אולי

אולי

מה שהכי יקדם אותי רוחנית הוא לבטא בחברה את אהבתי לעובדת ההשמה שטיפלה בי פעם. אהבתי אליה זה הדבר הכי חשוב בחיי, ולכן היא משמחת אותי. לא צריך להגיד דברים לא נכונים כי צריך לדבר על דברים חשובים. כיוון שאני אוהב אותה ואני רוחני, אני גם לא אוהב רעיונות תוקפניים כמו להתעניין בחברים בדרך מלאכותית.
 
השראה

זה נשמע שהאישה הזאת שאהבת נותנת לך השראה להיות אדם טוב ורוחני, ולבטא אהבה, ולא תוקפנות, כלפי הסביבה. זה מאוד יפה בעיני שזה מה שלקחת מאותו מפגש ומאותה התאהבות.
 
תודה היא באמת אישה נהדרת

מה שעצוב רק שלא רצתה מעולם להיות אתי בקשר, אבל אני גם שמח שאני מכיר אותה.
&nbsp
 
אגב זו לא התאהבות

אני לא מאוהב בה, אני אוהב אותה .יש הבדל. הכרתי אותה 4 שנים במסגרת עבודה, ולמדתי להכיר את אישיותה כאדם ולאהוב אותה מאד, באופן מורכב.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אהבה ככוח

פילוסוף רוחני יקר,
כמו ששחר חרישי כתבה לך, מה שביטאת בהודעה שלך הוא, שנראה שאתה לוקח את הטוב ביותר מאהבתך לעובדת ההשמה. נראה שהאהבה שלך כלפיה מעודדת אותך לכיוונים חיוביים ובונים, ואפשר להתרשם גם מהאכפתיות הרבה שאתה מפגין כלפי הזולת. אני רוצה להוסיף, שיכול להיות שהתעניינות באחרים, גם אם היא מלאכותית, אינה בהכרח תוקפנית. ייתכן שאתה מחפש את הדרך שלך לאחרים, דרך שגם תבטא את העניין האמיתי שלך באחרים וגם תביע את האני הייחודי שלך. האם מישהו האשים אותך בתוקפנות? נראה שאתה עושה מאמץ להבין אחרים ולתקשר איתם ממקום חיובי.
האם אתה חושב שביטאת תוקפנות בהבעת עניין באחרים? מדוע?
 
שלום ותודה

אני מרגיש שאנשים, לפחות בכפר שלי, לא כל כך אוהבים את הגישה שלי לתקשורת שבה אני בעיקר מתעניין בתחביבים וזה נראה להם כמו חקירה עם אותן שאלות כל הזמן. יש עימות ביני לבין חברי הכפר, כנראה בגלל זה. בכל מקרה, התכוונתי לא ממש לתוקפנות אלא לרעיונות ספרותיים תוקפניים כמו מחאה חברתית. אני מחפש כל מיני דרכים מיוחדות לדבר עם אנשים, ואול אני צריך להפסיק עם זה ולדבר רגיל. הדרך שנהגתי כלפי עובדת ההשמה באמת הייתה תוקפנית, אבל זה לא היה בכוונה אלא בגלל אהבה כמו שהדיבור על תחביבים שלא נעים לאנשים הוא מכוונה טובה.להתעניין. אני חושב שבזמן האחרון אני מרגיש שעליי להילחם בחברה, ולכן אני נהיה קשה ותוקפני וחבל.
 
למעלה