עבודה חדשה, צריכה המון אנרגיות, מנסה למחזר ממה שאין

alice1803

New member
עבודה חדשה, צריכה המון אנרגיות, מנסה למחזר ממה שאין

וזה נורא מתיש, כל כך מתיש, לנסוע שעה באוטובוס, לאבד סבלנות כאילו אני יוצאת מדעתי עוד רגע.
מזל שיש אוזניות, אני שולפת אותם ומנסה להתעלם מכל ההמולה, מצליחה להתנתק ולא לחשוב על זה, שאני תיכף צריכה לעמוד ולמכור תכשיטים, ולעשות רושם טוב, ואני מרגישה זוועה.
אולי "עוד כוס קפה" יעזור לי להתעורר על החיים שלי? אם הוא יהיה מספיק חזק, אני חושבת לעצמי, רק בשביל להצליח להעמיד פנים שהכל סבבה.
למרות שכמעט ובדרך רציתי להתפטר איזה 20 פעם, וכמעט וירדתי בתחנה אחרת כי רציתי לחזור הביתה ולהתכרבל במיטה.
אבל נסעתי בכל זאת, ועברתי את היום הזה, ואני עדיין לא יודעת אם מתאים לי כל הנסיעה הזו בשביל 5 שעות עבודה.
וצריך לעמוד ולמכור תכשיטים, ולחייך, ואני אוהבת אנשים, אוהבת לדבר איתם שעות, אבל צריכה למכור, ולנקב חורים באוזן פתאום, ויש לי פחד מזה, והיא מצפה שאני כבר אעשה חורים מחר במשמרת, ובא לי להגיד לה תעזבי אותי, לא מתאים לי לרעוד בידיים, וגם אין לי מספיק שעות שם, וזה כאילו מבאס אותי על ההתחלה, ואני חוששת שלא אצליח להפריד את המחשבות מההתנהגות שלי בעבודה, ושאני לא אחזיק מעמד, אז למה כל המאמץ? לא עדיף לומר למנהל שאני לא רוצה וזהו?
אני מתוסכלת מעצמי, כי אני מחפשת עבודות שהם הרבה פחות ממה שאני מסוגלת לתת, אז מראש אני מתבאסת על השעות או השכר או אופן העבודה. וכל המחשבות השליליות האלו, למה אני תמיד מוצאת אותם, זה לא ייגמר לעולם?
 
הי אליס

אני מעריצה אותך שהצלחת להחזיק מעמד בלי לברוח למרות התחושות החזקות המעורבות
לדעתי יכול להתאים לך מכירה של תכשיטים או דברי אומנות את אומנותית מאוד ותקשורתית ונראה לי יכול להיות לך נעים לדבר עם אנשים שמתחלפים יותר מאשר להיות במשרד כל היום (תקני אותי אם אני טועה).
אם את נלחצת מהלעשות חורים אז אולי תחפשי עבודה דומה רק בלי הצורך לנקב אנשים. זה באמת מלחיץ כי זה אחריות שלך על אחרים ואם את לחוצה ועוד לוחצים אותך עדיף לדעתי לקחת צעד אחורה.
על כל פנים לגמרי רואה אותך עובדת באיזשהו משהו שמשלב בתוכו אומנות
 
ולגבי עבודה

רב הקריזות הן בימים הראשונים
בין כה וכה אז בגדול מומלץ בעבודות חדשות לנסות כמה ימים או שבוע
 
לא אמרתי לך להשאר או לעזוב אמרתי

שא' את צודקת ללחוץ על מישהו כשהוא לא בטוח וחרד לנקב לאנשים את האוזניים זה לא אחראי בעליל
וב' שבכללי בלי קשר לעבודה הספציפית הזאת מומלץ לנסות מעל יום אחד כי החרדות הכי גדולות תוקפות בעיקר בימים הראשונים.
אם היא ממשיכה ללחוץ אולי תבקשי ממישהו אחר לעשות את זה אל תנקהי לאנשים אוזניים כשאת חרדה
 
תתחדשי על העבודה קודם כל!

