש לך אפשרות לקבל טיפול בחינם, למרות שיש שם תור גדול ופחות בחירה במטפל.
את צריכה לברר על כך בקופת חולים שלך, כי זה חייב להיות בכל קופה.

אשמח אם תסבירי לנו מה הבעיה במציאת מקום עבודה, מלבד הבעיה של עבודה שדורשת הרבה מידי שעות. מה דופק אותך בעבודות ובראיונות עבודה, על מה את מתוסכלת וכועסת בהקשר לכך.
ממה את רועדת עד השעות הקטנות של הלילה כשאת מחפשת עבודה.


כמובן שאת לא טפשה ולא הורסת לאף אחד את החיים. כמובן שגם לא עשית שום דבר רע אי פעם, שמצדיק התנהגות מחרידה של הורייך, כמו זו שאת מתארת.
הם גם לא יזרקו אותך מהבית, למרות שמאיימים. אדרבא, הלוואי והיו זורקים אותך מהבית. אני חוששת שהבעיה תהיה שיקשו עלייך לצאת מהבית...
הסיבה שמאיימים עלייך שיעיפו אותך לרחוב היא בגלל הצורך המעוות להשפיל אותך ולגרום לך להיות תקועה בחיפוש העבודה. כשתמצאי עבודה ותוכלי לשלם או לצאת מהבית, הם בוודאי ינסו לשכנע אותך שאינך טובה בעבודה, המעסיקים שלך לא מרוצים ממך ויפטרו אותך בקרוב...
אז קודם כל תנסי לא לפחד מהאיומים, אלא למצוא עבודה שמתאימה לך ולבנות את החיים שלך. מה את מתכוונת כשאת כותבת "עבודה נורמלית"? מה נורמלי מבחינתך? האם את יודעת מה החוזקות שלך בעבודה (לאור הניסיון בצבא למשל) וציינת אותם בקורות החיים שלך?

כמובן שברגע שתהיה לך אפשרות כלכלית, עלייך לשים לך למטרה מול העיניים להתרחק מבית ההורים ולהימנע כמה שיותר מקשר איתם, כדי לא לשמוע את העלבונות וההשפלות שמשפיעים על נפשך לרעה ומפריעים לתפקוד שלך.
ממליצה לך להתייעץ פה בקביעות עם האנשים שסבלו כמוך, מה הם עשו מניסיונם במשך החיים, כדי להתרחק מבית ההורים ולא להיות נתונים להשפלותיהם ופגיעותיהם בנפשם.
 
.

אני באמת שלא מבינה אנשים שפוגעים בילדים שלהם. אם אי פעם יהיו לי ילדים משלי אני אפילו לא אחשוב להרים עליהם את היד או להגיד משהו פוגע כי מי כמוני יודעת איזה נזק זה גורם בעתיד.

אני לא מצפה מאנשים שהייתה להם אחריות עליי לדאוג לי גם עכשיו אבל כמה מהאנשים שהיו כמו חברים שלי וברגע שהם או אני עזבתי אפילו לא שאלו אותי מה קורה איתי. זה לא משהו שיקח מהם הרבה, אפשר סתם לשלוח הודעה ולהתעניין או משהו כזה.
אבל זה בסדר, לא כאילו שאני יכולה להכריח אותם.

בקשר לעבודה, הקפדתי לכתוב קורות חיים טובים גם אם לא הספקתי לעשות הרבה בחיים שלי. כתבתי מה עשיתי לפני ובזמן הצבא, מה למדתי מזה ובמה אני טובה.
אבל אף פעם לא חוזרים אליי. אני לא יודעת מה אני עושה לא בסדר.
הראיונות עוברים בסדר אבל לא חוזרים אליי.
הייתי אופטימית אחרי הצבא וחשבתי שזה די קל אבל עכשיו אני רואה שהעבודה שקל למצוא אותה אלו עבודות שקשה לשרוד בהן.

תודה על התגובה.
 

אופירA

New member
מנהל
זה לוקח הרבה זמן למצוא עבודה

לוקח הרבה חודשים. לא רק לך, גם לאנשים מנוסים.
ועד אז, לכולם לא חוזרים אף פעם, עד שמישהו אחד חוזר. זה לא מיוחד לך, זה אצל כל מחפשי העבודה כמוך.
אנשים בלי ניסיון תעסוקתי בד"כ יתקבלו למקומות שנותנים שירות, שקשה מאוד לשרוד בהם, כדברייך. אבל יכול להיות שבמקום שאת כן יכולה לשרוד מספר חודשים כדאי לך להתחיל לעבוד, ולא לחשוב על מה יהיה אחרי כמה חודשים. יש טעם לעבוד גם תקופה קצרה ולצבור ניסיון, ובעיקר לחסוך כסף.
 
.

הבעיה איפה שאני גרה אין וכמעט עבודות, מקום שומם. הרוב אלו עבודות פיזיות במשמרות ארוכות ויהיה לי קשה לעבוד שם. לא אכפת לי לעבוד באריזה וכאלו במפעלים אבל אני לא מוצאת.
בחנות ניסיתי לעבוד אבל פיטרו אותי ובמלצרות אני לא יודעת אם לנסות ואני פוחדת שהחרדות לא יתנו לי לעבוד בזה כמו אדם נורמלי..
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
למען המחר

אנונימית יקרה,
זה בוודאי נורא לחיות חיים נטולי אהבה, כמו שאת מתארת. האהבה של הורה לילדו היא מצרך חיוני כל כך בסיסי, שכאשר היא נמנעת ממך, את אולי מרגישה שחסר לך בסיס של הזנה וביטחון בתוכך, שאמור לתמוך בך בהמשך. למרות שאני אסייג זאת ואומר, שבכל שלב בחיים אפשר לתקן וליצור מחדש רקמות פגועות. יכול להיות שלהתרחק מהסביבה הפוגענית יהיה תנאי הכרחי כדי להחלים מהפגיעה הרגשית. נשמע שאת מרגישה כמעט חסרת אונים במובן זה, שאת מתקשה, באופן זמני, למצוא לעצמך סביבה אחרת. את עושה מאמצים, אבל סופגת יחס שלילי בבית, יחס שוודאי משפיע עלייך לרעה ופוגע בביטחון שלך. בה בעת, ככל שאת סובלת מיחס זה זמן רב יותר, החיפוש אחר העבודה המתאימה הופך לעניין דחוף יותר ויותר, מה שאולי גורם לך ללחץ ולפחדים...
היית יכולה להיתרם מעזרה נפשית, ואני מבינה שכרגע את לא מוצאת עזרה שמתאימה לכיס. בט.נ.א מציעים טיפול נפשי מוזל, אז אולי זו אופציה: http://www.tenne.org.il/
מצער מאד, ואף יותר ממצער, שלא היה מי שראה את הפגיעה בך במשך כל ילדותך. אין ספק שאת אדם חזק מאד, וזה שאת מבקשת עזרה עכשיו רק מוכיח זאת, מוכיח שאת לא מוותרת על עצמך, ושאת מוכנה לקבל, מה שאומר גם שיש לך הרבה מה לתת. את מוזמנת להמשיך ולשתף בפורום, ומתי שעולה הצורך את מוזמנת גם להגיע לצ'ט בערב בין תשע לחצות: www.sahar.org.il
אני שולחת לך חיבוק של תמיכה והחזקת התקווה לעתיד טוב יותר,
מתנדבת סה"ר.
 
ברוכה הבאה אנונימית

כמו שאופירה כתבה לך את בהחלט במקום הנכון.
אני מקווה שלאט לאט הדברים יסתדרו עבורך.
כוחות.
 
למעלה