למרות שלא קל...
העמדת הפנים הזאת מול העולם, להדק את המסיכה לפנים באוטובוס בדרך לעבודה, להיות קלילה וכיפית כל הזמן, לשמור עך החיוך שלא ינשור. זה עלול להיות באמת מייגע. אני מבינה אותך. אבל מצד שני העבודה מול אנשים שבאים והולכים - יכולה גם לעזור לא לשקוע במצוקה ובמחשבות, ואולי קצת מהחיוך הזה שאת נדרשת להקרין כלפי חוץ - יוקרן בסוף גם חזרה אל הפנים --ויהיה לך יותר טוב :):)
 

alice1803

New member
נכון, זה בדרך כלל גם עובד

אני משתדלת לא לחשוב שלילי, ולקבל את מה שנותנים לי מהיקום באהבה, אבל שום דבר לא נראה לי פרקטי, כאילו אני חייבת משהו יותר מזה.
 

alice1803

New member
הכוונה לעבודה שתכניס לי יותר כסף, בשביל שאוכל להתקדם

כי הם בנתיים לא נותנים הרבה שעות עבודה, ואני מתה שיהיה לי כסף להשכיר דירה, כי אני גרה אצל ההורים שלי כבר 4 שנים, ודיייי אני מרגישה כמו ילדה קטנה במקום אישה בת 40
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
חיפוש עצמי...

היי אליס,

שומעת אותך מתלבטת.. מאוכזבת מהעבודה שלך, מרגישה שאת יכולה יותר, אולי כועסת על עצמך... נשמע שהיית כל כך רוצה משהו אחר. אולי עבודה אחרת, ביטויים אחרים ליכולות שלך ולייחודיות שלך.. אני יכולה לשער שזה גורם לתחושת פספוס ואולי גם לתהיות ושאלות מבפנים על המסוגלות שלך... נשמע שאולי את מרגישה שהחמצת משהו.. משהו מתוכך... ואולי תחושת ההחמצה, הפספוס והאכזבה מעוררות כל פעם מחדש את המחשבות האלה.. מחשבות שמתישות ומעציבות.

אני שומעת אותך מרגישה לא שלמה לגמרי עם מה שבחרת, מצד אחד מאוכזבת ומאחלת לעצמך משהו אחר ומצד שני אולי כבר לא לגמרי מרגישה בטוחה בעצמך.. רוצה להצליח בעבודה הזו אבל גם לא כל כך רוצה.. שומעת אותך גם נאחזת בחלק שאת יותר אוהבת בעבודה, במפגש עם האנשים ובדיבור איתם.. אולי דרך זה את מרגישה בעצמך את החלקים שאת יותר אוהבת בך.. ואולי כמה היית רוצה למצוא את העבודה או המקום שיפגישו אותך עם החלקים שאת יותר אוהבת ובטוחה בהם ופחות עם החלקים שמערערים... נשמע שמתחולל בך ממש מאבק בין מה שמחזק אותך וגורם לך להרגיש מוצלחת לבין תחושת כישלון ואכזבה עצמית... כנראה שזה מאבק חזק ואינטנסיבי כך שזה מרגיש לך כרגע שהוא תמיד יהיה..

כנראה שזה באמת מסע לא קצר של התמודדות לא קלה. ויחד עם זאת, אני חייבת להגיד שהיכולת שלך לספר כאן על ההתלבטות והרצון לחזור למיטה ועל ההתגברות (גם אם זה לא תמיד כך), מעידה אולי על הכח שלך לשאת את המסע הזה ולחפש את הדרך להגיע למקום שלם יותר עם עצמך ועם החיים שלך..
אנחנו תמיד נשמח להיות פה איתך במסע הזה, גם ברגעים של יאוש ותסכול...

שלך,
מתנדבת סה"ר
 

alice1803

New member
היי תודה רבה לך מתנדבת יקרה, אני מודה לך, ואת צודקת בהכל

היום המשכתי להיאבק בהרגשה הנוראית הזו שהייתה לי, ובעבודה היה לי קצת קשה עד הצהריים, ואחרי זה הצלחתי להתעלות על עצמי, שתיתי עוד כוס קפה שהעיר אותי, והייתה גם לקוחה חמודה שנתנה לי חיוך וקנתה טבעת, וזה נתן לי כוחות להיכנס לעיניינים, וגם מצב הרוח שלי עלה, והתחלתי למכור יותר, והמנהל בדיוק הגיע לביקור וראה שאני עסוקה ושאין לי זמן לדבר איתו בכלל
אז יצא טוב.
מאחלת גם לך המון טוב והצלחה ותודה על התמיכה
 
למעלה